Czyszczenie - tym razem inaczej

Data: 2009-05-31 00:54:44
Autor: miok
Czyszczenie - tym razem inaczej
On 30 Maj, 21:49, Zbylut <Zby...@NoWhere.zzz> wrote:
Hej,

Było wiele razy. Problem jest taki u mnie, że nie mam dostępu do
szlaucha, garażu itp. Jedyne czym dysponuję to mieszkanie z balkonem.
Miałem ostatnio przyjemność jeździć w deszczu i błocie. Dziś wziąłem się
za czyszczenie roweru - na balkonie polewanie wodą + czyszczenie
pędzlem oraz papierowymi ręcznikami. Następnie smarowanie łańcucha i
zębatek. Mam bardzo małą łazienkę, rower mi do wanny nie wejdzie. Jak
podejść do czyszczenia roweru w takich warunkach?

Masz mniejsza wanne? http://picasaweb.google.com/lh/photo/tn_ZJllHDHYRpNdeN26DuQ?feat=directlink
Mi po zdjeciu kol miesci sie 23" rama na kola 28". Myje potem
prysznicem.

Tyle ze potem wszystko brudne (oprocz roweru), wiec juz sobie
odpuszczam i myje tak:
zdejmuje kola, przecieram obrecze od blota
myje lancuch, potem kasete i tryby korby.
A z ramy to brud sam odpada jak wyschnie

Data: 2009-05-31 12:14:40
Autor: Zbylut
miok napisal(a):

Masz mniejsza wanne? http://picasaweb.google.com/lh/photo/tn_ZJllHDHYRpNdeN26DuQ?feat=directlink
Mi po zdjeciu kol miesci sie 23" rama na kola 28". Myje potem
prysznicem.

dobra, wygrałeś:) Mam większą

--
pozdrawiam, Zbylut