Czyszczenie texa - impregnacja?

Data: 2009-12-28 09:57:37
Autor: juhass
Czyszczenie texa - impregnacja?
Radarro pisze:
Czołem, Mam Ci ja kurtke tekstylną, nie za drogą, nie za tanią. Średnia półka.
Wyprałem ją z zeszłosezonowego robactwa i myślę:
Czy jest jakiś szuwaks, mazidło żeby dodatkowo tę kurtke zaimpregnować? Czy  stosujecie w ogóle coś takiego? W lekkim deszcze kurtka nie przemaka, w dużym deszczu kondonik nie przemaka :) Jest sens, czy olać temat i zostawić jak jest? Jeżeli uzyc, to czego?

Ja do swojej kurtki, też nie za dobrej nie za złej stosuje jakiś szpej do impregnacji zanabyty kiedyś tam w lidlu. ;p Nawet działa, przynajmniej tak mi się wydaje. Wcześniej używałem innego szpeja do impregnacji wyrobów tekstylnych, nie pomnę gdzie go nabyłem.
Poszukaj czegoś, zrób próbę w niewidocznym miejscu i jeśli nie będzie plamić/ dziurawić/ odbarwiać to przetestuj.
:)

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)