Czyszczenie przepływomierza - czym ?

Data: 2009-05-22 08:47:29
Autor: grzech
Czyszczenie przepływomierza - czym ?
Niektórzy twierdzą że przepływomierz albo działa albo nie działa...nie ma opcji "regeneracja"
Czy znawcy tematu mogą polecić coś co działa na zasyfiony przepływomierz?

W zeszłym roku padła mi przepływka więc wymieniłem na inną. W zeszłym miesiącu
padła ta wymieniona. Wykąpałem więc ten poprzedni w preparacie do czyszczenia
gaźników - chyba STP. Do dzisiaj autko jeździ na tym wyczyszczonym:)

Grzech
nyska

Czyszczenie przepływomierza - czym ?