Czytaj Wolską, zostaniesz profesorem

Data: 2012-10-08 09:37:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Czytaj Wolską, zostaniesz profesorem
Z okazji tysięcznego numeru Gazety Wolskiej, redakcja opublikowała notkę pod fascynującym tytułem: „Znani o Gazecie Wolskie”. Ci „znani” są znani z tego, że są znani… Gazecie Wolskiej  (niektórzy prawdopodobnie też psychiatrze pierwszego kontaktu).

Są to:  Grzegorz Bierecki (senator PiS, ten od SKOKów, brrr. Za chwilę Amber Gold to może być pikuś), Wiesław Binienda, czy jakoś tak... (ponoć profesor, ten od wybuchów),  Adam Bujak (fotograf Karola papieża), Krzysztof Cugowski (szansonista), Ryszard Czarnecki (jeszcze wczoraj był w PiS, dziś nie jestem pewien), Prof. Barbara Fedyszak-Radziejowska (profesor od kaczego marketingu), Anna i Tadeusz Jasudowiczowie (ponoć z Torunia, teraz znani z tego, że są kompletnie nieznani), Wiesław Johann (prawnik w stanie spoczynku, niestety tylko zawodowego), Marta Kaczyńska (jeśli ktoś o niej słyszał to dobrze, jeśli nie słyszał to nic nie stracił), Jarosław Kaczyński (niekompletny bliźniak, kompletny… - niech każdy sobie wpisze własne określenie), Redbad Klijstra (chuj wie kto to), Zdzisław Krasnodębski (kolejny profesor od kaczyzmu stosowanego), Paweł Kukiz (muzyk, choć przepraszam wszystkich muzyków), Michał Loranc (kompozytor, był kiedyś taki, ale się stoczył), Katarzyna Łaniewska (nosicielka krzyża. Plotka głosi, że kiedyś była aktorką, ale to wredna plotka), Antoni Macierewicz (gość o którego zbadanie biją się wszyscy psychiatrzy), Stanisław Mikołajczak (znów profesor, co za plaga?), Bogusław Nizieński (sędzia, który nie potrafi sprawiedliwie osądzić siebie samego), Andrzej Nowak (tak, tak, znów bazarowy profesor, specjalista od histerii), Jan Olszewski (kiedyś premier, należy mu wybaczyć bo już nie wie co czyni i nie wie co czyta), Roman Polko (generał, młody a już z Alzheimerem za pan brat), Krzysztof Szczerski (politolog, szara myszka w szarym chińskim garniturze), Ryszard Terlecki (profesor i poseł PiS, czyli nieszczęścia chodzą parami), Wojciech Tomczyk (ponoć dramaturg, co samo w sobie brzmi dramatycznie), Jarosław Marek Rymkiewicz (poeta, Mickiewicz z Milanówka, świr doskonały czyli wzorzec, po śmierci trafi do Sevres), Andrzej Waśko (profesor od literatury), Andrzej Zybertowicz (profesor od wszystkiego czyli wielkie nic; tytuł profesora jest coraz tańszy jak widać), Jan Żaryn (nie przechodzi mi to przez klawiaturę, ale on też profesor), Krzysztof Wyszkowski (wreszcie nie profesor, acz wybitny specjalista od fobii i manii prześladowczych).

Ci ludzie bez zażenowania czytają Gazetę Wolską i się nawet tym chwalą. Samobójcy, prowokatorzy czy niewiedzący co czynią? Czyż  nie fascynująca to lista pacjentów?
poniedziałek, 08 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2719-czytaj-Wolska-zostaniesz-profesorem.html

Data: 2012-10-08 10:47:28
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:507282c1$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2719-czytaj-Wolska-zostaniesz-profesorem.html

No ale wiadomo, że żaden europejczyk nie weźmie do rąk czegoś takiego.Przy okazji- nie wychwyciłeś ewidentnego idiotyzmu, który można rzec- każdy wychowanek kultury europejskiej by zauważył: "sędzia, który nie potrafi sprawiedliwie osądzić siebie samego". Nie potrafisz, prawda? Nie jest Ci przecież znany chyba żaden kanon kultury, którzy tacy hunowie jak revelstein zohydzają i sprzedają takim, jak Ty- jako obciach. Pytanie- zagadka: Idziuś- o jakim kanonie kultury europejskiej piszę?
Wracając do ad remu:  Skoro jednak revelstein ma takie dokładne informacje o wolakach, gazecie ich - to oznaczać to może:
1. albo on sam wolak
2.albo etatowy pracownik, czytający służbowo takie teksty

A Ty- jak uważasz? 1 czy 2?

