Czyyy

Data: 2009-03-30 14:09:23
Autor: jadrys
Czyyy
  aprecjator pisze:
polikot to żyd ?

Polak, który nie boi się mówić prawdy..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-30 12:15:22
Autor: Andrzej Kokakolski
Czyyy
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
  aprecjator pisze:
> polikot to żyd ?
> Polak, który nie boi się mówić prawdy..

O swoim majatku tez?  ;)

AK --

Data: 2009-03-30 14:19:32
Autor: jadrys
Czyyy
  aprecjator pisze:
polikot to żyd ?

Polak, który nie boi się mówić prawdy..

O swoim majatku tez?  ;)

AK

Akurat majątek to nie ma tu nic do rzeczy.. Facet w polityce siedzi od niedawna i raczej na tym się nie dorobił..

Data: 2009-03-30 12:25:01
Autor: Andrzej Kokakolski
Czyyy
Andrzej Kokakolski pisze:
> [...]

Ma. Bo przeczy. Stwierdzeniu, ze Palikot jest odwazny jesli chodzi o gloszenie prawdy.

Facet w polityce siedzi od niedawna i raczej na tym się nie dorobił..

A powinien siedziec w... innym miejscu

AK

Data: 2009-03-30 14:33:00
Autor: jadrys
Czyyy
  aprecjator pisze:
[...]

Całkiem możliwe, mimo kapitalizmu panującego u nas, nie jest łatwo zarobić uczciwie na min. prywatny samolot..

Data: 2009-03-30 17:06:00
Autor: jadrys
Czyyy
cirrus pisze:
  aprecjator pisze:
[...]

A wygrać w Totka to łatwo- miliony grających, a ilu wygrywa?

Tak prawdę mówiąc to mam wątpliwości czy w toto można w ogóle wygrać, wszyscy znajomi grają, ale nie wygrywa nikt.. To chyba jest jakiś kapitalistyczny szwindel..