Czyszczenie sitka z sokowirówki - jak ?

Data: 2009-05-04 09:00:17
Autor: Jacek
Czyszczenie sitka z sokowirówki - jak ?
Szczotkę odradzam, a polecam zmywak "druciki" - może byc stalowy a dla bardziej ostrożnych jakiś miększy (widziałem czerwonawe, podobno miękkie, ale nie używałem). Krzywdy sitku nie zrobi a ładnie czyści,
Jacek

Data: 2009-05-04 09:05:36
Autor: Panslavista

Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Szczotka stylonowa nie uszkodzi sitka metalowego, a wystarczy namoczyć w
roztworze płynu do naczyń i nic w siatce po szczotkowaniu nie zostanie,
nawet jak facet wysuszył sitko z włóknami roslinnymi, ale ostre krawędzie
"druciaka" i owszem.

Data: 2009-05-06 08:39:25
Autor: Marex
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):

> [...]

roztworze płynu do naczyń i nic w siatce po szczotkowaniu nie zostanie,
nawet jak facet wysuszył sitko z włóknami roslinnymi, ale ostre krawędzie

     Szczotka metalowa do czyszczenia z rdzy zazwyczaj wystarcza. Poza tym jesli sitko jest metalowe - drobiny zapychające mozna wypalić nad gazem. Tak jak sitko od ekspresu kawowego...                           PozdrawiaM

Data: 2009-05-06 11:05:02
Autor: Panslavista

Użytkownik "Marex" <marksv.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Tak
jak sitko od ekspresu kawowego...                           PozdrawiaM

Sitko z sokowirówki nie rdzewieje.

Data: 2009-05-06 20:50:58
Autor: Marex
> [...]

Tak
> jak sitko od ekspresu kawowego...                           PozdrawiaM

    Toteż pytający w temacie nie będzie go czyscił od rdzy..!<rotfl>

Data: 2009-05-07 22:19:35
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 6 May 2009 08:39:25 +0000 (UTC), Marex napisał(a):

     Szczotka metalowa do czyszczenia z rdzy zazwyczaj wystarcza. Poza tym jesli sitko jest metalowe - drobiny zapychające mozna wypalić nad gazem. Tak jak sitko od ekspresu kawowego...

 Rany, ale kombinujecie. Moulinex po prostu dorzuca do sokowirówki
najzwyklejszą szczotkę, która pięknie czyści to sitko. Do głowy by mi nie
przyszło łapać za druciaka albo wsadzać to nad gaz...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-08 19:35:15
Autor: Marex
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> napisał(a):
> [...]

najzwyklejszą szczotkę, która pięknie czyści to sitko. Do głowy by mi nie
przyszło łapać za druciaka albo wsadzać to nad gaz...

      To po kiego diabła  cały post?? Odpowiadamy bo pytający bezradny jak ......  Więc może z nudów, może z przerażenia pleciemy coś jakby w temacie.. Taki poziom odpowiedzi jaki  i pytań... Cóż- bywa~~

--

Czyszczenie sitka z sokowirówki - jak ?