Czytnik wewnetrzny

Data: 2017-01-03 18:27:08
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Czytnik wewnetrzny

Powitanko,

Priorytet jakość i szybkość. Tak, żeby elektrony wylatywaly na zakretach;-) Mam dość zasypiania przy transferze na USB 2.0. Chcę wewnętrzny, ale jeśli się okaże, że są tylko zewnętrzne, to trudno. Podpowie ktoś?
Czytnik Modecom nie chce się zainstalowac, a mi sie nei chce z nim walczyć (a i tak ma 2.0).

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2017-01-03 18:42:15
Autor: ąćęłńóśźż
Czytnik wewnetrzny
Czytnik zewnętrzny 3.0 nawet włożony do gniazda 2.0 jest znacznie szybszy od czytnika 2.0, może to jakieś rozwiązanie.
Czytnik Kingston dobry jest (i metalowy, no ale nie ma diody sygnalizującej stan pracy gdyby ktoś potrzebował).

Czytnik wewnetrzny