Czym zmyć winiety?

Data: 2009-09-28 08:03:18
Autor: LEPEK
Czym zmyć winiety?
Adax pisze:
Witam! Czym wyczyścić miejsca po winietkach. Niektóre nie zeszły całkiem, dużo kleju... -czym to potraktować? pozdr!

U mnie ostatnio austriackie i czeskie zeszły płynem do mycia szyb. Jeśli to nie zadziała, to można próbować: aceton (zmywacz do paznokci), benzyna ekstrakcyjna, oliwka, alkohol (np. denaturat). Coś z tego na pewno zadziała.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-09-28 08:09:52
Autor: Michas
Czym zmyć winiety?
Wszelkie naklejki (winiety, etykiety) usunąłem z szyby zwykłą żyletką Polsilver (byle była nowa = ostra!) - kładziemy żyletke na szybie i delikatnie podcinamy naklejke. Schodzi błyskawicznie i bez śladu..

M.

Czym zmyć winiety?