Czyżby ktoś chciał otruć Grzesia Schetynę?

Data: 2012-05-25 12:27:19
Autor: Antenka
Czyżby ktoś chciał otruć Grzesia Schetynę?
No no no...Widać jak na dłoni, że w pełowskiej szajce zaczęły się
wewnętrzne "rozgrywki" tuż przed
"jewro_POlszewicką_klapą_Anno_Domini_2012"
Kto następny do kielicha z trucizną?  :-?

Antenka

Data: 2012-05-25 12:34:49
Autor: Marek
On May 25, 9:27 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

A co ? Dostal sraczki ?

Data: 2012-05-25 14:43:29
Autor: Antenka
Czyżby ktoś chciał otruć Grzesia Schetynę?
On 25 Maj, 21:34, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

A co ? Dostal sraczki ?<

Gorzej! :-o))

Antenka

Data: 2012-05-26 00:30:19
Autor: pluton
Czyzby ktos chcial otruc Grzesia Schetyne?

> A co ? Dostal sraczki ?<

Gorzej! :-o))

zobaczyl pisowca ?

Nullification

Data: 2012-05-25 23:59:26
Autor: Antenka
Czyzby ktos chcial otruc Grzesia Schetyne?
On 26 Maj, 00:30, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

zobaczyl pisowca ?<

Eee tam..zobaczył diabelskie oczy płemieła-alfa, a obok niego całą
POlszewicką watahę żądną krwi, to się posrał, za przeproszeniem, na
miękko..Wzrokiem też można zabić.

Antenka

Data: 2012-05-26 08:41:53
Autor: stevep
Dnia 26-05-2012 o 00:30:19 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> A co ? Dostal sraczki ?<

Gorzej! :-o))

zobaczyl pisowca ?

Albo kacze jaja.

--
stevep

Data: 2012-05-26 23:10:44
Autor: Lorn
Czyzby ktos chcial otruc Grzesia Schetyne?
W dniu 2012-05-26 00:30, pluton pisze:

A co ? Dostal sraczki ?<

Gorzej! :-o))

zobaczyl pisowca ?

Też bym się porzygał.

Data: 2012-05-25 21:49:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:53fdb678-82f6-4ecd-bd69-4a9713231ccbk5g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Pewnikiem został zatruty tą samą trucizną, którą wykorzystano do wywołania sraczki u prezydenta Kaczyńskiego, by zasugerować, że prezydent Kaczyński dostał sraczki z powodu nazwania go kartoflem przez dziennikarzy niemieckich.
Jak iść w paranoję, to z przytupem!

Data: 2012-05-26 08:41:17
Autor: stevep
Dnia 25-05-2012 o 21:34:49 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

[...]

Niektórzy nie musza dostawać bo mają chroniczną sraczkę.
--
stevep

Data: 2012-05-25 21:30:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:03535a37-ab36-4d69-b510-6a50da0c88b2w24g2000vby.googlegroups.com...
No no no...Widać jak na dłoni, że w pełowskiej szajce zaczęły się
wewnętrzne "rozgrywki" tuż przed
"jewro_POlszewicką_klapą_Anno_Domini_2012"
Kto następny do kielicha z trucizną?  :-?

==================================

Każdy sądzi według siebie!

Data: 2012-05-25 12:33:13
Autor: Antenka
Czyżby ktoś chciał otruć Grzesia Schetynę?
On 25 Maj, 21:30, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Ka dy s dzi wed ug siebie!<

Czyżby? Co tak bronisz kolesiów-trucicieli?

Antenka

Data: 2012-05-25 22:03:58
Autor: pluton
Czyżby ktoś chciał otruć Grzesia Schetynę?
Kto następny do kielicha z trucizną?  :-?

Napromieniowali go czastkami szybszymi od swiatla.

Nullification

Data: 2012-05-25 14:34:16
Autor: Antenka
On 25 Maj, 22:03, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Kto następny do kielicha z trucizną?  :-?

Napromieniowali go czastkami szybszymi od swiatla.<

Tak, a konkretnie dostał po żołądku bozonem Higgsa.

Antenka

Data: 2012-05-26 12:12:38
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

No no no...Widać jak na dłoni, że w pełowskiej szajce zaczęły się
wewnętrzne "rozgrywki" tuż przed
"jewro_POlszewicką_klapą_Anno_Domini_2012"
Kto następny do kielicha z trucizną?  :-?

Źródło tej informacji POproszę.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-27 07:06:50
Autor: stevep
Dnia 26-05-2012 o 12:12:38 Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Antenka napisał:

[...]

Prosto z kruchty.

--
stevep

Data: 2012-05-26 13:07:11
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-25 21:27, Antenka pisze:
[...]

E tm,  tak naprawdę to on jest tylko cienki bolek wykonujący polecenia szefa. A łaska szefa jak widać na pstrym koniu jeździ. W zależności od humoru - a to uczyni Marszałkiem Sejmu, a to odtrąci w niebyt.. Kto by chciał na takiego marnować trutkę?:-\

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-05-27 13:57:05
Autor: Antenka
On 26 Maj, 13:07, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
>Kto by chcia na takiego marnowa trutk ?:-\<

Sugerujesz próbę samobójczą? ;-)  No nie wiem...  :-?

Pozdrawiam;-)<

M.S.P.Z.W. :-)

Antenka

Data: 2012-05-28 17:01:08
Autor: jadrys
W dniu 2012-05-27 22:57, Antenka pisze:
On 26 Maj, 13:07, jadryś<r...@yachoo.com>  wrote:
  >Kto by chcia na takiego marnowa trutk ?:-\<

Sugerujesz próbę samobójczą? ;-)  No nie wiem...  :-?

E tam, to nie zatrucie wywołuje u niego tą niezbyt madrą minę, - on to ma od urodzenia;-)

Pozdrawiam;-)<
M.S.P.Z.W. :-)

Antenka

M.Ś.C.Z.Ł.:-)

Czyżby ktoś chciał otruć Grzesia Schetynę?