Czysta przyjemność

Data: 2010-06-13 09:09:11
Autor: 'heÂŽsk'
Czysta przyjemność

miec w kf takich oszolomow jak:

Tzva Adonai
boukun
DJ MC Donald Musk
Muto2100
Pistacjusz
u2 Antenka
konserwator
Tomy M. - podly tchorzliwy dran
wekon
Bobr
awe - wyjatkowo podla kanalia !
no kto - jakis przechrzta, chyba azot
cytryna - oszolom, tchorz
lord_donald
Hans Kloss - podly tchorzliwy lotr !
raff - ekonomista po klarysewie
rAzor - walbrzyski idiota, wielbiciel R.Giertycha
Pikolo - jakis pacan
Neko
HaMMer - zakompleksiony staruszek
matsum - wiaz tkwi w czasach PRL

i czytanie psp to czysta przyjemnosc ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-06-13 08:41:15
Autor: HaMMeR
Czysta przyjemność
On 13 Cze, 09:09, 'heÂŽsk' < bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]

I tyle twojego, co sobie popiszesz intelektualny onanisto!;)))

Data: 2010-06-13 09:16:21
Autor: jadrys
Czysta przyjemność
W dniu 2010-06-13 09:09, 'heÂŽsk' pisze:
[...]

No, niby wszystko jasne.. ale nie pojmuję jednego - co Antenka robi w tym gronie "wyrzutków"?

Data: 2010-06-13 09:24:06
Autor: .'heÂŽsk'.
Czysta przyjemność
On Sun, 13 Jun 2010 09:16:21 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

No, niby wszystko jasne.. ale nie pojmuję jednego - co Antenka
robi w tym gronie "wyrzutków"?

 na twoja prosbe moge uwolnic ja/jego z kf ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-06-13 08:43:03
Autor: HaMMeR
Czysta przyjemność
On 13 Cze, 09:24, .'heÂŽsk'. <nato bigbred...@interia.pl> wrote:
On Sun, 13 Jun 2010 09:16:21 +0200, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

 [...]

> [...]
> robi w tym gronie "wyrzutków"?

 na twoja prosbe moge uwolnic ja/jego z kf ;o)))

Uwolnij, uwolnij ci ja, a potem jako laskawcy pobawcie sie wzajemnie
ptaszkami..,
Obaj macie AZ TYLE z tego!;)
Boszszs..ciulowizna!

Data: 2010-06-13 09:36:32
Autor: jadrys
Czysta przyjemność
W dniu 2010-06-13 09:24, .'heÂŽsk'. pisze:
On Sun, 13 Jun 2010 09:16:21 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

  [...]

No, niby wszystko jasne.. ale nie pojmuję jednego - co Antenka
robi w tym gronie "wyrzutkĂłw"?

  na twoja prosbe moge uwolnic ja/jego z kf ;o)))

_JĄ_..  Ja tam nie zamierzam prosić o jakieś przywileje z twojej strony dla Niej, ale pragnę zwrĂłcić twoja uwagę Ĺźe sporo tracisz trzymając Ją w KF-ie, np. Jej wiersze są naprawdę niezłe.

Data: 2010-06-13 15:57:16
Autor: .'heÂŽsk'.
Czysta przyjemność
On Sun, 13 Jun 2010 09:36:32 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

_JĄ_..

 Sadzisz, ze to kobieta ? smiem watpic.

Ja tam nie zamierzam prosić o jakieś przywileje z twojej strony dla Niej, ale pragnę zwrócić twoja uwagę że sporo tracisz trzymając
Ją w KF-ie,

ok, musialo cos byc nie tak ze trafila/trafil do kf. skoro za nia/niego reczysz uwolnie na probe ;o)

np. Jej wiersze są naprawdę niezłe.

 pl.hum.poezja ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-06-13 19:21:13
Autor: jadrys
Czysta przyjemność
W dniu 2010-06-13 15:57, .'heÂŽsk'. pisze:
On Sun, 13 Jun 2010 09:36:32 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

_JĄ_..

  Sadzisz, ze to kobieta ? smiem watpic.

Znam Ją.

[...]

Na pewno nie będziesz żałował.

np. Jej wiersze są naprawdę niezłe.

  pl.hum.poezja ;o)

Ale te wiersze traktują o tym, o czym piszemy na psp - czyli polityce i politykach.

Data: 2010-06-13 20:00:37
Autor: .'heÂŽsk'.
Czysta przyjemność
On Sun, 13 Jun 2010 19:21:13 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   Sadzisz, ze to kobieta ? smiem watpic.
Znam Ją.

 ale wczesniej byla facetem, tak ? ;O)

--

 HeSk

Data: 2010-06-13 20:10:34
Autor: jadrys
Czysta przyjemność
W dniu 2010-06-13 20:00, .'heÂŽsk'. pisze:
On Sun, 13 Jun 2010 19:21:13 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

   Sadzisz, ze to kobieta ? smiem watpic.

