Czyżby w Polsce..

Data: 2010-08-16 21:42:45
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..

...brakło już szczurów?

http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Londyn-bezrobotni-Polacy-koczuja-na-ulicach-i-jedza-szczury,wid,12574786,wiadomosc.html

Czy "o take Polskę" walczył Wałęsa?

Data: 2010-08-16 13:38:49
Autor: Pistacjusz
Czyżby w Polsce..
On 16 Sie, 21:42, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
..brakło już szczurów?

http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Londyn-bezrobotni-Polacy-koczuja-n...

Czy "o take Polskę" walczył Wałęsa?

Nie może być, Vincent obiecywał wzrost populacji szczurów na ten rok o
3%.

Data: 2010-08-17 22:50:29
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-16 22:38, Pistacjusz pisze:
[...]

Oj, nie mów tego publicznie, - oni gotowi wrócić do kraju i wtedy żaden Polski szczur nie przetrwa.

Data: 2010-08-16 19:48:12
Autor: Eulalia Browarek
Czyżby w Polsce..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4c4c7$soh$1news.onet.pl...

..brakło już szczurów?

http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Londyn-bezrobotni-Polacy-koczuja-na-ulicach-i-jedza-szczury,wid,12574786,wiadomosc.html

Czy "o take Polskę" walczył Wałęsa?

Hańba! Hańba!! Hańba!!! I Targowica !!!

Zennon

Data: 2010-08-16 22:00:59
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-16 21:48, Eulalia Browarek pisze:
[...]

I wstyd, wstyd dla rządzących tym krajem. - szczurów jest pod dostatkiem nawet w krajach trzeciego świata.

Data: 2010-08-16 21:49:03
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Czyżby w Polsce..
[...]

Tak!
Razem z Kiszczakiem, Piotrowskim, Pękalą, Pietruszką, Jaruzelskim, Rzydem Urbanem i resztą waszej komunistycznej bandy przy okrągłym stole
O to wam chodziło.
Tfu!

Data: 2010-08-16 22:00:43
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-16 21:49, EUR waluta obiecana przez PiS do 2009 pisze:
[...]

Wam?? To przecież tacy jak ty krzyczeli na ulicach "precz z komuną"..
Tfu!

Data: 2010-08-16 22:06:01
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Czyżby w Polsce..
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4c5ed$vku$2news.onet.pl...
Wam?? To przecież tacy jak ty krzyczeli na ulicach "precz z komuną"..
Tfu!

Widziales mnie czerwona kurwo komunistyczna sowiecka, ze krzyczalem?
NIE!!!
I nikt inny mnie nie widzial
BO NIE KRZYCZALEM!!!
Pomawiasz mnie jak kazda policyjna swinia rzydowska, ktora kradla razem z mafiom paliwowom
CHUJ WAM W DUPSKA CZERWONE ZLODZIEJE, BANDZIORY I KRYMINALISCI!!!
Tfu!

Data: 2010-08-17 22:53:33
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-16 22:06, EUR waluta obiecana przez PiS do 2009 pisze:
[...]

Nie napisałem że ty, ale że tacy jak ty.. Chyba widzisz różnicę, brunatno-czarny pająku?
A tacy jak ty krzyczeli "precz z komuną", to mają teraz to co chcieli. Macie ten swój wymarzony  kapitalizm i demokrację.

Data: 2010-08-17 23:02:51
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Czyżby w Polsce..
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4est3$hts$3news.onet.pl...
Nie napisałem że ty, ale że tacy jak ty.. Chyba widzisz różnicę, brunatno-czarny pająku?
A tacy jak ty krzyczeli "precz z komuną", to mają teraz to co chcieli. Macie ten swój wymarzony  kapitalizm i demokrację.

Nijak sie to ma do naszych marzen, a krzyczeli WASI z WSI KURWY CZERWONE RZYDOWSKIE JEBANE Z PZPR SB MO I WSI
Tfu!
CHUJE WY RZYDY KOMUSZE

Data: 2010-08-18 08:44:32
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-17 23:02, EUR waluta obiecana przez PiS do 2009 pisze:
[...]

Tak, - bo sądziliście że kapitalizm to równa sie sprawiedliwość. O tym marzyliście wy krzykacze, o sprawiedliwym kapitalizmie.. durnie!

Data: 2010-08-16 21:50:55
Autor: Panslavista
Czyżby w Polsce..
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i4c4c7$soh$1news.onet.pl...

