Czytajcie pisuarowe mato³y.

Data: 2010-10-03 12:59:47
Autor: awe
Czytajcie pisuarowe mato³y.
Publikowany byl tu filmik z youtube. Wychodzi jednak na to ze cala te sprawe wymyslil Tusk, a Putin na to przystal
awe

Data: 2010-10-03 12:58:51
Autor: Jarek nie obroni³ k¿y¿a
Czytajcie pisuarowe mato³y.

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i89ne5$fr5$1news.onet.pl...
Publikowany byl tu filmik z youtube. Wychodzi jednak na to ze cala te sprawe wymyslil Tusk, a Putin na to przystal

Niepe³nosprawno¶æ intelektualna w stopniu znacznym (upo¶ledzenie umys³owe znaczne, dawniej idiotyzm) - rozwój na poziomie 6. roku ¿ycia. Oko³o 4-5 roku ¿ycia zauwa¿alne spó¼nienie rozwoju psychofizycznego. Osoby te mog± opanowaæ samoobs³ugê, przy sta³ej opiece mog± wyuczyæ siê czynno¶ci domowych, ale nie s± zdolne do wyuczenia zawodu. Mog± podejmowaæ prace nie wymagaj±ce kwalifikacji.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Niepe%C5%82nosprawno%C5%9B%C4%87_intelektualna_w_stopniu_znacznym

By³e¶ robiony "po pijaku"?

Przemys³aw Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jaros³awie Kaczyñskim: nasz dupowaty Hitler ju¿ o Henrykê Krzywonos mo¿e siê potkn±æ w swoim nieudolnym marszu do w³adzy".

Data: 2010-10-03 13:09:05
Autor: awe
Czytajcie pisuarowe mato³y.

U¿ytkownik "Jarek nie obroni³ k¿y¿a" <Broñmy RP przed pisem@..pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i89nlc$r08$1inews.gazeta.pl...

[...]

przemus ale ty jestes exhibicionista ja nie moge. nie sadzilem ze zaczniesz tu publikowac rozpoznanie twojej przypadlosci, ale wiesz ja zawsze wiedzialem ze taki wlasnie jestes. Co prawda dalbym ci 4 lata ale moze ja sie nie znam
awe

Czytajcie pisuarowe mato³y.