Czyżby ktoś chciał otruć Grzesia Schetynę?

Data: 2012-05-26 13:07:11
Autor: jadryś
Czyżby ktoś chciał otruć Grzesia Schetynę?
W dniu 2012-05-25 21:27, Antenka pisze:
No no no...Widać jak na dłoni, że w pełowskiej szajce zaczęły się
wewnętrzne "rozgrywki" tuż przed
"jewro_POlszewicką_klapą_Anno_Domini_2012"
Kto następny do kielicha z trucizną?  :-?

Antenka

E tm,  tak naprawdę to on jest tylko cienki bolek wykonujący polecenia szefa. A łaska szefa jak widać na pstrym koniu jeździ. W zależności od humoru - a to uczyni Marszałkiem Sejmu, a to odtrąci w niebyt.. Kto by chciał na takiego marnować trutkę?:-\

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-05-27 13:57:05
Autor: Antenka
On 26 Maj, 13:07, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
>Kto by chcia na takiego marnowa trutk ?:-\<

Sugerujesz próbę samobójczą? ;-)  No nie wiem...  :-?

Pozdrawiam;-)<

M.S.P.Z.W. :-)

Antenka

Data: 2012-05-28 17:01:08
Autor: jadrys
W dniu 2012-05-27 22:57, Antenka pisze:
On 26 Maj, 13:07, jadryś<r...@yachoo.com>  wrote:
  >Kto by chcia na takiego marnowa trutk ?:-\<

Sugerujesz próbę samobójczą? ;-)  No nie wiem...  :-?

E tam, to nie zatrucie wywołuje u niego tą niezbyt madrą minę, - on to ma od urodzenia;-)

Pozdrawiam;-)<
M.S.P.Z.W. :-)

Antenka

M.Ś.C.Z.Ł.:-)

Czyżby ktoś chciał otruć Grzesia Schetynę?