Czyszczenie obręczy alu.

Data: 2010-02-17 12:11:49
Autor: Jacek Maciejewski
Czyszczenie obręczy alu.
Cześć
Nowy sezon się zbliża, czas przejrzeć brykę. Czym czyścicie zasyfione po
poprzednim sezonie obręcze aluminiowe? Może taka wata stalowa by sie
nadała? Czy ewentualnie krążek filcowy i pasta polerska? A może jakaś
chemia?
--
Jacek

Data: 2010-02-17 05:36:49
Autor: Przemek
Czyszczenie obręczy alu.
On 17 Lut, 12:11, Jacek Maciejewski <jacmacwyt...@o2.pl> wrote:
[...]

A płyn do mycia felg alu? Ja czyściłem własnie takim wynalazkiem i
dawało radę.

pozdr
Przemek

Data: 2010-02-17 05:54:36
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Czyszczenie obręczy alu.
On 17 Lut, 14:36, Przemek <przemyslaw...@gmail.com> wrote:
> [...]

> poprzednim sezonie obręcze aluminiowe? Może taka wata stalowa by sie
> nadała? Czy ewentualnie krążek filcowy i pasta polerska? A może jakaś
Używam zwykłego Ludwika - leję trochę na ścianki, potem papierem
przecieram żeby wszędzie dotarł i po jakimś czasie spłukuję.
Chyba nie ma żadnych składników żrących :)
http://tinyurl.com/ylhy4px - po myciu obręcz wygładałaby jak nowa
gdyby nie to że wcześniej sól zostawiła na niej swe piętno.

Data: 2010-02-17 12:35:24
Autor: PeJot
Czyszczenie obręczy alu.
Jacek Maciejewski pisze:
[...]

Mleczko do czyszczenia zlewów + gąbka do mycia naczyń + H20.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-02-17 12:43:59
Autor: Jacek Maciejewski
Czyszczenie obręczy alu.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 12:35:24 +0100, PeJot napisał(a):

Mleczko do czyszczenia zlewów

A dokładniej? Wiesz, jest od cholery różnych mikstur a nie chciałbym użyć
takich z np. sodą kaustyczną czy innym amoniakiem.
--
Jacek

Data: 2010-02-17 12:50:30
Autor: PeJot
Czyszczenie obręczy alu.
Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Wed, 17 Feb 2010 12:35:24 +0100, PeJot napisał(a):

Mleczko do czyszczenia zlewów

A dokładniej? Wiesz, jest od cholery różnych mikstur a nie chciałbym użyć
takich z np. sodą kaustyczną czy innym amoniakiem.

Poprawka: mleczko do czyszczenia powierzchni. Ja używam takiego z Biedrony, marki Tim i działa.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-02-17 13:22:55
Autor: bans
Czyszczenie obręczy alu.

A dokładniej? Wiesz, jest od cholery różnych mikstur a nie chciałbym użyć
takich z np. sodą kaustyczną czy innym amoniakiem.

Taa, przeżre ci obręcz. Pewnie podczas jazdy bardzo się stresujesz nawierzchnia, co? Wjedź tu, człowieku w jakąś kałużę, a rano obręcz jak rzeszoto...

--
bans

Data: 2010-02-17 14:31:41
Autor: Jacek Maciejewski
Czyszczenie obręczy alu.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 13:22:55 +0100, bans napisał(a):

Taa, przeżre ci obręcz.

Może nie przeżre ale zamatowi. A wiadomo, czym bardziej chropowata
powierzchnia tym łatwiej później łapie brud. Wolałbym po czyszczeniu mieć
dalej gładką powierzchnię.
--
Jacek

Data: 2010-02-17 15:26:32
Autor: bans
Czyszczenie obręczy alu.

 A wiadomo, czym bardziej chropowata
powierzchnia tym łatwiej później łapie brud.

....od czego staje się jeszcze bardziej matowa i jeszcze łatwiej łapie brud. A potem ten brud odpada ;)

Powiem szczerze, że trochę mnie dziwi, że jak na takiego estetę to trochę dziwne, że dopiero teraz zabierasz się za czyszczenie po poprzednim sezonie.

--
bans

Data: 2010-02-17 16:07:22
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Czyszczenie obręczy alu.
Dnia 17.02.2010 12:11 użytkownik Jacek Maciejewski napisał :
[...]

Po co kombinować? Wystarczy twarda szczotka, ciepła woda z detergentem i
już. Z innymi środkami bym nie świrował z wielu powodów, po pierwsze
szkoda kasy na _bardzo_ ulotny efekt, po drugie nie wiadomo czy nie
zniszczysz obręczy, po trzecie nie wiadomo jaki to będzie miało wpływa
na hamowanie. ZTCW Mavic produkuje jakieś coś (gąbka?) do przecierania
obręczy, ale jestem do tego sceptycznie nastawiony, nigdy tego nie
testowałem i podejrzewam, że kosztuje krocie, o ile w ogóle jest
dostępne w Polsce. I tradycyjnie już polecam obręcze ceramiczne,
odpadnie Ci problem z czyszczeniem ich. ;-)

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Czyszczenie obręczy alu.