..brakło już szczurów?

http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Londyn-bezrobotni-Polacy-koczuja-na-ulicach-i-jedza-szczury,wid,12574786,wiadomosc.html

Czy "o take Polskę" walczył Wałęsa?

Liczysz na zapomnienie? Czy to nie lewizna nomenklaturowa nie zniszczyła zakładów pracy? Najpierw przez wykrwawianie brakowało na modernizację, centralizm w chapaniu kasy i zarządzaniu pustkami, a później wyprzedaż tego, co dało się sprzedać i przejeść - zwłaszcza przez emerytów z eSBucji.

Data: 2010-08-16 22:00:25
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-16 21:50, Panslavista pisze:
[...]

Ależ to zrobili ci co całe życie walczyli z komuną o "wolną Polskę". To oni rozszabrowali cały dorobek PRL-u przez kilkanaście lat.

Data: 2010-08-16 22:04:55
Autor: Panslavista
Czyżby w Polsce..

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i4c5ea$vku$1news.onet.pl...
[...]

Szyd Rak (Rakowski) to gdzie był? Tam gdzie stało ZOMO?

Data: 2010-08-16 22:33:21
Autor: Jaksa
Czyżby w Polsce..

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c6999ea$0$22813$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> oni rozszabrowali cały dorobek PRL-u przez kilkanaście lat.

Szyd Rak (Rakowski) to gdzie był? Tam gdzie stało ZOMO?

Pogodzę Was Panowie.

Zrobiły to obie strony, twarzą jednej z nich będzie znana kanalia Borusewicz
(zamiennie Janusz Lewandowski) a drugiej Urban (lub morderca Piotrowski).

Jaksa

Data: 2010-08-17 22:52:25
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-16 22:33, Jaksa pisze:
[...]

Oczywiście że obie strony, ale z PZPR-u nie ci co stali na jej czele.

Data: 2010-08-17 22:52:49
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-16 22:04, Panslavista pisze:

Ależ to zrobili ci co całe życie walczyli z komuną o "wolną Polskę". To
oni rozszabrowali cały dorobek PRL-u przez kilkanaście lat.
Szyd Rak (Rakowski) to gdzie był? Tam gdzie stało ZOMO?

Rakowski, Jaruzelski czy rodzina Gierka na pewno nie jest  milionerami. A ci z tzw. demokratycznej opozycji prawie wszyscy.

Data: 2010-08-16 23:46:15
Autor: Polok_prawdziwy
Czyżby w Polsce..
jadrys wrote:

[...]

Nie JAMDRYSIE - ten PASOLVISTA trochem racji mo...!!!

Pocontki psedowanio to byłe kacyki partyjne + nowe kacyki solidurnościowe...

Myślały, zejak zakłady do ruiny podoprowadzajom, to potem je zaćwierćdarmo wykupiom i WIELGIMI KAPITULISTAMI bedom.

Cosiem poceńści stało...

Ino co ztego, ze kapitulistami łostały, jak na kapituliźmie siem nieznały i wwinksości poporu latkach łokrutnie poplajtowały...

PS - cheee...., cheeee... - znom takiego jednego...

Kiedysik poznołem chopa, co sefem SOLIDURNOśCI w jednym ze znanych sucjolistycnych zakładuw był...
Potem, jak zwykle - zakład do ruiny doprowadziły i tonim kostem sem go pomiendzy siebie porozdzielały....

Noi... ŁOKRUTNY BIZMESMAN TO BYŁ...!!!

- ale ino docasu, puki kredytuw spłocać niepoconł...

Zeby duzo niebeblać, to powim ci, ze umnie wchlewie wylondowoł i miskanie mi kafelkowoł...

Taki toten polcki kapitulizm...

(i Marynem tes mu wymolestowołem, gdy jej dutki zawoziłem, bo fajniste cycory miała...!)

Data: 2010-08-17 22:51:52
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-16 23:46, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

Bez żadnej filozofii - Polaków załatwił Balcerowicz tym swoim "popiwkiem". ogłupieni ludzie wręcz marzyli żeby ich zakłady przejmowali kapitaliści.  Niestety - w większości przypadków ci kapitaliści nie tylko nie "obsypali ich złotem", ale powyrzucali z roboty na zbitą twarz.

Data: 2010-08-18 00:31:29
Autor: Polok_prawdziwy
Czyżby w Polsce..
jadrys wrote:

[...]

Nocuz...
- same tego chciały, to teroski majom...

LUDZKO GUPOTA...!!!

A co te gupieloki myślały, ze kapitulistom dutki na smreckach, zamiast sysek kwitnom...!?

