Czy¿ to nie by³o piêkne ¿ycie?

Data: 2012-10-22 21:24:36
Autor: Jusuf
Czy¿ to nie by³o piêkne ¿ycie?
Data: 2012-10-22 22:21:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czyż to nie było piękne życie?
poniedziałek, 22 października 2012 21:24. carbon entity 'Jusuf' <jusuf@qmail.com>

https://www.youtube.com/watch?v=-jvZ09z4cIE&feature=related

Huj nie piękne. Brutalistyczna Le-Corbusierowska wielka płyta.
Żydek francuski wymyślił, wsioki się wprowadziły i oto efekt:

W domach z betonu nie ma wolnej miłości...
http://www.youtube.com/watch?v=KvTpHrtC600

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-22 14:28:40
Autor: khanula
Czy¿ to nie by³o piêkne ¿ycie?
W dniu poniedzia³ek, 22 pa¼dziernika 2012 22:21:45 UTC+2 u¿ytkownik Jakub A. Krzewicki napisa³:
poniedzia³ek, 22 pa¼dziernika 2012 21:24. carbon entity 'Jusuf' <jusuf@qmail.com>

> https://www.youtube.com/watch?v=-jvZ09z4cIE&feature=related

Huj nie piêkne. Brutalistyczna Le-Corbusierowska wielka p³yta.

¯ydek francuski wymy¶li³, wsioki siê wprowadzi³y i oto efekt:

z betonu tez mozna zrobic dobra architekture
https://www.google.com/search?q=oscar+niemeyer+brasilia&hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&prmd=imvnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=C7qFUOOeAZHEsgaE1IHACQ&ved=0CCsQsAQ&biw=1358&bih=861

Data: 2012-10-22 22:30:04
Autor: Jusuf

"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> schrieb im Newsbeitrag news:k649so$ut4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kompletne kłamstwo. Niczym się nie różniły te bloki od dzisiejszych, a nawet miały o wiele lepszy standard i nikt nie miał osobnych liczników na grzejniki co i wodę. To była wolność. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-22 22:52:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czyż to nie było piękne życie?
poniedziałek, 22 października 2012 22:30. carbon entity 'Jusuf' <jusuf@qmail.com>

Kompletne kłamstwo. Niczym się nie różniły te bloki od dzisiejszych, a
nawet miały o wiele lepszy standard i nikt nie miał osobnych liczników na
grzejniki co i wodę. To była wolność.

Zwłaszcza, że nie ma w takich blokach dobrej izolacji dźwiękowej, wszystko sąsiedzi słyszą co człowiek robi. Jak miałem kiedyś upierdliwego sąsiada -- - takiego, co to w latach 70-tych przyjeczał we wsi w Kieleckiem -- - to mu przeszkadzało, że używam wcześnie rano spłuczki w kiblu i piszę do późna w nocy na klawiaturze. Ktoś z rodziny ostatnio przyjechał i nocował w pokoju od którego dzieliła mnie kuchnia i korytarz (wszystkie drzwi zamknięte) i skarżył się, że spać nie może, bo słyszy jak słucham Nergala... na słuchawkach.

Inna sprawa, że takie bunkrowce dobrze chronią przed przestępcami, bo usłużni sąsiedzi zawsze doniosą, że na klatce schodowej jakiś potencjalny włamywacz czy bandyta się kręci.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-22 23:22:44
Autor: Jusuf

"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> schrieb im Newsbeitrag news:k64bml$t4e$1node1.news.atman.pl...
[...]

Izolować, to się możesz, na pustyni. Ja tam żadnych sąsiadów zza ściany nie słyszałem, jeśli nikt się nie awanturował po pijaku. Jakoś kiedyś, za dobrych czasów, ani klatki schodowe nie były pozamykane, ani główne wejścia do piwnic, i ludzie jakoś szczęśliwie żyli, no, czasem tylko jakieś słoiki z wekami ktoś komuś podprowadził, ale z tego powodu nikt nie umierał, a dzieci miały się gdzie bawić w chowanego. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-22 23:47:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k64df9$2mq4$1adenine.netfront.net...

[...]

Bo nie było co podprowadzić. Jak to w PRL, chłopcze!

Data: 2012-10-23 10:24:22
Autor: Jusuf

Jak to nie było, skoro całą Polskę podprowadzili od 1989 roku i zaorana teraz stoi odłogiem. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-23 10:27:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k65k7o$a2p$1adenine.netfront.net...

[...]

Demagogia, chłopcze! Chyba jesteś nieudacznikiem!

Data: 2012-10-23 10:32:54
Autor: Jusuf

"Udaczników" mamy tylko 460 + kancelaria prezydenta, nie należę do nich. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-23 10:51:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czyż to nie było piękne życie?
poniedziałek, 22 października 2012 23:22. carbon entity 'Jusuf' <jusuf@qmail.com>

Izolować, to się możesz, na pustyni.

