Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa

Data: 2012-11-25 11:01:02
Autor: kowtow
Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
Data: 2012-11-25 12:15:39
Autor: forestdumb
Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
10zl za wydanie a dalej jakie haczyki? Macie racje nie chce mi sie czytac regulaminow :)

Chce kindle ale z karty moglbym korzystac sporadycznie a po roku z niej zrezygnowac (umowa na 12mc widze). Jednym slowem tanim kosztme kindla przyjme. Dziekuje

Data: 2012-11-25 03:55:49
Autor: Benny
W dniu niedziela, 25 listopada 2012 12:15:27 UTC+1 użytkownik forestdumb napisał:
[...]

Opłata roczna 200 zł, jeśli nie dokonasz bodajże 18000 zło brotu lub 120 transakcji. Pytanie do bardziej doświadczonych wyjadaczy wisienek. Czy można zrobić 120 transakcji za jakąś małą kwotę np 3 zł? Przejdzie?

Data: 2012-11-25 13:20:02
Autor: osa
W dniu 2012-11-25 12:55, Benny pisze:
Czy można zrobić 120 transakcji za jakąś małą kwotę np 3 zł? Przejdzie?

Sztuka to sztuka :) Możesz nawet zrobić 120 transakcji na 1zł jeśli tylko masz na to ochotę ;)

Data: 2012-11-25 13:29:13
Autor: kowtow
Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
Czy można zrobić 120 transakcji za jakąś małą kwotę np 3 zł? Przejdzie?

Sztuka to sztuka :) Możesz nawet zrobić 120 transakcji na 1zł jeśli tylko masz na to ochotę ;)
Mozna tel na karte doladowac tylko gdzie najnizsza kwota w play chyba 5 zl

Data: 2012-11-25 06:06:06
Autor: Kris
W dniu niedziela, 25 listopada 2012 13:28:50 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:

Mozna tel na karte doladowac tylko gdzie najnizsza kwota w play chyba 5 zl

120 razy po 1,01zł prowizje na allegro zapłacić. Potem wnioskować o zwrot nadplaty

Data: 2012-11-25 15:59:25
Autor: osa
W dniu 2012-11-25 15:06, Kris pisze:
[...]

Z tego co pamiętam to jest (czy może być) jakaś opłata za zwrot nadpłaty na konto w allegro. Więc przed zastosowaniem lepiej sprawdzić bo to może być bardzo kosztowne wyrobienie limitu ;)

Data: 2012-11-25 07:15:31
Autor: Kris
W dniu niedziela, 25 listopada 2012 15:59:25 UTC+1 użytkownik osa napisał:
[...]

Jest opłata. 5% zwracanej kwoty.

Data: 2012-11-25 14:14:40
Autor: S
Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
W dniu 2012-11-25 13:29, kowtow pisze:
Czy mo�na zrobi� 120 transakcji za jak�� ma�� kwot� np 3 z�? Przejdzie?

Sztuka to sztuka :) Mo�esz nawet zrobi� 120 transakcji na 1z� je�li tylko
masz na to ochotďż˝ ;)
Mozna tel na karte doladowac tylko gdzie najnizsza kwota w play chyba 5 zl

Automat do biletów ZTM. W Gdańsku 1,50zł/ulgowy. Względnie łatwo odsprzedać.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-11-25 05:19:42
Autor: luc
W dniu niedziela, 25 listopada 2012 14:13:49 UTC+1 użytkownik S napisał:

> Mozna tel na karte doladowac tylko gdzie najnizsza kwota w play chyba 5 zl

Automat do biletów ZTM. W Gdańsku 1,50zł/ulgowy. Względnie łatwo odsprzedać.

W Warszawie 1,30. Do końca roku ważne, a potem powinno dać się zwrócić w punktach obsługi ZTM.

