Czymaj się, pa, mz Bogiem...

Data: 2009-10-15 19:27:33
Autor: boukun
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
Jak dojadę to zadzwonię, jak dojechałam... Tak moja żona mówi przez telefon do swojej mamy, na pożegnanie, przed wyjazdem do Niemiec.

Jak do mnie mówi, pa, z Bogiem, to odpowiadam, z dupą!

boukun

Data: 2009-10-15 10:32:55
Autor: Tzva Adonai
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
On 15 Paź, 19:27, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jak do mnie mówi, pa, z Bogiem, to odpowiadam, z dupą!

Bez chwili wahania zabiłbyś Jezusa, prawda?...

Data: 2009-10-15 10:46:58
Autor: J-23
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
On 15 Paź, 19:32, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
On 15 Paź, 19:27, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> Jak do mnie mówi, pa, z Bogiem, to odpowiadam, z dupą!

Bez chwili wahania zabiłbyś Jezusa, prawda?...

Mysle ze i bokun by wolal, by ta w/w czesc ciala jego zony, zostala z
nim.

J-23 itede

Data: 2009-10-15 19:49:37
Autor: boukun
Czymaj się, pa, mz Bogiem...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:23aba74d-1b59-46e2-a83b-7453c93189f1z4g2000prh.googlegroups.com...
On 15 Paź, 19:27, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jak do mnie mówi, pa, z Bogiem, to odpowiadam, z dupą!

Bez chwili wahania zabiłbyś Jezusa, prawda?...
-- -- -
Aż mnie szczęki rozbolały, poszedłem jeszcze żonie o tym powiedzieć co napisałem, i jak Tzva zareagował, a ta w stresie przed wyjazdem cała czerwona się zrobiła, ha, ha, ha, ha, ha.....

boukun

Data: 2009-10-15 11:02:00
Autor: J-23
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
On 15 Paź, 19:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:23aba74d-1b59-46e2-a83b-7453c93189f1z4g2000prh.googlegroups.com....
> [...]

napisałem, i jak Tzva zareagował, a ta w stresie przed wyjazdem cała czerwona

Zydek Tzva chetnie by zwalil na Ciebie wine za ukrzyzowanie Crystusa.

J-23 itede

Data: 2009-10-15 20:10:19
Autor: Tzva Adonai
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
Aż mnie szczęki rozbolały, poszedłem jeszcze żonie o tym powiedzieć co napisałem, i jak Tzva zareagował, a ta w stresie przed wyjazdem cała czerwona się zrobiła, ha, ha, ha, ha, ha.....

Jak inaczej miałem zareagować?... Atakujesz chrześcijaństwo - religię ukochaną
przez Żydów... Tym samym zasługujesz na miano antychrysta... A twoja żona to
kobieta wychowana w duchu katolickim, bolą ją twoje herezje.. Żydowski bóg to
jej jedyny sprzymierzeniec w niemieckiej rzeczywistości..

Data: 2009-10-15 20:15:33
Autor: boukun
Czymaj się, pa, mz Bogiem...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:10c5.000005f3.4ad7658bnewsgate.onet.pl...
[...]

Ona jest prosta kobiecina, typowa katoliczka z urodzenia, przyswoiła sobie pewne zachowania i stosuje je automatycznie, jak większość motłochu.
A przecież rozumny człowiek powinien się kontrolować...

boukun

Data: 2009-10-15 11:23:17
Autor: Tzva Adonai
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
On 15 Paź, 20:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ona jest prosta kobiecina, typowa katoliczka z urodzenia, przyswoiła sobie pewne
zachowania i stosuje je automatycznie, jak większość motłochu.

Jesteś jak Neo pośród niewolników Matrixa...

Data: 2009-10-15 13:41:08
Autor: Marek
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> napisał w wiadomościnews:10c5.000005f3.4ad7658bnewsgate.onet.pl...

