Czyzby w koncu jednak?

Data: 2011-02-22 13:19:06
Autor: wiLQ
Czyzby w koncu jednak?
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Do Denver: Gallo, Chandler, Felton, Mozgov, #1 w 2014

Moze mi ktos wyjasnic z czego wynika zainteresowanie jakiejkolwiek
druzyny Mozgovem?

Ogolnie calkiem niezla paczka jak za gracza, ktory i tak odchodzil i
ograniczyl liste potencjalnych kupcow do jednego... i to wg mnie jest
smutne: teraz kazda gwiazda i gwiazdka to bedzie robic? Zadzialalo...

Do Knicks: Melo, Billups, Williams, Carter, Balkman a z Minny Corey
Brewer

To co, Turiaf na centrze czy Melo na PF?

Do Wolves: Randolph, Curry +3M$

Tylko gdzie oni znajada minuty? Kosztem "przyszlego all-stara" Darko?

Nie mogę się doczekać chwili w której Curry i Darko wyjdą w jednym
składzie na boisko :-D

To sie nie doczekasz ;-P

Reszta zmian jest bez znaczenia ;-)

Dla wynikow druzyn, pewnie tak ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-22 04:54:11
Autor: Leszczur
Czyzby w koncu jednak?
On 22 Lut, 13:19, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Do Denver: Gallo, Chandler, Felton, Mozgov, #1 w 2014

Moze mi ktos wyjasnic z czego wynika zainteresowanie jakiejkolwiek
druzyny Mozgovem?

Jest kilka opcji:
1. Ma fajne imię i  nazwisko! Oleg Mózgowiec przynajmniej w teorii
powinien poprawiac srednie IQ druzyny.
2. Jest Ruskim, a Prokhorov popiera swoich nawet jeśli nie grają dla
niego.
3. Biali centrzy sa w tym sezonie hitem trejdowym (patrz Gortat)
3. Jest kolejnym wysokim, mobilnym centrem z nieprzesadnie złą
mechaniką rzutu, ktory potrafi coś zebrać i zablokować oraz jest tani
jak chińska podkoszulka.

Ogolnie calkiem niezla paczka jak za gracza, ktory i tak odchodzil i
ograniczyl liste potencjalnych kupcow do jednego... i to wg mnie jest
smutne: teraz kazda gwiazda i gwiazdka to bedzie robic? Zadzialalo...

Może Melo był pierwszym który oświadczył to publicznie?

> Do Knicks: Melo, Billups, Williams, Carter, Balkman a z Minny Corey
> Brewer

To co, Turiaf na centrze czy Melo na PF?

Williams na środku!

> Do Wolves: Randolph, Curry +3M$

Tylko gdzie oni znajada minuty? Kosztem "przyszlego all-stara" Darko?

Myślisz, ze Curry zagra chociaż przez minutę????

> Nie mog si doczeka chwili w kt rej Curry i Darko wyjd w jednym
> sk adzie na boisko :-D

To sie nie doczekasz ;-P

Mozliwe.

> Reszta zmian jest bez znaczenia ;-)

Dla wynikow druzyn, pewnie tak ;-)

No własnie. Ale Nuggets nagle zaczęło bardzo zależeć na klepnięciu
extension dla Nene.
I co więcej podobno maja dalej pchać Gallo, ale to już chyba latem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-22 14:02:14
Autor: wiLQ
Czyzby w koncu jednak?
> [...]

3. Jest kolejnym wysokim, mobilnym centrem z nieprzesadnie złą
mechaniką rzutu, ktory potrafi coś zebrać i zablokować oraz jest tani

Noo, jest tylko jeden problem, nie potrafi grac w kosza ;-)

> [...]
> smutne: teraz kazda gwiazda i gwiazdka to bedzie robic? Zadzialalo...

Może Melo był pierwszym który oświadczył to publicznie?

Moze, ale ten trejd wyglada bardzo groznie dla przyszlosci druzyn z
mniejszych rynkow, nie?

> Tylko gdzie oni znajada minuty? Kosztem "przyszlego all-stara" Darko?

Myślisz, ze Curry zagra chociaż przez minutę????

Tu pisalem o Randolphie. Bo pozyskali go po to by nim grac, right? ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-22 05:30:20
Autor: Leszczur
Czyzby w koncu jednak?
On 22 Lut, 14:02, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]
> jak chi ska podkoszulka.

Noo, jest tylko jeden problem, nie potrafi grac w kosza ;-)

Cos tam jednak potrafi.

> Mo e Melo by pierwszym kt ry o wiadczy to publicznie?

Moze, ale ten trejd wyglada bardzo groznie dla przyszlosci druzyn z
mniejszych rynkow, nie?

Nie sadze, zeby ten trejd zmieniał coś więcej niż to:
1. Wizerunek Melo - jako chciwego skurwiela, ktory olewa swoj
macierzysty klub oraz fanów.
2. "The Decision" Jamesa nagle wygląda duzo lepiej, bo przynajmniej
koleś załatwił sprawę w 60 minut, a nie pół roku.

> My lisz, ze Curry zagra chocia przez minut ????

