Czyżby w końcu odpowiedź Orange na ofertę Play F resh?

Data: 2009-04-08 12:40:34
Autor: Szymon
Czyżby w końcu odpowiedź Orange na ofertę Play F resh?
Witam

Dostałem smsa od Orange następującej treści:
"Już wkrótce nowa, atrakcyjna oferta dla użytkowników ofert na kartę w Orange. Szczegóły od 16 kwietnia na orange.pl i pod *500"

Aż nie mogę się doczekać :-)

--
Pozdrawiam,
Szymon

Data: 2009-04-08 04:12:23
Autor: mucher
On Apr 8, 12:40 pm, "Szymon" <sch30WYT...@op.pl> wrote:
[...]

A miało być "przed świętami" - ale jak to ktoś się naśmiewał, bez
sprecyzowania którymi.

Swoją drogą Play rusza z www.przeswietlamy.pl - porównując oferty
konkurencyjne dla Fresh. Orange dla nich nie istnieje, póki co (może
po to, żeby nie kopać leżącego?)

mucher

Data: 2009-04-09 10:08:38
Autor: KuFeL
mucher@gmail.com pisze:
[...]

gdyby zrobili zmiane przed swietami to stracili by dochod ze wszystkich swiatecznych sms'ow... a tak kazdy wysle setke idiotycznych wierszykow w starej cenie sms'a a po swietach zrobia je za darmo ;)

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-04-08 12:56:11
Autor: wiatrak

Użytkownik "Szymon" <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał w wiadomości news:grhvgu$aki$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja też nie mogę się doczekać. Nie korzystam z Orange, ale lubię się pośmiać. Podejrzewam ,że nie tyle spadną ceny, co wzrosśe PRESTIŻ!!! :):):)

wiatrak

Data: 2009-04-08 13:21:04
Autor: Bebe
[...]

wolą posłac smsa bo tylu ludzi uciekło do play*  że ratują się jak moga konstruując na szybko ofertę

*/w ksiażce mam 48 znajomych z numerem z orange... do wszystkich 1 gros za smsa... ostatnio posyłałem grupowego smsa do wszystkich i na bilingu zauważyłem za 16 smsów opłatę 18 gr (sieć P4) - sporo - biorac pod uwagę że to sie stało w okresie od sylwestra kiedy to słałem życzenia noworoczne i wszyscy byli w orange /

Data: 2009-04-08 06:03:29
Autor: BearBag
Czyżby w końcu odpowiedź Orange na ofertę Pl ay Fresh?

*/w ksia ce mam 48 znajomych z numerem z orange... do wszystkich 1 gros za
smsa... ostatnio posy a em grupowego smsa do wszystkich i na bilingu
zauwa y em za 16 sms w op at 18 gr (sie P4) - sporo - biorac pod uwag e
to sie sta o w okresie od sylwestra kiedy to s a em yczenia noworoczne i
wszyscy byli w orange /

zachecony twoim testem wyslalem smsa "testujacego" do wszystkich moich
znajomych spoza Playa - tzn takich ktorzy byli poza playem jeszcze
kilka miesiecy temu i co? na 45 smsow ani jeden nie okazal sie playowy
czyli nikt sie nie przeniosl jak na razie do tej sieci.. Wiec twoje
statystyki jakos slabo sie potwierdzaja u mnie :) Chociaz slyszalem od
paru osob ze moze jak sie nic nie zmieni to za jakis czas przejda, ale
to "moze" i "kiedys tam".

Data: 2009-04-08 15:06:06
Autor: Bebe
Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:01e9e622-3398-4956-abda-97c3725d3e2be2g2000vbe.googlegroups.com...

