Czyszczenie pralki

Data: 2009-07-15 00:29:39
Autor: Maverick
Czyszczenie pralki
BQB pisze:
Mam pięcioletnią pralkę, czyszczony był jedynie od czasu do czasu filtr, może warto by było puścić pralkę z jakimś środkiem czyszczącym, co oczyściłoby wnętrze normalnie niedostępne - wszelkie przewody odprowadzające, pompa itp są już pewnie nieźle brudne, grzałka pewnie też ma sporo kamienia. Znacie jakieś środki do tego?

Podstawowa zasada - nie ruszaj kamienia - bo wszystko Ci padnie.

Ocet - pusc pranie z octem (mysle ze 50ml wystarczy, ale mozesz dac i 100ml) - bardzo dobrze dziala na wszelkie zapachy i bakterie/grzyby - pranie najlepiej na 60/90 stopni.

Data: 2009-07-15 18:49:11
Autor: kogutek
Czyszczenie pralki
BQB pisze:
> [...]

Ocet - pusc pranie z octem (mysle ze 50ml wystarczy, ale mozesz dac i 100ml) - bardzo dobrze dziala na wszelkie zapachy i bakterie/grzyby - pranie najlepiej na 60/90 stopni.
Raz mu radzisz żeby kamienia nie ruszał a za chwilę żeby octu nalał. Ocet
rozpuszcza kamień. To jak ma już rozpuszczać kamień to nie w occie tylko w
kwasku cytrynowym. Smrodem ostu zasmrodzi sobie całą chałupę.  --

Data: 2009-07-15 20:48:41
Autor: Maverick
Czyszczenie pralki
kogutek pisze:
BQB pisze:
[...]

Ocet stosuje sie do odswiezania rowniez - w pralce wlasnie taka role bedzie spelnial - do rozpuszczenia kamienia za male stezenie.

Data: 2009-07-15 22:42:48
Autor: Jan Werbiński
Czyszczenie pralki
Czyściłem 12 letnią Ardo odkamieniaczami i octem. Olbrzymie ilości kamienia odpadły i musiałem kilka razy czyścić filtr.

Niestety odpadały tak przez dłuższy czas i pralka co chwila brudziła.

Kupiłem nową. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/

Czyszczenie pralki