Czytnik ksi�şek elektronicznych

Data: 2010-01-08 11:23:33
Autor: Polok_Prawdziwy
Czytnik ksi�şek elektronicznych

WDUPEM sem tom twojom technikem wsadzić mozes...!!!

- wzalezności łod casuw bedom mi ksioncki wymazywały - ino SŁUSNE mieć bedzie
mozna...

Mozes to twojim GUPIELOKOWATYM HAMERYKONOM psedować, ale nie nom...!!!

Data: 2010-01-08 03:51:34
Autor: Konrad Sokolski
Czytnik książek elektronicznych

"Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> wrote in message news:2fb9.000000c7.4b4707a5newsgate.onet.pl...

[...]

Poczytaj tutaj matołku
http://ksiazki.wp.pl/wiadomosci/id,37571,wiadomosc.html

Data: 2010-01-08 12:06:55
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
> mozna...
>
> Mozes to twojim GUPIELOKOWATYM HAMERYKONOM psedować, ale nie nom...!!!

Cytać niemusem, znomsiem nazecy ty MUZGOWYKONUSIE...!!!

--

Czytnik ksi�şek elektronicznych