[...]

ja nie mówie ze moi znajomi sa wyrocznia... duza czesc osób z mojej listy to studenci... którzy niestety licza kasei prawdopodobnie z tego to wynika

Data: 2009-04-08 06:13:08
Autor: BearBag
Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?

ja nie m wie ze moi znajomi sa wyrocznia... duza czesc os b z mojej listy to
studenci... kt rzy niestety licza kasei prawdopodobnie z tego to wynika

no moze moze, ale i tak ten procent wydaje sie nieprawdopodobny.
Moich znajomych przed zmiana sieci powstrzymuja glownie formalnosci
przy przechodzeniu a zwlaszcza oplata za to (60zl to dla wiekszosci
2miesieczne wydatki na komorke). Drugim argumentem jest to ze do playa
jest duzo drozej i rodzinka i krag znajomych bedzie rzadziej i krocej
z nimi rozmawiac. Dla niektorych to moze byc zaleta :)

Data: 2009-04-08 15:34:26
Autor: Bebe
Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:c4583b7f-c67f-442c-9296-6a08efd33292e24g2000vbe.googlegroups.com...

[...]

a mnie sie wydaje ze 60 zl to jest niewiele w sytuacji kiedy zarabiasz na przychodzacych... zostawiajac numer z orange latwiej naciagnac znajomego na dluuzsza pogawedke niz jak wie ze masz numer z P4... a minutki leca... a student to juz znajdzie powód zeby do niego zadzwonili i chcieli z nim dluzej pogadac :) dodam tylko ze ZADNA z osób które mam na liscie oficjalnie nie przeszla do PLAY - tzn nie zmienila numeru... zaluje ze nie moge sprawdzic jaki % znajomych z numerem z plusa przeszedl cichaczem do p4 ale niestety rachunek w mix jest za drogi zeby to sprawdzac :) a klepac przez strone www mi sie nie chce i prowadzic sledztwa... :)

Data: 2009-04-08 15:40:19
Autor: silesiac
Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gri94t$8p5$1inews.gazeta.pl...

zostawiajac numer z orange latwiej naciagnac znajomego na
dluuzsza pogawedke niz jak wie ze masz numer z P4... a minutki leca...

i o to właśnie chodzi, że nie każdy chyba ma tyle tupetu, żeby znajomym/zaprzyjaźnionym/rodzinie/ robić takie rzeczy... Dla mnie normalnym odruchem byloby powiedzenie - "ej, uważaj, bo ja z tej sieci, do której drożej..."
No ale może idealista jestem...
pozdr
sil

Data: 2009-04-08 06:47:43
Autor: BearBag
Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
przeciez w orangu jest tak (przynajmniej bylo) ze po kazdej rozmowie
dostaje sie zwrotnego smsa ile wyniosl koszt rozmowy itd. A z innych
sieci po max kilku rozmowach, czy chcesz czy nie chcesz, pokapuja ze
siec zmieniles na ta "zla" :)

Data: 2009-04-08 15:59:47
Autor: BaX
[...]

Jak tak czytam te "wywody" na temat taniej/drozej /play/nieplay to zastanawiam sie czy na tej grupie to same dzieci/studenci/bezrobotni/liczygorsze siedza czy jak? Telefon ma sluzyc jednemu, dzwonic wtedy kiedy musi, jest dla mnie, nie dla moich rozmówców. Jak komus szkoda nie dzwoni, jego strata nie moja, jak ja mam do niego interes to ja dzwonie, a nie czekam az on do mnie zadzwoni . A Wy tworzycie jakies sztuczne problemy bo jakas siec ma taniej niz inna i wielkie mi mecyje z tego powodu. Juz maja wszysyc jak lemingi migrowac.

Data: 2009-04-08 16:44:47
Autor: Bebe

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:grib5p$60o$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