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-25 13:21:30
Autor: Benny
W dniu niedziela, 25 listopada 2012 14:19:43 UTC+1 użytkownik luc napisał:

pzdrwm

luc

Twój pomysł wygrał :) Pozdrowienia z Ursusa :)

A przy okazji. Orientujecie się czy można płacić debetówkami i KK Mbanku u płaza za "drobne rachunki". Wiem że były z tym problemy.

Data: 2012-11-25 14:55:15
Autor: www2
Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
A przy okazji. Orientujecie się czy można płacić debetówkami i KK Mbanku u płaza za "drobne rachunki". Wiem że były z tym problemy.

Miesiac temu kolega zaplacil dokladnie taka sama KK w zabce rachunki. Ostatnio dostal kindla, wiec juz jest ok.

Moze ktos podac link z grouponu?

Data: 2012-11-25 22:38:05
Autor: Zbynek Ltd.
osa napisał(a) :
W dniu 2012-11-25 12:55, Benny pisze:
Czy można zrobić 120 transakcji za jakąś małą kwotę np 3 zł? Przejdzie?

Sztuka to sztuka :) Możesz nawet zrobić 120 transakcji na 1zł jeśli tylko masz na to ochotę ;)

To góra 4h na Neste. Podjedź o 2 w nocy, żeby nikomu nie przeszkadzać :-D

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-11-25 12:48:23
Autor: WAM
On Sun, 25 Nov 2012 12:15:39 +0100, "forestdumb" <x@y.z> wrote:

10zl za wydanie a dalej jakie haczyki? Macie racje nie chce mi sie czytac regulaminow :)
Podoba mi się to:
"Podwójne mile za płatności online do 30.11.2012 r."

Jakie są szanse że do 30.11 dostanę kartę? :)

WAM

Data: 2012-11-25 13:46:32
Autor: az.anonim
Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
Wygląda na to, że trzeba wydać 500zł do końca grudnia więc trochę mało czasu, zwłaszcza jeśli się ma inne karty dla których trzeba wyrobić limit.

Czy ktoś ma doświadczenie związane z wyrabianiem kk w mBanku? Jak długo trwa procedura i czy wystarczą 3 ostatnie potwierdzenia przelewu wynagrodzenia czy trzeba dymać po zaświadczenie od pracodawcy?

Data: 2012-11-25 14:57:01
Autor: www2
[...]

Srednio wg mnie 30 minut z decyzja kredytowa (skladalem o 12 w niedziele) i po 10 minutach byla decyzja. Podpis umowy smsem.

Po kilku dniach przyszla karta i osobno umowa.

Zadnych zaswiadczen, co moze byc minusem jesli algorytm uzna, zeby karty nie wydawac ;)

Data: 2012-11-25 17:55:46
Autor: Artur M.
Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
Użytkownik kowtow napisał:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/13544545?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_330&a=1661

A tak poza konkursem, to jak się ma oferta tej kredytówki na tle powiedzmy średniej w tej chwili oferowanej przez banki?

Tło:
Przymierzam się do kk pod kątem wakacji* w Grecji.
Docelowo mają być dwie (MC + Visa).

*kupowanie biletów lotniczych, hotele, płatności na miejscu...

Wstępnie widzę, że ma ubezpieczenie w podróży dla posiadacza + 2 osoby towarzyszące.
GP 54 dni to chyba norma - dla mnie wystarczające.
21% nominalnie

Założenie jest takie, że ze 120 operacjami nie będzie problemu a po roku następuje rezygnacja z katy.

Kindlem za free nie pogardzę ;-)

--
Artur M. <czytacz>

Data: 2012-11-26 13:50:42
Autor: Piotr Hołda
W dniu niedziela, 25 listopada 2012 17:56:29 UTC+1 użytkownik Artur M. <czytacz> napisał:
Założenie jest takie, że ze 120 operacjami nie będzie problemu a po roku następuje rezygnacja z katy.

Jeżeli zamierzasz zrezygnować to po co te 120 transakcji?

Data: 2012-11-27 18:26:43
Autor: Artur M.
On 11/26/2012 10:50 PM, Piotr Hołda wrote:

Jeżeli zamierzasz zrezygnować to po co te 120 transakcji?