--

Chiron

Data: 2012-10-08 10:56:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k4u3v0$su8$1node1.news.atman.pl...

[...]

Uważam, że z tym pytaniem powinieneś zwrócić się do Revelsteina.
A swoją drogą, to epistoły Rewelsteina pastuję tylko w jednym celu. Po to, by was pisiaczki, weku***wiać do białości. I nigdy mnie nie zawodzicie!
Życzę wam pisiaczki, sukcesów w wku***wianiu się i rozpalaniu do białości ze złości.

Data: 2012-10-08 22:39:19
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5072955e$0$1313$65785112news.neostrada.pl...

[...]

OK- rozumiem. Myślałem jednak, że pastując całość- utożsamiasz się z treścią. Pokazuję  Ci dokładnie, o co tu biega. Jego inwalidztwo umysłowe. No ale skoro robisz to w swoim pojęciu po to, żeby mi zrobić na złość- to jak mamy rozmawiać ze sobą?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-09 10:31:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4vdlo$9j2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Chłopcze! Gdyby pisanie Revelsteina było takie jak imputujesz, to nie reagowałbyś wcale. A ty się irytujesz, bo cię trafia swoim pisaniem w najgłupsze strony twego wyimaginowanego światka.

Data: 2012-10-09 17:38:06
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5073e0da$0$1208$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak, masz rację:-)))

bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam

--

Chiron

Data: 2012-10-09 17:41:02
Autor: u2
Czytaj Wolsk, zostaniesz profesorem
W dniu 2012-10-09 17:38, Chiron pisze:
Chopcze! Gdyby pisanie Revelsteina byo takie jak imputujesz, to nie
reagowaby wcale. A ty si irytujesz, bo ci trafia swoim pisaniem w
najgupsze strony twego wyimaginowanego wiatka.

Tak, masz racj:-)))

bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam

Ale sie bidzik wqrwil :-))))))))

Data: 2012-10-09 09:12:21
Autor: HaMMeR
Czytaj Wolsk, zostaniesz profesorem
W dniu poniedziaek, 8 padziernika 2012 10:57:50 UTC+2 uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:
Uytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisa w wiadomoci news:k4u3v0$su8$1node1.news.atman.pl...

> [...]

> Wracajc do ad remu:  Skoro jednak revelstein ma takie dokadne informacje > o wolakach, gazecie ich - to oznacza to moe:

> 1. albo on sam wolak

> 2.albo etatowy pracownik, czytajcy subowo takie teksty

Uwaam, e z tym pytaniem powiniene zwrci si do Revelsteina.

A swoj drog, to epistoy Rewelsteina pastuj tylko w jednym celu. Po to, by was pisiaczki, weku***wia do biaoci. I nigdy mnie nie zawodzicie!

ycz wam pisiaczki, sukcesw w wku***wianiu si i rozpalaniu do biaoci ze zoci.

Mnie tam nie wku...wiasz z dwoch powodow, jestes nikim, zerem, ergo,
nie mam emocjonalnej motywacji, a po drugie,twoja zona jest o niebo
inteligentniejsza od ciebie, wiec robisz juz tylko za tlo...

Data: 2012-10-08 11:10:54
Autor: mkarwan
[...]

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-10-08 19:17:10
Autor: Marek Woydak
Dnia Mon, 8 Oct 2012 09:37:29 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Nie wiem co to za gazeta.Znalazłem tylko to:
http://www.bankier.pl/forum/temat_gazeta-wolska-czyli-pisowska-gadzinowka-dogorywa,11795440.html

MW

Czytaj Wolską, zostaniesz profesorem