> [...]

zachowania i stosuje je automatycznie, jak większość motłochu.
A przecież rozumny człowiek powinien się kontrolować...

Wiesz, bekon, jakk cie zona zostawila i wozi dupe do Niemca, to nie
bardzo wypada ci nazywac ja "prosta kobieta" i, ze jest " z motlochu".

Moglbys , kurwa, jakos sie powstrzymac, tak po dzentelmensku...
Ciekawy jestem, jak ona mowi o tobie, przy tym Niemcu ?

Data: 2009-10-15 20:44:59
Autor: Jerzy Tabortowski
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
Ona jest prosta kobiecina ...

Ty zbyt rozwinięta intelektualnie mencizna nie jesteś, więc tak sie nie uwypuklaj ...

Data: 2009-10-15 22:53:12
Autor: VicAbarca
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
boukun пишет:
Ona jest prosta kobiecina, typowa katoliczka z urodzenia, przyswoiła sobie pewne zachowania i stosuje je automatycznie, jak większość motłochu.
A przecież rozumny człowiek powinien się kontrolować...

Moze i prosta, ale ma leb na karku skoro udaje jej sie utrzymac darmozjada, duzy dom i dzieci. A wszystko to w pojedynke, bo maz zajmuje sie wylacznie pociskaniem pierdol przed kompem...
Chwala tej wyjatkowej kobiecie! Pytanie tylko, dlaczego nie pozbedzie sie darmozjada?...

--
Vic

Data: 2009-10-15 23:57:53
Autor: boukun
Czymaj się, pa, mz Bogiem...

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:hb828b$r48$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
[...]

A myślisz, że prowadzenie domu i wychowywanie dzieci to lekka praca? No i gdzie znajdzie chłopa, z takim zaganiaczem?

boukun

Data: 2009-10-15 15:05:45
Autor: Marek
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
On 15 PaĹş, 23:57, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "VicAbarca" <bjor...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:hb828b$r48$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

> Vic

A myślisz, że prowadzenie domu i wychowywanie dzieci to lekka praca? No i gdzie

No nie lekka...jak widac, po efektach: na scianie plakaty z Zydami, a
zona sie gzi z Niemcem.
Zaganiacz nie spelnl swojej roli...

Data: 2009-10-16 00:08:42
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Czymaj sie, pa, mz Bogiem...

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d254ae6f-6e94-466d-95a8-e67a024056dbl9g2000yqi.googlegroups.com...
On 15 Paz, 23:57, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "VicAbarca" <bjor...@o2.pl> napisal w wiadomoscinews:hb828b$r48$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

> pociskaniem pierdol przed kompem...
> Chwala tej wyjatkowej kobiecie! Pytanie tylko, dlaczego nie pozbedzie > sie

A myslisz, ze prowadzenie domu i wychowywanie dzieci to lekka praca? No i gdzie
znajdzie chlopa, z takim zaganiaczem?

-- -
on abracham!

ar

Data: 2009-10-16 00:14:05
Autor: boukun
Czymaj się, pa, mz Bogiem...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:d254ae6f-6e94-466d-95a8-e67a024056dbl9g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

znajdzie chłopa, z takim zaganiaczem?

boukun

No nie lekka...jak widac, po efektach: na scianie plakaty z Zydami, a
-- -- -- -- -- -- -- -
Plakatów już nie ma... Dzieci położyłem już spać, teraz możemy popierdolić...

boukun

Data: 2009-10-16 00:03:23
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Czymaj sie, pa, mz Bogiem...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hb8637$5qk$1atlantis.news.neostrada.pl...

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:hb828b$r48$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

   i za to cie lubie, wlasnie za to... pingwin!

   ar

Data: 2009-10-15 22:48:46
Autor: VicAbarca
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
Tzva Adonai пишет:
Bez chwili wahania zabiłbyś Jezusa, prawda?...