Na wypadek gdybym zapomniał zrezygnować ;-)

--
Artur M. <czytacz>

Data: 2012-11-26 21:25:28
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sun, 25 Nov 2012 17:55:46 +0100, Artur M. <czytacz> napisał(a):
Użytkownik kowtow napisał:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/13544545?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_330&a=1661
A tak poza konkursem, to jak się ma oferta tej kredytówki na tle powiedzmy średniej w tej chwili oferowanej przez banki?

Podobnie do Citi LOT - jak zbierasz mile to fajne, jeśli nie - to nie :)

Wstępnie widzę, że ma ubezpieczenie w podróży dla posiadacza + 2 osoby towarzyszące.

To akurat ściema typowa dla kart kredytowych - tylko jeśli podróż opłacisz
tą kartą (w całości).

Założenie jest takie, że ze 120 operacjami nie będzie problemu a po roku następuje rezygnacja z katy.
Kindlem za free nie pogardzę ;-)

Aż trochę żałuję że mam KK w mBanku - bo w sumie bym sobie założył tego M&M
dla dodatkowych mil powitalnych, a że i tak korzystam z KK mBanku to by się
przy okazji mile naliczały i kindle wpadł... Cóż, trudno :(

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-11-26 09:49:45
Autor: kowtow
Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
Minimalna wnioskowana kwota do spelnienia warunkow promocji to 3000 zl Niestety ja zaznaczylem intuicyjnie 2000 wniosek przeszedl ale kundelka nie dadza Dlatego nie skorzystalem z karty.
Czy jak zloze wniosek ponownie sa szanse na Kindle?

Data: 2012-11-26 10:12:46
Autor: Ryba
W dniu 2012-11-26 09:49, kowtow pisze:
[...]

Musisz napisać maila i jak odpiszą, że możesz ponownie skorzystać, to później i tak nie dadzą :)

Ja tak miałem przy poprzedniej promocji.

Sprawa jest od ponad miesiąca u Arbitra Bankowego :)

Ryba

Data: 2012-11-26 10:25:30
Autor: kowtow
[...]

-- Pozdrawiam
Ryba
Nie nie bede juz korzystal wyslalem rezygnacje i czekam moze za kilka miesiecy powtorza

Data: 2012-11-26 19:48:10
Autor: osa
W dniu 2012-11-26 10:25, kowtow pisze:
Nie nie bede juz korzystal wyslalem rezygnacje i czekam moze za kilka
miesiecy powtorza

Ale wtedy będziesz już klientem, który posiadał KK w mbanku i pewnie regulamin Cię wykluczy... bo to są promocje tylko dla dziewiczo nowych klientów ;)

Data: 2012-11-26 21:00:28
Autor: kowtow
[...]

Nie zatwierdzilem umowy o karte i nie podpisalem jej to jak moge byc klientem karty ktorej nigdy nie mialem

Data: 2012-11-26 21:30:56
Autor: osa
W dniu 2012-11-26 21:00, kowtow pisze:
[...]

A to nie ;) Napisałeś 'wysłałem rezygnację' co zinterpretowałem jako odstąpienie od umowy w ciągu tych nastu dni od jej podpisania... a wtedy pewnie mbank nieomieszkałby wykluczyć Cię w kolejnej promocji.

Data: 2012-11-26 21:44:15
Autor: kowtow
[...]