to jest tak - jak mam ochotę do kogoś zadzwonić i się dowiedzieć czegoś to nie zwracam uwagi skąd jest... ale mam czasami tak że dzwonię do kogoś i rozmowa trwa 2 godziny... i wtedy to akurat już jest dość ważne z jakiej ma sieci telefon i wtedy z tej samej sieci biorę aparat :) takim sposobem na telefony z 3 sieci przeznaczam średnio 60 zł na miesiąc i rozmawiam naprawdę ogromnie duzo... oczywiście umiejętnie zasilając telefon w promocjach, kupując tańsze zdrapki z 10% upustem - wystarczy poszukać w necie - ni chcę reklamować sprzedawcow ale są tacy - między innymi na allegro - oczywiście jak się kupuje poza aukcją. Takim sposobem - liczyłem w zeszłym roku że wygadałem w jednym miesiącu sporo ponad 800 minut na 3 telefonach więc średnia cena minuty wyniosła mnie 7,5 grosza czego oczywiście żaden abonament nie jest w stanie mi zapewnić a oszczędności przy moim gadaniu naprawdę są warte noszenia 3 cegiełek w kieszeni i sprawdzania kto z jakiej sieci ma telefon. zeby nei było nieporozumien... nie jestem bezrobotny zarabiam nawet dość przyzwoicie... jak na warunki miejscowości w której mieszkam ale potrafię liczyć pieniądze i jeżeli jest możliwość to oszczędzam a nie nabijam kasy operatorowi.

Data: 2009-04-08 18:19:05
Autor: Mariano Italiano
Bebe napisał(a):
oszczędności przy moim gadaniu naprawdę są warte noszenia 3 cegiełek
w kieszeni i sprawdzania kto z jakiej sieci ma telefon. zeby nei było
nieporozumien...

I zapewne, co kilka minut, sprawdzasz każdy telefon czy masz zasięg, czy się
szybka nie pobrudziła (ewentualnie wtedy wycierasz w sweterek), lub czy
przypadkiem nie dostałes sms-a...
Gratuluję.

P.S.
W szortach kiedyś chodziłeś?
Mariano Italiano

Data: 2009-04-08 18:23:28
Autor: Bebe

Użytkownik "Mariano Italiano" <mariano.italiano@sejm.gov.pl> napisał w wiadomości news:griitl$m43$1atlantis.news.neostrada.pl...
Bebe napisał(a):
[...]

tak ciężko zrozumieć że ktos lubi oszczędności??

Data: 2009-04-08 19:38:41
Autor: Mariano Italiano
Bebe napisał(a):

[...]

Nie - wcale nie tak cięzko.

Tylko dlaczego - mówiąc o oszczędnościach - każdy zaraz mówi tylko o
pieniądzach?
A czas? A wygoda?
Mariano Italiano

Data: 2009-04-09 07:37:17
Autor: Bebe

Użytkownik "Mariano Italiano" <mariano.italiano@sejm.gov.pl> napisał w wiadomości news:grio19$oba$1nemesis.news.neostrada.pl...
Bebe napisał(a):

[...]

ja mówiąc o oszczędnościach mówię o pieniądzach ponieważ NIE MA na rynku taryfy w jednej sieci która dawałaby mi tyle co 3 telefony a dzwonię naprawdę dużo i nie stać mnie na abonament 150 zł miesięcznie. Nie podoba ci sie trudno - ja tak mam i tak mi jest WYGODNIE i TANIO

Data: 2009-04-09 09:32:10
Autor: BaX
[...]

A za te 3 telefony to ile płacisz w sumie i o jakich oszczędnościach miesięcznie mówisz? Skoro nie stać Cie na abonament za 150zł to rozumiem, że:
1. abonament za 3 telefony wychodzi Cię z max połowe tego, a rozmawiasz tyle co za 150zł abo, inaczej to noszenie trzech telefonów jest bez sensu
2. jak abo masz na poziomie 70-80 zł za 3 telefony to o jakich oszczędnościach mówisz, ile one wynoszą w stosunku do tych 150zł abo za jeden fon?

Data: 2009-04-09 09:46:24
Autor: Bebe

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:grk8d6$hps$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

wyliczałem to wyżej - średnio wychodzi 60 zł miesięcznie za KOMPLET /zasilenia ery po 50 zł na 3 miesiące - orange 110 na 5 miesięcy plus 30 na miesiac/

doładowania kupuje po 45 zł za zdrapkę 50 27 za 30 i 90 zł za zdrapkę 110 to daje 18 zł na miesiac za orange + 27 za plusa + 15 za erę - suma 60 zł

jakieś pytania jeszcze??