Ize tymi dutkami wspaniałomyśnie syćkich bidokuw łobdzielajom...!?

Same se som winne...!!!

Mało to reportażuw ło zachodnich bidokach-wyrobnikach za komuny w telewizorni było...?
Mało im kapitulistycnej zecywistości pokazywały...?

Ale "prepogandom" to te gupieloki nazywały i wieżyć niechciały...!

W pierdoły rużnych takich Wałensuw, Gwiozd i inksych SOLIDURNIUW uwieżyły...

Powim ci JAMDRYSIE, ciesem siem, ze do gupielokuw nienoleżem i bardzo wceśnie na zaropiałe rużowom prepogandom (kapitulistycnom!) gały psejzołem i pryndko pomiarkowołem co wtrowie piscy...

Dzisioj mogem sem i w wielgachnym łogrodzie grimlować, i na wypocynki conojmnij dwa razy doroku jeździć, i dzieciokom nanicym niezbywo, i metruw w chałupie licyć niemusem, a co nojważniejse zimom w kufajce chodzić niepotsebujem, bo i wielgachny kominek mom.
Jus niegodom, ze kozdy swoje afto mo ito nie F126p...

Ale niełotym beblać chciołem, ino ło mojich ruwieśnikach-gupielokach, wturym ropa gały dodzisioj nadal łokrywo...

To jest właśnie jelektorat PiSu...!!!

- BIDNE, NAIWNE I PSEGRANE, abo CIMNIOKI ŁO WIELGICH ASPIROCJACH....!!!

Nadal w ruzowom prepogandem wieżom.
I nieważne cy FRATROM, PSYKRUTKIM, abo inksym ZAKLINACOM wiarem dajom - nadal NAIWNYMI GUPIELOKAMI SOM i takimi ŁOSTANOM...!!!

Data: 2010-08-18 08:44:40
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-18 00:31, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

Wiesz baco, myślę że źle postrzegasz PiS. masz ich za zło wcielone - czyli kapitalistów a on wg. mnie to najbardziej lewicowa partia w Polsce po 89 roku. I  jako jedyni będąc u władzy nie rozkradali Polskiego majątku narodowego.

Data: 2010-08-18 08:53:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Czyżby w Polsce..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4fvhc$jao$1news.onet.pl...
[...]

Jesteś pewny, czy masz takie wrażenie?

Data: 2010-08-18 21:37:53
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..

[...]

Mimo krytycznego nastawienia do nich i wnikliwej obserwacji ich działań, nie dostrzegłem "wyprzedaży" majątku narodowego Polaków przez rząd PiS-u.

Data: 2010-08-16 22:30:44
Autor: Jaksa
Czyżby w Polsce..

[...]

Londyński elektorat Platformy Obywatelskiej.
Ten mniej zaradny.

Ten bardziej zaradny stoi na zmywakach.

A ten najbardziej zaradny, obciąga lody w toaletach.

Ot, i cała prawda o wyborcach Platformy Obywatelskiej.

Jaksa

Data: 2010-08-17 22:51:07
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-16 22:30, Jaksa pisze:
[...]

No niestety, tak wygląda rzeczywistość 90-ciu % tych emigrantów zarobkowych..

Data: 2010-08-17 10:21:14
Autor: Tomek
Czyżby w Polsce..

[...]

Wolą tam jeść szczury niż tu wracać pod rządy miłościwie nam panujących Bronka, Grzecha i Donalda.
Tomek

Data: 2010-08-17 22:49:52
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-17 10:21, Tomek pisze:
[...]

Tak, to może być przyczyną ;-) . A także wstyd przed bliskimi że się nie dorobili w raju, jaki niektórzy widzą w GB.

Data: 2010-08-17 13:34:45
Autor: awe
Czyżby w Polsce..

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
a wczesniej glosowali na PO - dobrze im tak....moze czegos ich naucza te wyjazdy do Angli
awe

Data: 2010-08-17 22:48:47
Autor: jadrys
Czyżby w Polsce..
  W dniu 2010-08-17 13:34, awe pisze:
[...]

Święta prawda, nawet jeszcze teraz, - w wyborach Prezydenta ci biedacy w większości  głosowali na kandydata PO - Komorowskiego.. Czy oni nigdy się nie nauczą oddzielać ziarna od plew?

Data: 2010-08-18 14:05:20
Autor: awe
Czyżby w Polsce..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4este$hts$5news.onet.pl...
[...]

teraz im hlabia prezydentuje i jak widac wszystko jest dupa do gory nogami
awe

Czyżby w Polsce..