Gdyby nikt nie chcial zabic Jezusa, caly plan odkupienia wzialby w leb. Myle sie?
:)

Gdyby Judasz nie zdradzil Jezusa, plan rowniez stalby sie chuja warty. Myle sie?
:)

--
Vic

Data: 2009-10-15 13:57:03
Autor: Marek
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
On 15 PaĹş, 22:48, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Tzva Adonai пишет:

> Bez chwili wahania zabiłbyś Jezusa, prawda?...

Gdyby nikt nie chcial zabic Jezusa, caly plan odkupienia wzialby w leb.
Myle sie?
:)

Moze wtedy Chrystus bylby dalej miedzy nami i nie pozwolilby, zebysmy
grzeszyli...???
Nauczylby nas zycia bez grzechu ?

Data: 2009-10-15 23:02:58
Autor: VicAbarca
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
Marek пишет:
Moze wtedy Chrystus bylby dalej miedzy nami i nie pozwolilby, zebysmy
grzeszyli...???
Nauczylby nas zycia bez grzechu ?

Odkupienie grzechow wymagalo smierci Chrystusa czy nie wymagalo?

--
Vic

Data: 2009-10-15 14:15:16
Autor: Marek
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
On 15 PaĹş, 23:02, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Marek пишет:

> [...]
> grzeszyli...???
> Nauczylby nas zycia bez grzechu ?

Odkupienie grzechow wymagalo smierci Chrystusa czy nie wymagalo?

Odkupienie wymagalo smierci,  ale, gdybysmy nie grzeszyli, to
odkupienie nie byloby konieczne...

Data: 2009-10-15 23:37:39
Autor: VicAbarca
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
Marek пишет:
Odkupienie wymagalo smierci,  ale, gdybysmy nie grzeszyli, to
odkupienie nie byloby konieczne...

Grzech jest nieodlacznym skladnikiem natury czlowieka. Czlowieka stworzyl Bog, dal mu wolna wole - wspanialy dar. ALe to dar umozliwiajacy niestety rowniez popelnianie grzechow.
Bog o tym wiedzial, a jednak mimo wszystko zdecydowal sie na danie czlowiekowi wolnej woli... Wynika z tego, ze wolna wola jest zdecydowanie wazniejsza niz to, ze mozesz popelnic grzech... Zreszta Bog ci grzechy wybaczy, jesli sam bedziesz ich zalowal...

--
Vic

Data: 2009-10-15 14:52:00
Autor: Marek
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
On 15 PaĹş, 23:37, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Marek пишет:

> [...]

zdecydowanie wazniejsza niz to, ze mozesz popelnic grzech... Zreszta Bog
ci grzechy wybaczy, jesli sam bedziesz ich zalowal...

Wolna wole dal ci BĂłg na prĂłbe !
A nie po to, zebys grzeszyl !!!

Okazuje sie, ze sie nie sprawdziles !
Zawiodles.
Chrystus odkupi twoje wszystkie zle uczynki.
Wezmie na siebie wine...

Wiec nie ciesz sie, ze mogles grzeszyc tyle lat, ty  GRZESZNIKU !!!

Data: 2009-10-18 23:05:39
Autor: VicAbarca
Czymaj się, pa, mz Bogiem...
Marek пишет:
Wolna wole dal ci BĂłg na prĂłbe !
A nie po to, zebys grzeszyl !!!

Bog to nie CBA, nie prowokuje i nie sklania do popelnienia grzechu.

[...]

Wolna wola jest dla Boga wazniejsza niz mozliwosc popelnienia grzechu wlasnie dzieki posiadaniu wolnej woli...

Grzeszniku...

--
Vic

Data: 2009-10-15 23:55:30
Autor: boukun
Czymaj się, pa, mz Bogiem...

Tzva Adonai пишет:

> [...]

Myle sie?
:)

Moze wtedy Chrystus bylby dalej miedzy nami i nie pozwolilby, zebysmy

Od tego jestem ja!

boukun

Czymaj się, pa, mz Bogiem...