Czyyy

Data: 2009-03-30 11:16:39
Autor: aprecjator
Czyyy
polikot to żyd ?

--

Data: 2009-03-30 12:02:46
Autor: Andrzej Kokakolski
Czyyy
 aprecjator <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
polikot to żyd ?

Raczej Ukrainiec

AK --

Data: 2009-03-30 13:21:48
Autor: rAzor
Czyyy
Użytkownik  aprecjator napisał:
polikot to żyd ?

Diabli wiedzą - ale wiadomo, ze co najmniej zboczeniec..

Data: 2009-03-30 12:52:46
Autor: aprcjator
Czyyy
POnieważ przed chwilą rozmawiałem przez telefon z człowiekiem mówiącym łamaną POlszczyzną / w tle słychać było strzały i krzyk dzieci /, abym w dramatyczny sPOsób zmienił konstrukcję i temat pytania POwziąłem decyzję o zmianie tegoż. w nowej wersji pytanie brzmi tak:
czy pan polikot to shemale ?

Data: 2009-03-30 15:05:10
Autor: HaMMeR
Czyyy
  aprcjator wrote:
[...]

Raczej sadomaso.., sadzac po tak charakterystycznych akcesoriach,
ktore dziarsko wyjal (nachwytem wibrotor, a podchwytem pistolet),
z podrecznej szuflady biurka bedac 'na ogolnopolskiej wizji' i pod
wscibskim okiem reporterskiej kamery!

Data: 2009-03-30 17:24:19
Autor: call-in
Czyyy
On Mon, 30 Mar 2009 12:52:46 +0000 (UTC), " aprcjator"
<aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

 na pewno, a co, szukasz kolegow ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-30 13:22:35
Autor: Vic
Czyyy
  aprecjator wrote:
polikot to żyd ?

Pewnie! Przecież wszyscy to Żydzi, tylko kot Jarka nie.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-30 14:09:23
Autor: jadrys
Czyyy
  aprecjator pisze:
polikot to żyd ?

Polak, który nie boi się mówić prawdy..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-30 12:15:22
Autor: Andrzej Kokakolski
Czyyy
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
  aprecjator pisze:
> polikot to żyd ?
> Polak, który nie boi się mówić prawdy..

O swoim majatku tez?  ;)

AK --

Data: 2009-03-30 14:19:32
Autor: jadrys
Czyyy
  aprecjator pisze:
polikot to żyd ?

Polak, który nie boi się mówić prawdy..

O swoim majatku tez?  ;)

AK

Akurat majątek to nie ma tu nic do rzeczy.. Facet w polityce siedzi od niedawna i raczej na tym się nie dorobił..

Data: 2009-03-30 12:25:01
Autor: Andrzej Kokakolski
Czyyy
Andrzej Kokakolski pisze:
> [...]

Ma. Bo przeczy. Stwierdzeniu, ze Palikot jest odwazny jesli chodzi o gloszenie prawdy.

Facet w polityce siedzi od niedawna i raczej na tym się nie dorobił..

A powinien siedziec w... innym miejscu

AK

Data: 2009-03-30 14:33:00
Autor: jadrys
Czyyy
  aprecjator pisze:
[...]

Całkiem możliwe, mimo kapitalizmu panującego u nas, nie jest łatwo zarobić uczciwie na min. prywatny samolot..

Data: 2009-03-30 17:06:00
Autor: jadrys
Czyyy
cirrus pisze:
  aprecjator pisze:
[...]

A wygrać w Totka to łatwo- miliony grających, a ilu wygrywa?

Tak prawdę mówiąc to mam wątpliwości czy w toto można w ogóle wygrać, wszyscy znajomi grają, ale nie wygrywa nikt.. To chyba jest jakiś kapitalistyczny szwindel..

Data: 2009-03-30 17:13:06
Autor: matusm
Czyyy

Użytkownik " aprecjator" <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqq9mn$n5l$1inews.gazeta.pl...
polikot to żyd ?

A co nie widac????? cale PeLo to wykwit,,,,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-03-30 17:24:18
Autor: call-in
Czyyy
On Mon, 30 Mar 2009 11:16:39 +0000 (UTC), " aprecjator"
<aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

polikot to żyd ?

 tak,a co ? szukasz kolegow ?

Data: 2009-03-30 22:37:43
Autor: awe
Czyyy

Użytkownik ""call-in <heRsk>"" <?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:qko1t4t6f26t6fcrjjn24iahn9bi2b9nif4ax.com...
On Mon, 30 Mar 2009 11:16:39 +0000 (UTC), " aprecjator"
<aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

polikot to żyd ?

 tak,a co ? szukasz kolegow ?

hesk ale ty jestes blyskotliwy, no normalnie mi zaimponowales
awe

Czyyy