Czyszczenie kuchenki

Data: 2012-01-28 19:18:14
Autor: Kamikazee
Czyszczenie kuchenki
Mam mocno ubrudzoną kuchenkę mikrofalową poprzepalanym tłuszczem, bo często także korzystam z grilla.
Czym usunąć tłuszcze bez szorowania?
Testowałem sposób z cytryną ale kiepsko to działało.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

Data: 2012-01-28 19:42:34
Autor: Bbjk
Czyszczenie kuchenki
W dniu 2012-01-28 19:18, Kamikazee pisze:
Mam mocno ubrudzoną kuchenkę mikrofalową poprzepalanym tłuszczem, bo
często także korzystam z grilla.
Czym usunąć tłuszcze bez szorowania?
Testowałem sposób z cytryną ale kiepsko to działało.

Mr Muscle, pianka do czyszczenia tłuszczu lub coś podobnego, ale jeśli kuchenka ma funkcje samoczyszczenia, to nie używaj takich środków, bo straci te właściwości.
Łatwiej zejdzie, gdy wyczyścisz kuchenkę rozgrzaną, np. suszarką do włosów.
--
B.

Data: 2012-01-28 20:01:29
Autor: XL
Czyszczenie kuchenki
Dnia Sat, 28 Jan 2012 19:18:14 +0100, Kamikazee napisał(a):

Mam mocno ubrudzoną kuchenkę mikrofalową poprzepalanym tłuszczem, bo często także korzystam z grilla.
Czym usunąć tłuszcze bez szorowania?
Testowałem sposób z cytryną ale kiepsko to działało.

Brudpur albo preparat z Lidl'a - pomarańczowa wysoka butelka z białym
"kołnierzykiem" i ciemnoniebieską pompką.
--
XL

Data: 2012-01-28 20:04:52
Autor: Bbjk
Czyszczenie kuchenki
W dniu 2012-01-28 20:01, XL pisze:
 z Lidl'a

Po prostu z Lidla. Bez apostrofu.
--
B.

Data: 2012-01-28 20:12:25
Autor: XL
Czyszczenie kuchenki
Dnia Sat, 28 Jan 2012 20:04:52 +0100, Bbjk napisał(a):

W dniu 2012-01-28 20:01, XL pisze:
 z Lidl'a

Po prostu z Lidla. Bez apostrofu.

Spadaj. Bez przecinka po "rozgrzaną".
--
XL

Data: 2012-01-28 20:20:49
Autor: Bbjk
Czyszczenie kuchenki
W dniu 2012-01-28 20:12, XL pisze:

Spadaj.

  To ta propagowana i oczekiwana grzeczność?
Poprawiasz wciąż innych, więc i Ciebie to spotyka. Czyżby niemiło?
Korzyść taka, że zapamiętasz tego Lidla.

>Bez przecinka po "rozgrzaną".

Niekoniecznie :)
--
B.

Data: 2012-01-28 20:31:28
Autor: Bbjk
Czyszczenie kuchenki
W dniu 2012-01-28 20:20, Bbjk pisze:

 >Bez przecinka po "rozgrzaną".

Niekoniecznie :)

Dla rozjaśnienia Ci tych zawiłości interpunkcyjnych daję wykładnię, zwróć uwagę na pierwszy przykład:
http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629806
--
B.

Data: 2012-01-28 21:22:05
Autor: XL
Czyszczenie kuchenki
Dnia Sat, 28 Jan 2012 20:20:49 +0100, Bbjk napisał(a):

W dniu 2012-01-28 20:12, XL pisze:

Spadaj.

  To ta propagowana i oczekiwana grzeczność?
Poprawiasz wciąż innych, więc i Ciebie to spotyka. Czyżby niemiło?

Delikatnie mówiąc zwisa mi to.

Korzyść taka, że zapamiętasz tego Lidla.

I tego torta oraz pomysła :->
Zapamiętać (kogo? co?) - panią, psa, wiersz, tort, Lidl, pomysł.

 >Bez przecinka po "rozgrzaną".

Niekoniecznie :)

Golono-strzyżono.
--
XL

Data: 2012-01-28 21:41:31
Autor: Bbjk
Czyszczenie kuchenki
W dniu 2012-01-28 21:22, XL pisze:

Delikatnie mówiąc zwisa mi to.

:D

Korzyść taka, że zapamiętasz tego Lidla.

:) Nie zapomnisz tego Lidla.

Troszkę nie na temat te dygresje, za co przepraszam Wątkodawcę :)
--
B.

Data: 2012-01-28 21:44:52
Autor: XL
Czyszczenie kuchenki
Dnia Sat, 28 Jan 2012 21:41:31 +0100, Bbjk napisał(a):

W dniu 2012-01-28 21:22, XL pisze:

Delikatnie mówiąc zwisa mi to.

:D

Korzyść taka, że zapamiętasz tego Lidla.

:) Nie zapomnisz tego Lidla.

To Ty zapamiętasz ten Lidl.

Troszkę nie na temat te dygresje, za co przepraszam Wątkodawcę :)

Doklłdnie wiem, jak się co pisze dziś - piszę tak, jak sie pisało kiedyś i
tak mi zostanie. Ponieważ wyższość świąt Bożego Narodzenia nad świętami
Wielkiej Nocy moze być rozpatrywana jeszcze wiele razy i nie będę za kazdym
razem przenicowywała swej pisowni.
--
XL

Data: 2012-01-29 08:30:55
Autor: Qrczak
Czyszczenie kuchenki
Dnia 2012-01-28 21:44, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

A jadłaś kiedyś w aeroplanie ogurki?

Qra

Data: 2012-01-29 18:43:36
Autor: XL
Czyszczenie kuchenki
Dnia Sun, 29 Jan 2012 08:30:55 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

Zamknij buzię, arbuzie.

--
XL

Data: 2012-01-29 21:06:40
Autor: Qrczak
Czyszczenie kuchenki
Dnia 2012-01-28 21:22, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

Dodałabym jeszcze jeden tag: menopauza.

Qra

Data: 2012-01-29 23:52:05
Autor: XL
Czyszczenie kuchenki
Dnia Sun, 29 Jan 2012 21:59:38 +0100, Ghost napisał(a):

[...]

Widzę, że sobie grupę wsparcia zrobiliście tutaj. No ale aż takiego
biczowania się od Was tutaj nikt chyba nie wymaga, żeby był skutek 3-)
--
XL

Data: 2012-01-29 23:48:55
Autor: XL
Czyszczenie kuchenki
Dnia Sun, 29 Jan 2012 21:06:40 +0100, Qrczak napisał(a):

[...]

A ja tam nie wiem, co Tobą aktualnie targa.

--
XL

Data: 2012-02-13 23:19:08
Autor: Kamikazee
Czyszczenie kuchenki
W dniu 2012-01-28 19:18, Kamikazee pisze:
Mam mocno ubrudzoną kuchenkę mikrofalową poprzepalanym tłuszczem, bo często
także korzystam z grilla.
Czym usunąć tłuszcze bez szorowania?

Poradziłem sobie tym środkiem http://www.voigt.pl/produkt/linia_produktow/1,profiline_grillpol_vc_243,17 trzeba było lekko poszorować i tłuszcz pięknie zszedł.

Czyszczenie kuchenki