Czy?by prawda wróci?a do mediów???

Data: 2011-02-09 20:07:45
Autor: alibaba8
Czy?by prawda wróci?a do mediów???
Witam,
oto co dziś przeczytałem: Niska Emerytura z ZUS?
Nie licz na ZUS. Załóż IKE i Mniej Godną Emeryturę.

Czyżby dziennikarze przypomnieli sobie co to jest prawda?

Data: 2011-02-09 21:24:11
Autor: skippy

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:2679.000005eb.4d52e601newsgate.onet.pl...
Witam,
oto co dziś przeczytałem: Niska Emerytura z ZUS?
Nie licz na ZUS. Załóż IKE i Mniej Godną Emeryturę.

Czyżby dziennikarze przypomnieli sobie co to jest prawda?

Może dotarło do nich co piszemy dawno.
Dodam "nie licz na zus ani na OFE".

Licz na siebie i sam dbaj o swoje pieniądze, bo każdy inny chce z nich skubnąć dla siebie, a nie rozmnażać je dla ciebie.

Czy?by prawda wróci?a do mediów???