Znam Ją.

  ale wczesniej byla facetem, tak ? ;O)

Nie, nie była.. Coś się tak uparł na tego faceta?

Data: 2010-06-13 09:31:16
Autor: cyc
Czysta przyjemność

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hv20kh$4i3$1news.onet.pl...
W dniu 2010-06-13 09:09, 'heRsk' pisze:
[...]

Niby nic mnie nie obchodzi kogo i za co hesk filtruje ale ta o ktorej mowa trafila tam pewnie dla swojej niebotycznej glupoty !.

cyc

Data: 2010-06-13 09:39:23
Autor: jadrys
Czysta przyjemność
W dniu 2010-06-13 09:31, cyc pisze:
[...]

No cóż, jest to tylko Twoje zdanie.

Data: 2010-06-13 10:17:33
Autor: cyc
Czysta przyjemność

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hv222m$7lc$1news.onet.pl...
[...]

No coz , jesli uwazasz ja za madra , to wspolczuje Ci braku trzezwosci ocen ..

cyc

Data: 2010-06-13 13:17:13
Autor: awe
Czysta przyjemność

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hv247n$cbs$2news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
stwierdzil zulik cyc
awe

Data: 2010-06-13 19:31:26
Autor: jadrys
Czysta przyjemność
W dniu 2010-06-13 10:17, cyc pisze:

[...]

.

cyc

Tak, uważam Ją za mądrą, inteligentną kobitkę. Oczywiście nie powiem że jest ideałem, ale takich nie ma na psp - wszyscy czasem napiszemy  jakieś coś absurdalnego, coś życzeniowego, a nie mającego pokrycia w faktach.

Wiesz, gdy Ją poznałem to wręcz poraziła mnie swoja ogromną wiedzą na przeróżne tematy. Jest wręcz chodzącą encyklopedią.

Data: 2010-06-13 13:50:11
Autor: precz z gnomem
Czysta przyjemność
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

No cóż, jest to tylko Twoje zdanie.

Nie tylko. Moje też.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-13 19:33:24
Autor: jadrys
Czysta przyjemność
W dniu 2010-06-13 13:50, precz z gnomem pisze:
Użytkownik "jadrys"<andrzej203@op.pl>  napisał

No cóż, jest to tylko Twoje zdanie.

Nie tylko. Moje też.

Przemysław Warzywny

Daj spokój Jacku, - nie lubisz Jej ponieważ Ona wyznaje trochę inne wartości od twoich.. i tylko to jest powodem .

Data: 2010-06-13 21:49:59
Autor: precz z gnomem
Czysta przyjemność

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hv34q6$ik1$1news.onet.pl...
[...]

Nie nazywałbym tego co nas różni wartościami.

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-14 07:10:02
Autor: jadrys
Czysta przyjemność
W dniu 2010-06-13 21:49, precz z gnomem pisze:

[...]

Każdy wyznawany pogląd jest wartością.. wszystko zależy od punktu widzenia.

Data: 2010-06-13 10:02:47
Autor: awe
Czysta przyjemność

Użytkownik "'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:d01916d46n7j7ua66lqpljvbt4mphm4qu24ax.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Skalimowski czyli pozostal ci tylko kawecki;-)
awe

Data: 2010-06-13 11:58:08
Autor: raff
Czysta przyjemność
W dniu 2010-06-13 10:02, awe pisze:
UĹźytkownik "'heRsk'"<?bigbrednie@interia.pl>  napisał w wiadomości

[...]

Ale po co ten ciulik sie tym chwali ?

Co za matol.

R.

Data: 2010-06-13 13:18:31
Autor: awe
Czysta przyjemność

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:hv2a3j$cum$1news.onet.pl...
[...]

e t am jest zabawniej. nie od dzis przeciez wiadomo kto jest kto. przez tyle lat zdazylismy sie wszyscy dobrze obwoNchac:-). Ja nigdy heska nie bralem na powaznie, tak samo jak Lorna
awe

Data: 2010-06-13 14:15:46
Autor: cytryna
Czysta przyjemność

Heniu, ty mój przymiocie zastarzały, nie mam czasu ale mam propozycję dla ciebie palancie: http://spierdalaj.jestemzajety.pl/ --

Data: 2010-06-13 17:03:16
Autor: matusm
Czysta przyjemność

[...]

-- Ot ORMOwcu namnozyli Ci sie "Bigow" ale za to nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Czysta przyjemność