Czytaj bi³yk, ¶mieciu

Data: 2009-09-18 10:07:44
Autor: Tzva Adonai
Czytaj bi³yk, ¶mieciu
On 18 Wrz, 19:03, "Hans Kloss" <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

KRESOWA LEKCJA

Nie pochodzê z Kresów, nie nazywam siê Bi³yk, ale czujê siê w
obowi±zku zabraæ g³os.. Otó¿ gówno interesuje mnie twoja prawda o
¯ydach, g³upi chuju, bo mam swoj± w³asn±...

Data: 2009-09-18 12:32:09
Autor: Antenka
Czytaj bi³yk, ¶mieciu
On 18 Wrz, 19:07, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
> [...]

obowi±zku zabraæ g³os.. Otó¿ gówno interesuje mnie twoja prawda o
¯ydach, g³upi chuju, bo mam swoj± w³asn±...

"Prawda jest jedna, ale ma wiele masek".

Antenka

Data: 2009-09-18 19:11:37
Autor: bolek
Czytaj bi³yk, ¶mieciu

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:9525b3b6-5057-4f22-badc-f58265a0d3e0r36g2000vbn.googlegroups.com...
On 18 Wrz, 19:03, "Hans Kloss" <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

KRESOWA LEKCJA

 g³upi chuju,
Twoje w³asne s³owa.
Co prawda boli ?
Tak w³a¶nie by³o w Jedwabnem.

Data: 2009-09-18 21:00:28
Autor: awe
Czytaj bi³yk, ¶mieciu
Bilyk nie ma swojej prawdy, prawda jest tylko jedna i ona cie wyzwoli
awe

Data: 2009-09-18 21:27:19
Autor: VicAbarca
Czytaj biłyk, śmieciu
Tzva Adonai пишет:
Nie pochodzę z Kresów, nie nazywam się Biłyk, ale czuję się w
obowiązku zabrać głos.. Otóż gówno interesuje mnie twoja prawda o
Żydach, głupi chuju, bo mam swoją własną...

Kolego Bilyk, a wiesz, ze oprocz Wroclawia to jest was jeszcze calkiem sporo w Namyslowie i Lubaniu?

--
Vic

Czytaj bi³yk, ¶mieciu