Czyste, czy wyprane, jak u Giżyńskiego?

Data: 2014-12-06 06:22:45
Autor: stevep
Czyste, czy wyprane, jak u Giżyńskiego?
# Ofiara "wyjazdów służbowych"? Zbonikowski: Moje sumienie jest czyste #
Ze strony:
http://tnij.org/95v0ve4

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-06 07:25:40
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xqfk77j650oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Ofiara "wyjazdów służbowych"? Zbonikowski: Moje sumienie jest czyste #
Ze strony:
http://tnij.org/95v0ve4

--

Jasne. Oni wszyscy są czyści, prawi i sprawiedliwi. Ulubieńcy prezesa kradli co się dało. Za jego cichym przyzwoleniem. Jeżeli takie okazy buńczućnie pieprzący morały w TV okazali się złodziejami to jak głęboko sięga to skurwysyństwo? Partia złodziei, oszustów z pełną gębą frazesów o patriotyźmie! Pfffuuuu!

MW

Czyste, czy wyprane, jak u Giżyńskiego?