Czyste wariactwo!

Data: 2011-07-16 12:43:42
Autor: Leprechaun
Czyste wariactwo!
"To, co się dzieje w naszym kraju jest skutkiem ogromnego kłamstwa, któremu, niestety, duża część narodu się nie sprzeciwia - powiedział ojciec Tadeusz Rydzyk w wywiadzie dla "Naszego Dziennika". - A doskonale wiemy, że ojcem kłamstwa jest szatan. Dlatego Polsce potrzebny jest egzorcyzm. Potrzeba naprawdę potężnej modlitwy i odżegnania się od wszystkiego, czego źródłem jest szatan, zarówno w życiu osobistym, jak i społeczno-politycznym - stwierdził dyrektor Radia Maryja. "

Od kiedy zaczynacie okadzanie narodu dymem? Ile zastępów moherów wyruszy na Krakowskie Przedmieście by wrzącą wodą "święconą" wygonić szatana z pałacu!? Ja pierdzielę! Mamy 2011 r, a wciąż tylu idiotów jest w naszym kraju! PiS-owski elektorat! Co czeka nasz kraj kiedy tacy durnie dorwą się doi władzy?!

BomBel

Data: 2011-07-16 14:03:28
Autor: Przemysław W
Czyste wariactwo!

Użytkownik "Leprechaun" <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e216bb2$0$3505$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sutannowy oszust powinien zacząć od siebie. Może egzorcyście uda się wypędzić z niego szatana, może przekaże stoczniowcom pieniądze, które im ukradł, może przestanie złorzeczyć Platformie Obywatelskiej i może przestanie wsadzać swój antypolski nos do polityki. To antypolskie ścierwo życzące innym żeby ich pochłonęło tsunami bełkocze o potrzebie "potężnej modlitwy". Tfu!

 Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-16 19:12:42
Autor: Leprechaun
Czyste wariactwo!

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ivrumj$f64$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dziś w TV widziałem jak słów tego bałwanochwalcy słuchali prezes PiS i facet wyglądający jak pracownik zakładu pogrzebowego, 1-wszy sledczy IV RP. Ta klika dąży za wszelką cenę do władzy by wprowdzić w naszym kraju rządy motłochu i sukienkowych oszustów.

BomBel

Data: 2011-07-16 21:26:54
Autor: Przemysław W
Czyste wariactwo!
[...]

Kurdupel ma świadomość dwóch rzeczy.

1. Jeśli przegra te wybory, to sekta mu się rozleci.
2. Na zaistnienie nie ma szans bez toruńskiego oszusta. Piszę zaistnienie, bo o wygranej może tylko pomarzyć.

Przemek