Czyszczenie wykladziny?

Data: 2009-02-23 10:24:17
Autor: Jackare
Czyszczenie wykladziny?
Uzytkownik "Krzysztof" <krzych3333@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:70f053F361toU1mid.uni-berlin.de...
Witam
Jest sobie wykladzina w pokoju, ktora wykazuje juz slady zabrudzenia.Zasadniczo nie cala,lecz pewne miejsca ktorei szczegolnie byly narazone na wielokrotne chodzenie.Stoimy przed wyborem ,kupic nowa czy tez bawic sie wczyszczenie.Tzn chodzi o czyszczenie ,gdzie wypozycza sie odkurzac pioracy i pewne odpowiednie plyny i robi sobie to samemu.
Chodzi mi o doswoadczenie innych -czy ma to sens ,tzn jaki efekt na jak dlugo czy tez lepiej kupic nowa
Pozdrawiam wszystkich

Ma sens. Wypozycza sie na pewno w sklepie sieci KOMFORT, czy w jakichs innych - nie wiem. Za wypozyczenie sie nei placi ale trzeba kupic u nich ich plyny. Zeby dobrze wyprac trzeba miec troche wprawy troche wiecej sily i duuuzo cierpliwosci. To nie jest szybka robótka i jest to dosc ciezka praca.
Pranie ekstrakcyjne gwarantuje prawie zawsze swietne odnowienie kolorów i przywrócenie blasku wykladzinie czy dywanowi.
W dywanie zostanie po praniu 15-20% wilgoci - trzeba pozwolic temu dobrze wyschnac - temperatura i wentylacja. Jezeli nie wyschnie bedzie paskudnie smierdziec.
--
Jackare

Data: 2014-04-20 04:26:41
Autor: tomaszmech71