Czytanie cudzej korespondencji

Data: 2010-11-23 21:29:24
Autor: rAzor
Czytanie cudzej korespondencji
Darz bór! Użytkownik... he he - Genowefa Rada raczył napisać:
Mam taki problem.
podejrzewam, że ktoś loguje się do mojej skrzynki email i czyta moją pocztę; nie
wiem jak to robi. Podejrzewam kto to jest. Zachowuje się tak, jakby wiedział o
mnie wszystko, ale ukrywa to. Nie to, zebym się bała, ale mam w skrzynce trochee
zdjęć i wymieniam się z przyjaciółką linkami i plotkujemy sobie,.......

A jest pani przekonana, co do lojalności i niegadatliwości przyjaciółki, pani Genowefo?...
--
Sátoraljaújhely

Czytanie cudzej korespondencji