Czyzby w koncu jednak?

Data: 2011-02-21 23:41:50
Autor: Leszczur
Czyzby w koncu jednak?
To juz jest koniec
Nie ma już nic
Jestesmy wolni
Możemy iść.

Do Denver: Gallo, Chandler, Felton, Mozgov, #1 w 2014
Do Knicks: Melo, Billups, Williams, Carter, Balkman a z Minny Corey
Brewer
Do Wolves: Randolph, Curry +3M$

Nie mogę się doczekać chwili w której Curry i Darko wyjdą w jednym
składzie na boisko :-D
Reszta zmian jest bez znaczenia ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-22 12:01:06
Autor: s
Czyzby w koncu jednak?
W dniu 2011-02-22 08:41, Leszczur pisze:
[...]

Czyzby kolejny przytomny ruch Kahna?
Dziwne :-)

Ale dostaje mlodziaka, ktory pewnie nie wypali, ale nie zaszkodzi sprobowac, w mlodej rywalizacji podkoszowej. Niczym nie ryzykuje.

A i kesz za przejecie Dużej Kury non olet.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-22 03:42:55
Autor: Leszczur
Czyzby w koncu jednak?
On 22 Lut, 12:01, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Nie mog si doczeka chwili w kt rej Curry i Darko wyjd w jednym
> sk adzie na boisko :-D
> Reszta zmian jest bez znaczenia ;-)

Czyzby kolejny przytomny ruch Kahna?
Dziwne :-)

Moze to był jedyny dostepny ruch?

Ale dostaje mlodziaka, ktory pewnie nie wypali, ale nie zaszkodzi
sprobowac, w mlodej rywalizacji podkoszowej. Niczym nie ryzykuje.

Ryzykuje byc moze wiecej niz nam sie wydaje. Jakos nie pasuje mi
zbieranie kilku head-case'ow w jednym klubie. Randolph i Beasley w
jednym składzie? To jeszcze tylko Artest i bedzie nastepne
BigThree ;-)

A i kesz za przejecie Du ej Kury non olet.

Kesz ledwie wystarczy na pokrycie pensji Curry'ego (bo IIRC nie było
chetnych na ubezpieczenie jego kontraktu).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-22 13:22:17
Autor: wiLQ
Czyzby w koncu jednak?
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Czyzby kolejny przytomny ruch Kahna?
Dziwne :-)

Eghm, oddal swoj #7 za obca #14 i jeszcze za to doplacil ;-)

Ale dostaje mlodziaka, ktory pewnie nie wypali, ale nie zaszkodzi sprobowac, w mlodej rywalizacji podkoszowej. Niczym nie ryzykuje.

True, true, ale przeciez ten ruch podkresla offseasonowa wpadke z
Darko/Pekovicem bo oni straca minuty, a pensji od tego nie ubedzie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-22 13:33:05
Autor: s
Czyzby w koncu jednak?
Czyzby kolejny przytomny ruch Kahna?
Dziwne :-)

Eghm, oddal swoj #7 za obca #14 i jeszcze za to doplacil ;-)

Przeca ten 7 to pomysl McHale byl (AFAIR). A tamten sie nie znal. I teraz trzeba po nim poprawiac!

[...]

Noo, jeszcze Tolliver jest.
Ale co tam. Na PG zrobili sobie tlok przed dwoma laty (choc tego tloku jakos nie widac), na swingu przed rokiem. Teraz pora na duzych.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-22 13:45:24
Autor: wiLQ
Czyzby w koncu jednak?
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ale co tam. Na PG zrobili sobie tlok przed dwoma laty (choc tego tloku jakos nie widac), na swingu przed rokiem. Teraz pora na duzych.

Z tym, ze to jest sztuczny tlok, duzo graczy, ale malo produktywnych ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-22 12:59:20
Autor: Tomasz Radko
Czyzby w koncu jednak?
[...]

Kolejny ciekawy test WP. Zdaniem Berriego nie powinno to specjalnie
wpłynąć ani na Nuggets, ani na Knicks. W tej chwili Nuggets mają EffDiff
2.46, Knicks 0.45. Zobaczymy, jak to będzie wyglądać na koniec sezonu.

Data: 2011-02-22 13:33:59
Autor: wiLQ
Czyzby w koncu jednak?
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

wpłynąć ani na Nuggets, ani na Knicks. W tej chwili Nuggets mają EffDiff
2.46, Knicks 0.45. Zobaczymy, jak to będzie wyglądać na koniec sezonu.

Pewnie guzik z tego bedzie bo Nuggets klepna kolejne trejdy.
Plus za duzo zalezy od podzialu minut, i to w obu druzynach.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-22 14:25:11
Autor: Tomasz Radko
Czyzby w koncu jednak?
W dniu 2011-02-22 13:33, wiLQ pisze:
[...]

To się to post factum uwzględni.

Data: 2011-02-22 22:56:33
Autor: wiLQ
Czyzby w koncu jednak?
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Pewnie guzik z tego bedzie bo Nuggets klepna kolejne trejdy.
> Plus za duzo zalezy od podzialu minut, i to w obu druzynach.

To się to post factum uwzględni.

A propos: http://www.basketball-reference.com/blog/?p=8907

To kto byl gwiazda tej wymiany? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-23 09:59:30
Autor: lorak
jeszcze troch? w zwi?zku Rose vs Westbrook
Data: 2011-02-22 13:19:06
Autor: wiLQ
Czyzby w koncu jednak?
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Do Denver: Gallo, Chandler, Felton, Mozgov, #1 w 2014

Moze mi ktos wyjasnic z czego wynika zainteresowanie jakiejkolwiek
druzyny Mozgovem?

Ogolnie calkiem niezla paczka jak za gracza, ktory i tak odchodzil i
ograniczyl liste potencjalnych kupcow do jednego... i to wg mnie jest
smutne: teraz kazda gwiazda i gwiazdka to bedzie robic? Zadzialalo...

Do Knicks: Melo, Billups, Williams, Carter, Balkman a z Minny Corey
Brewer

To co, Turiaf na centrze czy Melo na PF?

Do Wolves: Randolph, Curry +3M$

Tylko gdzie oni znajada minuty? Kosztem "przyszlego all-stara" Darko?

Nie mogę się doczekać chwili w której Curry i Darko wyjdą w jednym
składzie na boisko :-D

To sie nie doczekasz ;-P

Reszta zmian jest bez znaczenia ;-)

Dla wynikow druzyn, pewnie tak ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-22 04:54:11
Autor: Leszczur
Czyzby w koncu jednak?
On 22 Lut, 13:19, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Do Denver: Gallo, Chandler, Felton, Mozgov, #1 w 2014

Moze mi ktos wyjasnic z czego wynika zainteresowanie jakiejkolwiek
druzyny Mozgovem?

Jest kilka opcji:
1. Ma fajne imię i  nazwisko! Oleg Mózgowiec przynajmniej w teorii
powinien poprawiac srednie IQ druzyny.
2. Jest Ruskim, a Prokhorov popiera swoich nawet jeśli nie grają dla
niego.
3. Biali centrzy sa w tym sezonie hitem trejdowym (patrz Gortat)
3. Jest kolejnym wysokim, mobilnym centrem z nieprzesadnie złą
mechaniką rzutu, ktory potrafi coś zebrać i zablokować oraz jest tani
jak chińska podkoszulka.

Ogolnie calkiem niezla paczka jak za gracza, ktory i tak odchodzil i
ograniczyl liste potencjalnych kupcow do jednego... i to wg mnie jest
smutne: teraz kazda gwiazda i gwiazdka to bedzie robic? Zadzialalo...

Może Melo był pierwszym który oświadczył to publicznie?

> Do Knicks: Melo, Billups, Williams, Carter, Balkman a z Minny Corey
> Brewer

To co, Turiaf na centrze czy Melo na PF?

Williams na środku!

> Do Wolves: Randolph, Curry +3M$

Tylko gdzie oni znajada minuty? Kosztem "przyszlego all-stara" Darko?

Myślisz, ze Curry zagra chociaż przez minutę????

> Nie mog si doczeka chwili w kt rej Curry i Darko wyjd w jednym
> sk adzie na boisko :-D

To sie nie doczekasz ;-P

Mozliwe.

> Reszta zmian jest bez znaczenia ;-)

Dla wynikow druzyn, pewnie tak ;-)

No własnie. Ale Nuggets nagle zaczęło bardzo zależeć na klepnięciu
extension dla Nene.
I co więcej podobno maja dalej pchać Gallo, ale to już chyba latem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-22 14:02:14
Autor: wiLQ
Czyzby w koncu jednak?
> [...]

3. Jest kolejnym wysokim, mobilnym centrem z nieprzesadnie złą
mechaniką rzutu, ktory potrafi coś zebrać i zablokować oraz jest tani

Noo, jest tylko jeden problem, nie potrafi grac w kosza ;-)

> [...]
> smutne: teraz kazda gwiazda i gwiazdka to bedzie robic? Zadzialalo...

Może Melo był pierwszym który oświadczył to publicznie?

Moze, ale ten trejd wyglada bardzo groznie dla przyszlosci druzyn z
mniejszych rynkow, nie?

> Tylko gdzie oni znajada minuty? Kosztem "przyszlego all-stara" Darko?

Myślisz, ze Curry zagra chociaż przez minutę????

Tu pisalem o Randolphie. Bo pozyskali go po to by nim grac, right? ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-22 05:30:20
Autor: Leszczur
Czyzby w koncu jednak?
On 22 Lut, 14:02, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]
> jak chi ska podkoszulka.

Noo, jest tylko jeden problem, nie potrafi grac w kosza ;-)

Cos tam jednak potrafi.

> Mo e Melo by pierwszym kt ry o wiadczy to publicznie?

Moze, ale ten trejd wyglada bardzo groznie dla przyszlosci druzyn z
mniejszych rynkow, nie?

Nie sadze, zeby ten trejd zmieniał coś więcej niż to:
1. Wizerunek Melo - jako chciwego skurwiela, ktory olewa swoj
macierzysty klub oraz fanów.
2. "The Decision" Jamesa nagle wygląda duzo lepiej, bo przynajmniej
koleś załatwił sprawę w 60 minut, a nie pół roku.

> My lisz, ze Curry zagra chocia przez minut ????

Tu pisalem o Randolphie. Bo pozyskali go po to by nim grac, right? ;-)

Pewnie chcą, ale nie sądze, zeby miał być czymś więcej niz backupem. A
czasu gry na PF i C bedzie mial wystarczajaco duzo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-22 14:47:28
Autor: wiLQ
Czyzby w koncu jednak?
> [...]

Nie sadze, zeby ten trejd zmieniał coś więcej niż to:
1. Wizerunek Melo - jako chciwego skurwiela, ktory olewa swoj

Tego nie zmienial trejd tylko oczekiwanie trejdu do Knicks ;-)
Swoja droga moze byc zabawnie jak Nuggets skoncza z lepszym bilansem niz
Knicks.

2. "The Decision" Jamesa nagle wygląda duzo lepiej, bo przynajmniej
koleś załatwił sprawę w 60 minut, a nie pół roku.

Moze dlatego, ze byl FAsem... a nie wciaz pracownikiem druzyny.
I pominales, ze teraz szopka przeniesie sie na Derona/Paula/Dwighta.

BTW, Amare jest zadowolony czy wkurzony? ;-)

> Tu pisalem o Randolphie. Bo pozyskali go po to by nim grac, right? ;-)

Pewnie chcą, ale nie sądze, zeby miał być czymś więcej niz backupem. A
czasu gry na PF i C bedzie mial wystarczajaco duzo.

Eeee, IMHO zaplacili za niego jak za potencjalnego startera...
Moze nie od razu, ale np na ostatnich kilka tygodni by zobaczyc co mamy.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-22 06:17:54
Autor: Leszczur
Czyzby w koncu jednak?
On 22 Lut, 14:47, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Nie sadze, zeby ten trejd zmienia co wi cej ni to:
> 1. Wizerunek Melo - jako chciwego skurwiela, ktory olewa swoj
> macierzysty klub oraz fan w.

Tego nie zmienial trejd tylko oczekiwanie trejdu do Knicks ;-)

I to, ze w koncu go przepchnął.

Swoja droga moze byc zabawnie jak Nuggets skoncza z lepszym bilansem niz
Knicks.

Wychodzą z nieco wyższego poziomu, więc to jest możliwe.

> [...]

Moze dlatego, ze byl FAsem... a nie wciaz pracownikiem druzyny.
I pominales, ze teraz szopka przeniesie sie na Derona/Paula/Dwighta.

Oczekiwania szopki moze sie przeniosa, ale chyba zaden z nich nie ma
tak nadmuchanego ego, zeby faktycznie dac się w to złapać.

BTW, Amare jest zadowolony czy wkurzony? ;-)

Powinien chyba byc zadowolony. Ostatecznie dostał side-kicka i mistrza
z doświadczeniem ;-)

> Pewnie chc , ale nie s dze, zeby mia by czym wi cej niz backupem. A
> czasu gry na PF i C bedzie mial wystarczajaco duzo.

Eeee, IMHO zaplacili za niego jak za potencjalnego startera...

Czym? Brewerem, ktory chciałby kasy w tym roku, a nie byłby warty
złamanego centa ponad minimum? Jak dla mnie to ruch ryzykowny tylko w
kontekscie gry Randolpha z Beasleyem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-22 22:09:19
Autor: wiLQ
Czyzby w koncu jednak?
> [...]

> Knicks.

Wychodzą z nieco wyższego poziomu, więc to jest możliwe.

A z punktem startowym od dzisiaj nie moga wypasc lepiej?

> Eeee, IMHO zaplacili za niego jak za potencjalnego startera...

Czym? Brewerem, ktory chciałby kasy w tym roku, a nie byłby warty
złamanego centa ponad minimum?

Miejscem pod sc, ktore zwykle bylo warte solidny pick lub dwa.
Plus jakby w departamencie talentu nadwyzek nie maja.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-23 00:59:20
Autor: Leszczur
Czyzby w koncu jednak?
On 22 Lut, 22:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Wychodz z nieco wy szego poziomu, wi c to jest mo liwe.

A z punktem startowym od dzisiaj nie moga wypasc lepiej?

tak na oko powiem, ze nie wydaje mi się. Billups i Felton może są
podobnymi graczami w fantasy, ale w sensie prowadzenia gry jakoś
bardziej ufam temu pierwszemu.
Chociaż nie powiem - system Karla jest dość podobny do D'Antoniego.
Obie druzyny graja szybko, obie nastawione sa na atak i sianie
trójkami, obie maja cieniujaca obrone.
Moze faktycznie to nie bedzie miało znaczenia.
Ale z drugiej strony to Nuggets oddali dwóch najlepszych graczy w tej
wymianie...

> Czym? Brewerem, ktory chcia by kasy w tym roku, a nie by by warty
> z amanego centa ponad minimum?

Miejscem pod sc, ktore zwykle bylo warte solidny pick lub dwa.
Plus jakby w departamencie talentu nadwyzek nie maja.

Moze druzyny bardziej cenią picki teraz niż kiedykolwiek wczesniej?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-22 14:55:26
Autor: s
Czyzby w koncu jednak?
[...]

I bedzie coraz nudniejsza.

BTW, Amare jest zadowolony czy wkurzony? ;-)

zadowolony ponoc.

Pozdr
Slawek

Czyzby w koncu jednak?