Tu nie chodzi o izolację, ale o prywatne indywidualne zainteresowania, które się mogą zbiorowości miejscowych nie podobać, dlatego że się np. należy do jakiejś innej zbiorowości korespondencyjnej niemile widzianej. I później komentują sąsiedzi jakich to gości on przyjmuje -- - "a wiesz, tych radiestetów, alchemików, joginów i innych szarlatanów" albo "a wiesz tych jajogłowych komputerowców, nerdów, geeków, hakerów". Co innego, jeżeli ja to mówię sam na usenecie ze względu na dążenia przywódcze, a co innego jakiś szaraczek do którego przyjeżdżam, toż to ząsiedzi go zaszcują i zrobią z niego ofiarę losu a dokoła będzie się kręcił ichni lokalny dzielnicowy a co gorsza nie dajcie bogowie! proboszcz. Tu chodzi o to, że w takim układzie zbiorowości lokalne (przepływ pionowy informacji i poziomy małego zasięgu) tłumią sieci i zbiorowości rozsiane, a więc poziomy przepływ informacji większego zasięgu. Domy osobne na suburbiach jak w US pozwalają takie informacje ukrywać i budować sieci oparte nie na lokalu tylko na przekroju zainteresowań, tam ambicje podskórne drążą a nie grzęzną.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-23 13:07:18
Autor: Jusuf

"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> schrieb im Newsbeitrag news:k65lpl$5qa$2node1.news.atman.pl...
[...]

W każdym bloku, jaki by on nie byÅ‚, sÅ‚ychać od czasu do czasu gÅ‚oÅ›nego sÄ…siada. A i w szeregówce.  Kto nie chce mieszkać w bloku, musi starać siÄ™ dorobić fortuny, żeby wybudować sobie domek wolnostÄ…jÄ…cy, z kilkoma ha. dziaÅ‚ki. Ale to mogÄ… w Polsce tylko jednostki, -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-23 13:46:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k65tp8$frb$1adenine.netfront.net...

[...]

A może chłopczyku, przemyjesz zaropiałe oczęta i wybierzesz się do mojego miasteczka. Pokażę ci ile setek ludzi posiadających fortuny mieszka w moim małym miasteczku (10 tys.).

Data: 2012-10-23 14:02:01
Autor: Jusuf

[...]

Tu nie chodzi o izolacjÄ™, ale o prywatne indywidualne zainteresowania,
[...]
jakiÅ›
[...]

W każdym bloku, jaki by on nie był, słychać od czasu do czasu głośnego
sÄ…siada. A i w szeregówce.  Kto nie chce mieszkać w bloku, musi starać
się dorobić fortuny, żeby wybudować sobie domek wolnostąjący, z kilkoma
ha. działki. Ale to mogą w Polsce tylko jednostki,

Miasteczko mafii PO? A naród dogorywa. http://biznes.onet.pl/gus-podal-zaskakujace-dane-jest-coraz-gorzej,18572,5284877,1,news-detal -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-23 14:44:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k66168$hlf$1adenine.netfront.net...
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag
głośnego
[...]

Mówią : dlaczegoś biedny - boś głupi, dalczegoś głupi - boś biedny.
I to siÄ™ sprawdza.
A tobie nikt fortuny nie zaproponował?
Kazał ci zapie***dalać, tak jak wszyscy?
A ty chcesz się całe życie opie***dalać, jak grupowy wesołek Niedżwiecki?
No to rzeczywiście pozostało ci wieczne narzekanie, płacz i zgrzytanie zębów.

Data: 2012-10-23 19:46:20
Autor: Jusuf
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50869133$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dlaczego Polacy są biedni? Bo są głupi, bo wybierają oprawców na swoich panów. Dlatego jesteśmy zniewoleni, przez własną głupotę. I zapie***dalać nie ma już w Polsce gdzie, wszystko zaorane. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-23 21:08:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k66l5f$tt7$1adenine.netfront.net...
[...]

No to już pozostało ci jedno wyście. Poproś mamusię żeby dała ci parę złotych i kup se rozpuszczalnik.

Data: 2012-10-23 21:12:53
Autor: Jusuf

PO donka trupie. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-23 21:28:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k66q81$11sp$1adenine.netfront.net...
[...]

PO donka trupie.

No. O tym mówię. Przecież terenem do używania rozpuszczalnika jest plac przed URM.

Data: 2012-10-24 09:48:48
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-23 19:46, Jusuf pisze:

Dlaczego Polacy są biedni? Bo są głupi, bo wybierają oprawców na swoich panów.

Czyżby? To nie Polacy, oni sami się wybierają, a Polacy nie mają na to żadnego wpływu.

Data: 2012-10-24 09:59:27
Autor: Jusuf

"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k686h2$qun$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-10-23 19:46, Jusuf pisze:

Dlaczego Polacy są biedni? Bo są głupi, bo wybierają oprawców na swoich panów.

Czyżby? To nie Polacy, oni sami się wybierają, a Polacy nie mają na to żadnego wpływu.

Czyżby? Te 30% (nie liczÄ…c tu samych zgÅ‚oszonych na kandydatów i ich rodzin i partyjnych  i kumoterskich popleczników), co bierze udziaÅ‚ w hucpie pt. "Wybory" i przyklepuje bezwiednie ten wyÅ›cig szurów sÄ… biedni i gÅ‚upi. Na swojÄ… i naszÄ… zagÅ‚adÄ™. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Czy¿ to nie by³o piêkne ¿ycie?