Czyszczenie wykladziny?

Data: 2009-02-23 08:04:54
Autor: Krzysztof
Czyszczenie wykladziny?
Witam
Jest sobie wykladzina w pokoju, ktora wykazuje juz slady zabrudzenia.Zasadniczo nie cala,lecz pewne miejsca ktorei szczegolnie byly narazone na wielokrotne chodzenie.Stoimy przed wyborem ,kupic nowa czy tez bawic sie wczyszczenie.Tzn chodzi o czyszczenie ,gdzie wypozycza sie odkurzac pioracy i pewne odpowiednie plyny i robi sobie to samemu.
Chodzi mi o doswoadczenie innych -czy ma to sens ,tzn jaki efekt na jak dlugo czy tez lepiej kupic nowa
Pozdrawiam wszystkich

Data: 2009-02-23 00:34:57
Autor: Panslavista
Czyszczenie wykladziny?
On 23 Lut, 08:04, "Krzysztof" <krzych3...@gazeta.pl> wrote:
[...]

     Zależy z jakiego materiału zrobiona. Proponuję próbę prania na
sucho - Carpet Shampoo firmy Amway i szczotka - apliikator -
niezbędna, bo jej konstrukcja wytwarza medium piorące z koncentratu
szamponu. Dzięki temu zestawowi mimo wydatku jest on opłacalny i
wielokrotnego uzytku. Przy okazji warto kupić mały aplikator do
tapicerki - foteli, także samochodowych. Medium piorącym jest pianka,
która łączy się z brudem i po wyschnięciu usuwamy proszek z niej
powstały odkurzaczem. Czyszczenie skuteczne, 1l koncetratu moze
spokojnie wystarczyć na rok... Plamy trwałe można próbować usunąć
płynem Zoom, lub odplamiaczem do prania.
     Oczywiście - są maszyny piorące na mokro - zazwyczaj podłoga
(parkiet, panele itp.) cierpią po praniu na wzdęcia...
Czyli quod libet...

Data: 2009-02-23 00:53:55
Autor: Panslavista
Czyszczenie wykladziny?
On 23 Lut, 09:34, Panslavista <panslavista.g...@gmail.com> wrote:
> [...]

     Oczywiście - są maszyny piorące na mokro - zazwyczaj podłoga
(parkiet, panele itp.) cierpią po praniu na wzdęcia...

Linki:
http://www.amway.pl/catalog?category=1100

Nr kat.: 100711
AMWAY(tm) Szampon do dywanów i obić tapicerskich 1 l

Nr kat.: 100715
AMWAY(tm) Szczotka do czyszczenia dywanów 1 szt.

Nr kat.: 100719
AMWAY(tm) Szczotka do czyszczenia tapicerki 1 szt.

Nr kat.: 8213
ZOOM(tm) Koncentrat płynu czyszczącego 1 litr

Butelka do rozcieńczania Zooma (nie tylko):
Nr kat.: 1355
AMWAY(tm) Plastikowa butelka z nakładką 1 szt.

W zasadzie to wystarczy, aby samemu wyprać sobie dywan czy wykładzinę
bez wielkich nakładów finansowych czy pracy. Szczotka do dywanów po
złożeniu pozwala pracować w pozycji stojąc, szczotka do tapicerki jest
wielkosci małej butelki, w jej rączce jest miejsce na medium piorące.

Data: 2014-04-20 06:40:46
Autor: kogutek444
Czyszczenie wykladziny?
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2009 09:53:55 UTC+1 użytkownik Panslavista napisał:

> [...]

złożeniu pozwala pracować w pozycji stojąc, szczotka do tapicerki jest
wielkosci małej butelki, w jej rączce jest miejsce na medium piorące.

Spierdalaj ze spamem na bambus. Wszystkie preparaty które ta dziadowska firma, działająca na zasadzie piramidy, sprzedaje są chuja warte. Kiedyś mnie zainteresowało dlaczego termin przydatności jest na nalepce a nie wydrukowany na opakowaniu. Jak zerwałem nalepkę to się okazało że ten co był na opakowaniu dawną upłynął. Najtańszy proszek z kiosku Ruchu pierze lepiej niż ich zajebisty koncentrat.

