Czyszczenie telefonu

Data: 2011-03-17 08:33:55
Autor: BAREK
Czyszczenie telefonu
Dzień Dobry,
Tak się zastanawiam nad możliwością czyszczenia telefonu, który może być mocno zakurzony, pogryziony przez małe dziecko itp/itd parę razy
:-)
--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-03-17 09:53:52
Autor: woohoo
Czyszczenie telefonu
W dniu 2011-03-17 08:33, BAREK pisze:
Dzień Dobry,
Tak się zastanawiam nad możliwością czyszczenia telefonu, który może być
mocno zakurzony, pogryziony przez małe dziecko itp/itd parę razy

Jak pogryziony przez małe dziecko i to kilka razy, to niestety tylko seria dosyć bolesnych zastrzyków w serwisie może mu pomóc.

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2011-03-17 16:58:04
Autor: michalis
Czyszczenie telefonu
[...]
I do jakich wniosków doszedłeś?

Data: 2011-03-18 11:09:42
Autor: SDD
Czyszczenie telefonu

U¿ytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d81b966$1news.home.net.pl...
Dzieñ Dobry,
Tak siê zastanawiam nad mo¿liwo¶ci± czyszczenia telefonu, który mo¿e byæ mocno zakurzony, pogryziony przez ma³e dziecko itp/itd parê razy

Moze k±piel w spirytusie?
Choc nie wiem, czy jednak czegos nie rozpusci...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-03-18 12:41:47
Autor: J.F.
Czyszczenie telefonu
On Fri, 18 Mar 2011 11:09:42 +0100,  SDD wrote:
[...]

W izopropanolu. To powszechnie stosowany w elektronice srodek
czyszczacy, wiec ryzyko najmniejsze.

Etanol to mi kiedys zmatowil szybke w siemensie c35. Ale polerka
wystarczyla.
Hm, a swoja droga musze sprobowac izopropanol - wlasciwosci powinien
miec dosc zblizone, czyzby tez matowil ?

Oczywiscie najlpiej byloby telefon rozebrac i tylko zewnetrzne czesci
w myjce ultradzwiekowej wymyc.

J.

Data: 2011-03-18 21:14:16
Autor: Maciek.
Czyszczenie telefonu
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4d81b966$1news.home.net.pl...
Dzień Dobry,
Tak się zastanawiam nad możliwością czyszczenia telefonu, który może być mocno zakurzony, pogryziony przez małe dziecko itp/itd parę razy
:-)

Jeśli posiądziesz wiedzę o tym skąd się biorą owsiki, to podejrzewam, że przestaniesz się martwić... Telefonem.

--
Maciek.

Data: 2011-03-18 21:28:02
Autor: SDD
Czyszczenie telefonu

U¿ytkownik "Maciek." <mmusenet@e.tam.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:im0eeq$hfn$1news.onet.pl...

Je¶li posi±dziesz wiedzê o tym sk±d siê bior± owsiki, to podejrzewam, ¿e przestaniesz siê martwiæ... Telefonem.

Ale on o wibrowaniu analnym ani o zanieczyszczeniu stolcem czy innym kalem nie wspominal...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-03-18 21:30:15
Autor: Czarek
Czyszczenie telefonu
W dniu 18-03-2011 21:28, SDD napisa³/a:
[...]

Mo¿e siê krêpowa³? ;-)

--
Cz.

Data: 2011-03-21 15:13:02
Autor: BAREK
Czyszczenie telefonu
W dniu 2011-03-18 21:30, Czarek pisze:
W dniu 18-03-2011 21:28, SDD napisał/a:
Użytkownik "Maciek."<mmusenet@e.tam.invalid> napisał w wiadomości

[...]

Może się krępował? ;-)

:-) dobre, trochę się pośmiałem, ale jednego rozwiązania nie ma, tak?
Głównie chodzi o kurz i brud taki z ulicy/hali produkcyjnej/pola czy lasu.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-03-25 23:50:45
Autor: Maciek.
Czyszczenie telefonu
[...]

No to lepiej nie zaglądaj do osiedlowej piaskownicy... Ale jest też teoria, że nadmierna czystość kończy się alergiami na wszystko.

Poza tym jest "pianka do czyszczenia komputerów". Antystatyczna, pachnąca i w ogóle lux-torpeda. Polecam.
Tylko używaj z umiarem, aby nie zalać klawiatury czy innych otworów w obudowie, poćwicz wcześniej i sprawdź jak się ta piana zachowuje.

--
Maciek.

Czyszczenie telefonu