Czytnik usenetu dla Androida

Data: 2015-04-03 07:32:37
Autor: Pszemol
Czytnik usenetu dla Androida
Witam, chciałbym dodać użyteczność mojemu tabletowi ASUSa
pod Andkiem 4.4.2 - poleci ktoś dobrego czytnika usenetu?

Data: 2015-04-03 15:04:48
Autor: Chris
W dniu 2015-04-03 o 14:32, Pszemol pisze:
Witam, chciałbym dodać użyteczność mojemu tabletowi ASUSa
pod Andkiem 4.4.2 - poleci ktoś dobrego czytnika usenetu?

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.piaohong.newsgroup&hl=pl

Lepszego nie znalazłem.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-04-03 09:05:50
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:mfm35g$5io$1node1.news.atman.pl...
[...]

Hi, hi :-)
Pokazuje mi google.play, że mam już ją zainstalowaną... :-)))
Skleroza nie boli, albo pokazuje wcześniejsze instalacje
z czasów posiadania tableta Amazona Kindle Fire HD...

Dzięki!

Czytnik usenetu dla Androida