Tu pisalem o Randolphie. Bo pozyskali go po to by nim grac, right? ;-)

Pewnie chcą, ale nie sądze, zeby miał być czymś więcej niz backupem. A
czasu gry na PF i C bedzie mial wystarczajaco duzo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-22 14:47:28
Autor: wiLQ
Czyzby w koncu jednak?
> [...]

Nie sadze, zeby ten trejd zmieniał coś więcej niż to:
1. Wizerunek Melo - jako chciwego skurwiela, ktory olewa swoj

Tego nie zmienial trejd tylko oczekiwanie trejdu do Knicks ;-)
Swoja droga moze byc zabawnie jak Nuggets skoncza z lepszym bilansem niz
Knicks.

2. "The Decision" Jamesa nagle wygląda duzo lepiej, bo przynajmniej
koleś załatwił sprawę w 60 minut, a nie pół roku.

Moze dlatego, ze byl FAsem... a nie wciaz pracownikiem druzyny.
I pominales, ze teraz szopka przeniesie sie na Derona/Paula/Dwighta.

BTW, Amare jest zadowolony czy wkurzony? ;-)

> Tu pisalem o Randolphie. Bo pozyskali go po to by nim grac, right? ;-)

Pewnie chcą, ale nie sądze, zeby miał być czymś więcej niz backupem. A
czasu gry na PF i C bedzie mial wystarczajaco duzo.

Eeee, IMHO zaplacili za niego jak za potencjalnego startera...
Moze nie od razu, ale np na ostatnich kilka tygodni by zobaczyc co mamy.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-22 06:17:54
Autor: Leszczur
Czyzby w koncu jednak?
On 22 Lut, 14:47, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Nie sadze, zeby ten trejd zmienia co wi cej ni to:
> 1. Wizerunek Melo - jako chciwego skurwiela, ktory olewa swoj
> macierzysty klub oraz fan w.

Tego nie zmienial trejd tylko oczekiwanie trejdu do Knicks ;-)

I to, ze w koncu go przepchnął.

Swoja droga moze byc zabawnie jak Nuggets skoncza z lepszym bilansem niz
Knicks.

Wychodzą z nieco wyższego poziomu, więc to jest możliwe.

> [...]

Moze dlatego, ze byl FAsem... a nie wciaz pracownikiem druzyny.
I pominales, ze teraz szopka przeniesie sie na Derona/Paula/Dwighta.

Oczekiwania szopki moze sie przeniosa, ale chyba zaden z nich nie ma
tak nadmuchanego ego, zeby faktycznie dac się w to złapać.

BTW, Amare jest zadowolony czy wkurzony? ;-)

Powinien chyba byc zadowolony. Ostatecznie dostał side-kicka i mistrza
z doświadczeniem ;-)

> Pewnie chc , ale nie s dze, zeby mia by czym wi cej niz backupem. A
> czasu gry na PF i C bedzie mial wystarczajaco duzo.

Eeee, IMHO zaplacili za niego jak za potencjalnego startera...

Czym? Brewerem, ktory chciałby kasy w tym roku, a nie byłby warty
złamanego centa ponad minimum? Jak dla mnie to ruch ryzykowny tylko w
kontekscie gry Randolpha z Beasleyem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-22 22:09:19
Autor: wiLQ
Czyzby w koncu jednak?
> [...]

> Knicks.

Wychodzą z nieco wyższego poziomu, więc to jest możliwe.

A z punktem startowym od dzisiaj nie moga wypasc lepiej?

> Eeee, IMHO zaplacili za niego jak za potencjalnego startera...

Czym? Brewerem, ktory chciałby kasy w tym roku, a nie byłby warty
złamanego centa ponad minimum?

Miejscem pod sc, ktore zwykle bylo warte solidny pick lub dwa.
Plus jakby w departamencie talentu nadwyzek nie maja.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-23 00:59:20
Autor: Leszczur
Czyzby w koncu jednak?
On 22 Lut, 22:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Wychodz z nieco wy szego poziomu, wi c to jest mo liwe.

A z punktem startowym od dzisiaj nie moga wypasc lepiej?

tak na oko powiem, ze nie wydaje mi się. Billups i Felton może są
podobnymi graczami w fantasy, ale w sensie prowadzenia gry jakoś
bardziej ufam temu pierwszemu.
Chociaż nie powiem - system Karla jest dość podobny do D'Antoniego.
Obie druzyny graja szybko, obie nastawione sa na atak i sianie
trójkami, obie maja cieniujaca obrone.
Moze faktycznie to nie bedzie miało znaczenia.
Ale z drugiej strony to Nuggets oddali dwóch najlepszych graczy w tej
wymianie...

> Czym? Brewerem, ktory chcia by kasy w tym roku, a nie by by warty
> z amanego centa ponad minimum?

Miejscem pod sc, ktore zwykle bylo warte solidny pick lub dwa.
Plus jakby w departamencie talentu nadwyzek nie maja.

Moze druzyny bardziej cenią picki teraz niż kiedykolwiek wczesniej?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-22 14:55:26
Autor: s
Czyzby w koncu jednak?
[...]

I bedzie coraz nudniejsza.

BTW, Amare jest zadowolony czy wkurzony? ;-)

zadowolony ponoc.

Pozdr
Slawek

Czyzby w koncu jednak?