Czyszczenie obręczy alu.

Data: 2010-02-17 05:36:49
Autor: Przemek
Czyszczenie obręczy alu.
On 17 Lut, 12:11, Jacek Maciejewski <jacmacwyt...@o2.pl> wrote:
Cześć
Nowy sezon się zbliża, czas przejrzeć brykę. Czym czyścicie zasyfione po
poprzednim sezonie obręcze aluminiowe? Może taka wata stalowa by sie
nadała? Czy ewentualnie krążek filcowy i pasta polerska? A może jakaś
chemia?

A płyn do mycia felg alu? Ja czyściłem własnie takim wynalazkiem i
dawało radę.

pozdr
Przemek

Data: 2010-02-17 05:54:36
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Czyszczenie obręczy alu.
On 17 Lut, 14:36, Przemek <przemyslaw...@gmail.com> wrote:
> [...]

> poprzednim sezonie obręcze aluminiowe? Może taka wata stalowa by sie
> nadała? Czy ewentualnie krążek filcowy i pasta polerska? A może jakaś
Używam zwykłego Ludwika - leję trochę na ścianki, potem papierem
przecieram żeby wszędzie dotarł i po jakimś czasie spłukuję.
Chyba nie ma żadnych składników żrących :)
http://tinyurl.com/ylhy4px - po myciu obręcz wygładałaby jak nowa
gdyby nie to że wcześniej sól zostawiła na niej swe piętno.

Czyszczenie obręczy alu.