Czyzby cos padlo?

Data: 2009-08-13 01:42:35
Autor: Feromon
Czyzby cos padlo?

Użytkownik "Gold*Top - Mirosław Rawiński" <sklep@goldtop.pl> napisał w wiadomości news:h5vjam$m07$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam wszystkich!
Po złożeniu nowego zestawu (Intel E8400 + Gigabyte EP45-UDR3 + Kingston HyperX 1333 + Asus ATi Radeon 4770 Formula) wystąpił następujący problem:

Komputer uruchomił się jak należy, wystartował instalację XP (podstawowa wersja bez SP) z płyty bootującej i po chwili sypnął się niebieski ekran z błędem "pci.sys". Po restarcie jeszcze raz wyskoczył ten sam błąd. Wyłączyłem kompa i poszedłem poszperać w google (ponoć jest to błąd instalacji typowy dla kart PCIe, jeśli instalacja windy nie ma zintegrowanego SP2).

Po powrocie do nowego kompa i ponownym jego odpaleniu nie ma absolutnie zadnego obrazu - monitor jest czarny... :(((
Pomocy plzz... czy cos padło czy ja robie cos nie tak?

Wszystkie kabelki podpiete jak trzeba, wszystko podociskane itp itd....

Spróbuj na jakiejś innej grafie.... A czemu XP bez SP3 na nowym kompie?

Feromon

Data: 2009-08-13 10:02:56
Autor: qwerty
Czyzby cos padlo?
Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h5vk5k$mt2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Spróbuj na jakiejś innej grafie.... A czemu XP bez SP3 na nowym kompie?

pirat?

Czyzby cos padlo?