A to mnie uspokoiles bo juz znajac polskie realia wszystko jest mozliwe mozna zostac kims nie wiedzac o tym ale w tym przypadku mysle ze wszystko jest klarowne

Data: 2012-11-26 22:12:12
Autor: osa
W dniu 2012-11-26 21:44, kowtow pisze:
A to mnie uspokoiles bo juz znajac polskie realia wszystko jest mozliwe
mozna zostac kims nie wiedzac o tym ale w tym przypadku mysle ze wszystko
jest klarowne

W świetle aktualnego regulaminu tak, bo preferują osoby, które "nie są w trakcie wnioskowania o inną kartę kredytową mBanku". W następnej edycji mogą wykluczyć również te, które wcześniej wnioskowały...

mBank słynie przecież z tego, że co innego jest napisane w regulaminie, a co innego chciał napisać... i potem robi łaskę uznając reklamację ;) Najlepsze, że brak szczegółowych zapisów w regulaminie przedstawia jako 'nieprecyzyjne zapisy' ;) więc kim będziesz w następnej turze kindli tylko mbank raczy wiedzieć ;)

Data: 2012-11-26 10:48:15
Autor: bob.jusel
W dniu niedziela, 25 listopada 2012 11:00:42 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/13544545?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_330&a=1661

Ja skorzystałem z poprzedniej, uzyskanie kart w moim przypadku nie było bułą z masłem.
Pierwszy problem - przedłożenie zaświadczenia o zarobkach oraz wydruku z konta za 3 ostatnie miesiące w naziemnej placówce. Musiałem tłuc się przeszło 100 kilometrów do najbliższego punktu aspiro.
Drugi problem - decyzja kredytowa miałem otrzymać po kilku godzinach, dostałem po kilku dniach.
Trzeci problem - po pozytywnej decyzji miałem ponownie pojawić się w punkcie naziemnym do podpisu umowy.
Po interwencji na infolinii, a później u koordynatora nadzorującego placówkę, pojawił się u mnie w domu mobilny doradca z umową. Po jego wizycie karta dotarła do mnie po ok. 2 tygodniach. Cały proces od złożenia wniosku do otrzymania karty zamknął się okresem 1 miesiąca. Zrobiłem obrót 500 pln i teraz czekam na kindla, mam nadzieję że to już koniec przygód z mbankiem.

Data: 2012-11-30 19:34:17
Autor: WAM
On Mon, 26 Nov 2012 10:48:15 -0800 (PST), bob.jusel@gmail.com wrote:

http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/13544545?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_330&a=1661

Ja skorzystałem z poprzedniej, uzyskanie kart w moim przypadku nie było bułą z masłem.
U mnie w tym tygodniu było tak:
poniedziałek 14:30 rejestracja wniosku
15 minut później wniosek rozpatrzony pozytywnie
15 minut później podpisałem umowę sms
wtorek 08:00 dostałem potwierdzenie wydania karty
środa wysyłka karty (stempel pocztowy na kopercie)
piątek otrzymałem kartę

WAM

Data: 2012-11-30 20:06:03
Autor: WAM
On Fri, 30 Nov 2012 19:34:17 +0100, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

[...]
Autouzupełnienie:
piątek godz. 20 - otrzymałek potwierdzenie zawarcia umowy wysłanej
przez mbank we wtorek. Listonosz miał kaprys i doręczył kopertę na
inny adres (adresat listu był poprawny) - dobrzy ludzie donieśli mi na
właściwy :)

WAM

Data: 2012-11-27 10:24:12
Autor: Zyga
W dniu 2012-11-25 11:01, kowtow pisze:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/13544545?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_330&a=1661

Może ktoś wie, ja coś znaleźć nie mogę, jaki grace period ma karta MasterCard Miles & More?

pzdr
Zyga

Data: 2012-11-27 11:11:09
Autor: Zyga
W dniu 2012-11-27 10:24, Zyga pisze:
> Może ktoś wie, ja coś znaleźć nie mogę, jaki grace period ma karta
> MasterCard Miles & More?

znalazłem, 24
Zyga

Data: 2012-11-27 11:29:02
Autor: Zyga
Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
W dniu 2012-11-25 11:01, kowtow pisze:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/13544545?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_330&a=1661

Czy we wniosku wpisuje się gdzieś kod gruponu?

pzdr
Zyga

Data: 2012-11-27 15:54:45
Autor: kowtow
Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa

Czy we wniosku wpisuje się gdzieś kod gruponu?

Nie

Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa