Czytnik książek elektronicznych

Data: 2010-01-07 21:26:19
Autor: Konrad Sokolski
Czytnik książek elektronicznych
Myślę, że czas przejść na czytanie ebooków zaoszczędzimy lasy i środowisko

Chciałbym przedstawić państwu nowy produkt firmy Astak „Astak 5" Easy Reader Pro”

Czytnik ten w pełni obsługuje polskie znaki posiada również polskie menu.

Po więcej zapraszam na mój blog http://astek.blog.onet.pl/

Data: 2010-01-07 21:46:25
Autor: matador
Konrad Sokolski pisze:

Czytnik ten w pełni obsługuje polskie znaki posiada również polskie menu.

Kolejny wróg Gazety Wyborczej. ;-)
Witamy, zapraszamy.

matador.

Data: 2010-01-08 09:30:23
Autor: Marek
Czytnik ksiek elektronicznych
On 7 Sty, 21:26, "Konrad Sokolski" <sokols...@poczta-polska.pl> wrote:
Myl, e czas przej na czytanie ebookw zaoszczdzimy lasy i rodowisko

Chciabym przedstawi pastwu nowy produkt firmy Astak "Astak 5" Easy Reader
Pro"

Czytnik ten w peni obsuguje polskie znaki posiada rwnie polskie menu.

Po wicej zapraszam na mj bloghttp://astek.blog.onet.pl/

Idzta, idzta....cygany juz tu byli...

Data: 2010-01-08 11:11:46
Autor: marek czaplicki
Konrad Sokolski pisze:
[...]

ciekawe urządzenie. zastanowię się nad kupnem. tylko drogo jak na razie :-) .

Data: 2010-01-08 12:51:09
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-08 11:11, marek czaplicki pisze:
Konrad Sokolski pisze:
[...]

Wypróbuj może "Ivonę" . Jest stosunkowo niedroga i wszechstronna  a i sprawuje się dość dobrze..

Data: 2010-01-08 14:06:23
Autor: marek czaplicki
Jadrys pisze:
Wypróbuj może "Ivonę" . Jest stosunkowo niedroga i wszechstronna  a i sprawuje się dość dobrze..

dziękuję. już goooglam.

Data: 2010-01-08 11:23:33
Autor: Polok_Prawdziwy
Czytnik ksi�żek elektronicznych

WDUPEM sem tom twojom technikem wsadzi mozes...!!!

- wzaleznoci od casuw bedom mi ksioncki wymazyway - ino SUSNE mie bedzie
mozna...

Mozes to twojim GUPIELOKOWATYM HAMERYKONOM psedowa, ale nie nom...!!!

Data: 2010-01-08 03:51:34
Autor: Konrad Sokolski

"Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> wrote in message news:2fb9.000000c7.4b4707a5newsgate.onet.pl...

[...]

Poczytaj tutaj matoku
http://ksiazki.wp.pl/wiadomosci/id,37571,wiadomosc.html

Data: 2010-01-08 12:06:55
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
> mozna...
>
> Mozes to twojim GUPIELOKOWATYM HAMERYKONOM psedowa, ale nie nom...!!!

Cyta niemusem, znomsiem nazecy ty MUZGOWYKONUSIE...!!!

--

Czytnik książek elektronicznych