Czyszczenie - tym razem inaczej

Data: 2009-05-30 21:50:36
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Czyszczenie - tym razem inaczej

By艂o wiele razy. Problem jest taki u mnie, 偶e nie mam dost臋pu do
szlaucha, gara偶u itp. Jedyne czym dysponuj臋 to mieszkanie z balkonem.
Mia艂em ostatnio przyjemno艣膰 je藕dzi膰 w deszczu i b艂ocie. Dzi艣 wzi膮艂em si臋
za czyszczenie roweru - na balkonie polewanie wod膮 + czyszczenie
p臋dzlem oraz papierowymi r臋cznikami. Nast臋pnie smarowanie 艂a艅cucha i
z臋batek. Mam bardzo ma艂膮 艂azienk臋, rower mi do wanny nie wejdzie. Jak
podej艣膰 do czyszczenia roweru w takich warunkach?

A pr贸bowa艂e艣 艣ci膮ga膰 ko艂a?
:>

zyga

Data: 2009-05-30 20:38:35
Autor: Zbylut
Zygmunt M. Zarzecki napisal(a):

z臋batek. Mam bardzo ma艂膮 艂azienk臋, rower mi do wanny nie wejdzie. Jak
podej艣膰 do czyszczenia roweru w takich warunkach?

A pr贸bowa艂e艣 艣ci膮ga膰 ko艂a?

nie:) po c贸偶 by?

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-05-30 17:04:29
Autor: jakuboff
Zbylut wrote:
Zygmunt M. Zarzecki napisal(a):
Mam bardzo ma艂膮 艂azienk臋, rower mi do wanny nie wejdzie
A pr贸bowa艂e艣 艣ci膮ga膰 ko艂a?
nie:) po c贸偶 by?

呕eby zmie艣ci膰.

Czyszczenie - tym razem inaczej