Data: 2014-04-20 22:08:12
Autor: Big Jack
Czyszczenie wykladziny?
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

Spierdalaj ze spamem na bambus.

A tak poza tym, post z problem sprzed pięciu lat  :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-04-20 13:31:17
Autor: kogutek444
Czyszczenie wykladziny?

*Użytkownik* napisał(-a):

> Spierdalaj ze spamem na bambus.

A tak poza tym, post z problem sprzed pięciu lat  :D

> [...]

Kogutek nierychliwy ale sprawiedliwy.

Data: 2014-04-21 08:13:11
Autor: Big Jack
Czyszczenie wykladziny?
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

Kogutek nierychliwy ale sprawiedliwy.

raczej nieprzytomny

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-04-21 11:23:56
Autor: Jeffrey
Czyszczenie wykladziny?
*Użytkownik* napisał(-a):

Kogutek nierychliwy ale sprawiedliwy.

raczej nieprzytomny

może jajeczko było nieświeże :P

jeffrey

Data: 2014-04-21 20:36:40
Autor: Big Jack
Czyszczenie wykladziny?
W wiadomości
*Jeffrey* napisał(-a):

może jajeczko było nieświeże :P

Na pewno. Pięcioletnie  ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-04-22 10:18:26
Autor: masti
Czyszczenie wykladziny?
Dnia pięknego Mon, 21 Apr 2014 08:13:11 +0200 osobnik zwany Big Jack
napisał:

W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

Kogutek nierychliwy ale sprawiedliwy.

raczej nieprzytomny

zapomniał się przelogować na inne konto :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-22 10:41:22
Autor: Przesmiewca
Czyszczenie wykladziny?

*Użytkownik* napisał(-a):

Spierdalaj ze spamem na bambus.

A tak poza tym, post z problem sprzed pięciu lat  :D

ROTFL. Wiedzialem, ze cos z nim nie tak :D

Data: 2014-04-22 20:31:53
Autor: Frez
Czyszczenie wykladziny?
W dniu 2014-04-20 15:40, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Biedaku..braki wiedzy nadrabiasz agresją i wulgaryzmami.
Ja to stosuję i dla mnie ta chemia jest OK.
PS.widziałęs,żeby jakaś oszukańcza piramida przetrwała od 1956 roku??
EOT

Data: 2014-04-24 07:14:20
Autor: kogutek444
Czyszczenie wykladziny?
W dniu wtorek, 22 kwietnia 2014 20:31:53 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:
> [...]

Ja to stosuję i dla mnie ta chemia jest OK.

PS.widziałęs,żeby jakaś oszukańcza piramida przetrwała od 1956 roku??

A dlaczego nie. Jest piramida co działa bez przerwy od dwóch tysięcy lat handlując tylko jednym towarem.

Data: 2014-04-28 09:18:38
Autor: Przesmiewca
Czyszczenie wykladziny?
kogutek444@gmail.com napisał(a):

A dlaczego nie. Jest piramida co działa bez przerwy od dwóch tysięcy lat handlując tylko jednym towarem.

ty sie juz wiecej nie osmieszaj w tym watku

Data: 2009-02-23 10:24:17
Autor: Jackare
Czyszczenie wykladziny?
Uzytkownik "Krzysztof" <krzych3333@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:70f053F361toU1mid.uni-berlin.de...
[...]

Ma sens. Wypozycza sie na pewno w sklepie sieci KOMFORT, czy w jakichs innych - nie wiem. Za wypozyczenie sie nei placi ale trzeba kupic u nich ich plyny. Zeby dobrze wyprac trzeba miec troche wprawy troche wiecej sily i duuuzo cierpliwosci. To nie jest szybka robótka i jest to dosc ciezka praca.
Pranie ekstrakcyjne gwarantuje prawie zawsze swietne odnowienie kolorów i przywrócenie blasku wykladzinie czy dywanowi.
W dywanie zostanie po praniu 15-20% wilgoci - trzeba pozwolic temu dobrze wyschnac - temperatura i wentylacja. Jezeli nie wyschnie bedzie paskudnie smierdziec.
--
Jackare

Data: 2014-04-20 04:26:41
Autor: tomaszmech71