Czyszczenie - tym razem inaczej

Data: 2009-05-30 21:55:58
Autor: Dominik Mirowski
Czyszczenie - tym razem inaczej
Zbylut wyklepał(a) :

Było wiele razy. Problem jest taki u mnie, że nie mam dostępu do
szlaucha, garażu itp. Jedyne czym dysponuję to mieszkanie z balkonem.

Wiaderko wody albo i dwa - rower wieszasz na trzepaku przed domem przypinając go do niego aby nikt się z nim nie zaprzyjaźnił w czasie gdy pójdziesz po wodę i myjesz...
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-05-30 20:38:36
Autor: Zbylut
Dominik Mirowski napisal(a):

Wiaderko wody albo i dwa - rower wieszasz na trzepaku przed domem przypinając go do niego aby nikt się z nim nie zaprzyjaźnił w czasie gdy pójdziesz po wodę i myjesz...

podobnie próbowałem na balkonie, chodzi mi o mechanizmy - rama itp
wszystko jest juĹź czyste :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-05-31 10:41:01
Autor: Titus Atomicus
Czyszczenie - tym razem inaczej
In article <gvs318$flm$1@opal.futuro.pl>,
 "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> wrote:

> [...]

Wiaderko wody albo i dwa - rower wieszasz na trzepaku przed domem przypinając go do niego aby nikt się z nim nie zaprzyjaźnił w czasie gdy pójdziesz po wodę i myjesz...

Moze skorzystac z okazji - teraz pogoda odpowiednia. Poczekac na fajne urwanie chmury i wtedy bez mycia sie obedzie...

TA

Data: 2009-05-31 10:59:03
Autor: Dominik Mirowski
Czyszczenie - tym razem inaczej
Użytkownik wyklepał(a) :

[...]

Słabe... lepiej wsadzić rower na bagażnik dachowy i jechać przynajmniej 100 km/h w takiej ulewie :).

--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-05-31 23:05:31
Autor: szaman
Czyszczenie - tym razem inaczej
Dominik Mirowski wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Słabe... lepiej wsadzić rower na bagażnik dachowy i jechać przynajmniej 100 km/h w takiej ulewie :).

dzis tak zrobilem :)
i jak teraz patrze... faktycznie, szoska czysta...

:)

Czyszczenie - tym razem inaczej