Czyżby koniec "Lokaty Optymalnej"

Data: 2009-11-20 10:49:09
Autor: Marek
Czyżby koniec "Lokaty Optymalnej"
Zauważyłem na stronie OF informacje, Ze oferta LO ważna jest do 24 listopada. Czy ta data jest sprawą "świeżą" czy tylko szwankuje moja
spostrzegawczość?
Jeżeli to "nowość" to czy to znaczy, że szykuje podwyższenie oprocentowania LO czy znika ten produkt bankowy?

--
Marek

Data: 2009-11-20 12:37:06
Autor: Krzysztof

"Marek" <niestety@przykro.mi.pl> wrote in message news:he5omh$aep$1news.dialog.net.pl...
[...]

Tempo narastania depozytow jest duzo nizsze niz na jesieni zeszlego roku, jak podaja rozne portale ludzie maja coraz mniej kasy, czesc tez laduje w funduszach. Nie przejmowalbym sie, podobna oferte ma Meritum. Open juz czasami pogarszal oferte by potem znow isc do gory. Lokowanie teraz max do 6-mcy.

Data: 2009-11-20 12:51:39
Autor: ikarek

Użytkownik "Marek" <niestety@przykro.mi.pl> napisał w wiadomości news:he5omh$aep$1news.dialog.net.pl...
[...]

Nowość o tyle, że do tej pory zmieniali bez ostrzeżenia, a teraz
przynajmniej napisali datę zmiany :) A co się zmieni, wie pewnie
tylko Pan Prezes oraz osoby przez Niego wtajemniczone :)

Data: 2009-11-20 16:47:57
Autor: Valdi
Czyżby koniec "Lokaty Optymalnej"
"ikarek" news:he5vsi$qeq$1news.onet.pl

Nowość o tyle, że do tej pory zmieniali bez ostrzeżenia, a teraz
przynajmniej napisali datę zmiany :) A co się zmieni, wie pewnie
tylko Pan Prezes oraz osoby przez Niego wtajemniczone :)

Wcześniej też informowali o zmianach oferty, a raczej dacie do kiedy
obowiązuje. Wyjątek stanowiła jedna albo dwie modyfikacje optymalnej.

Data: 2009-11-20 16:57:29
Autor: zlotowinfo
[...]

celowe zagranie by ludzie rzucili się na te lokaty
bo w grudniu przydadzą się środki na świąteczne kredyty
założę 22/11 kilka niech się cieszą, ale nie przeleję

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Czyżby koniec "Lokaty Optymalnej"