Data: 2009-04-09 10:26:32
Autor: Bebe

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:grkar1$r22$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

plus i stacjonarne 2 pakiety po 100 minut 200 (10 zł)
na resztę sieci pakiet 2 pakiety po 25 minut 50 minut za 20 zł

era heyah i stacjonarne pakiet minutowy 40 minut za 6 zł - średnio na miesiac 107 minut

orange zasilając + a potem 110 zł masz - w pierwszym miesiacu 240 minut orange + stacjonarne na pozostałe 4 miesiące zostaje 550 minut 110 zł po 20 gr za minutę więc licze tylko mniejszą ilośc - średnio miesięcznie 137 minut

sumując
200+50+107+137 - 494 minuty za 60 zł to masz ~12 groszy za minutę

a do tego dochodzą częste promocje podwójnych zasileń itp więc realnie jest jakieś 700 minut miesięcznie za to - inna sprawa że wszystkiego nie wydzwaniam ale pakiety tylko w plusie działają czasowo na 30 dni pozostałe przechodza na następny miesiąc - a kwoty pozostałe wydaje na konkursy np w rmf :)

nawet gdyby znalazła sie oferta która daje mi podobną stawkę za minutę to nie da mi możliwości komfortu wyboru czy dam kasę na minuty czy na sms premium - chyba ze kiedyś takowa się pojawi to będę zmieniał sieć - w każdym razie dość intensywnie przeglądam ofertę

Data: 2009-04-09 10:58:09
Autor: BaX
[...]

Całe to kombinowanie i pilnowanie co i gdzie się opłaci w danej chwili nie jest warte dla mnie straconego czasu no i noszenia trzech telefonów.

Data: 2009-04-09 11:17:19
Autor: Bebe

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:grkdee$t64$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

ale przeciez nikt cie nie namawia do tego

Data: 2009-04-09 11:37:55
Autor: Tony
Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
Dnia Thu, 9 Apr 2009 10:58:09 +0200, BaX napisał(a):

nawet gdyby znalaz³a sie oferta która daje mi podobn¹ stawkê za minutê to nie da mi mo¿liwoœci komfortu wyboru czy dam kasê na minuty czy na sms premium - chyba ze kiedyœ takowa siê pojawi to bêdê zmienia³ sieÌ - w ka¿dym razie doœÌ intensywnie przegl¹dam ofertê

CaÂłe to kombinowanie i pilnowanie co i gdzie siĂŞ opÂłaci w danej chwili nie jest warte dla mnie straconego czasu no i noszenia trzech telefonĂłw.

Ja pierdzielę, 10 milionów ludzi gapi się codziennie na ogłupiające seriale
w telewizji a Wy gnębicie gościa, któremu chciało się trochę pokombinować.
To nie jest czas stracony, to jest czas poświęcony na analizę.

Gdyby ci wszyscy ludzie w tym czasie zrobili cokolwiek produktywnego, to
następnego dnia Polska byłaby nie do poznania ;)

Nie twierdzę, że oglądanie seriali jest złe, zdarzają się także wybitne
seriale, niech kaĹźdy robi to co lubi, ale pisanie o traceniu czasu na
przeglądanie cenników w takim kontekście mi się nie widzi.

Wiecie kto uchodzi za wielką sknerę? Zygmunt Solorz, jeden z najbogatszych
Polaków. Słynie z tego, że wykłóca się o drobne sumy, jednocześnie
obracając milionami. Czego serdecznie nam wszystkim życzę :)

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-04-09 11:51:11
Autor: BaX
Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?

nawet gdyby znalaz3a sie oferta która daje mi podobn? stawke za minute to
nie da mi mo?liwo?ci komfortu wyboru czy dam kase na minuty czy na sms
premium - chyba ze kiedy? takowa sie pojawi to bede zmienia3 siea - w
ka?dym razie do?a intensywnie przegl?dam oferte

Ca3e to kombinowanie i pilnowanie co i gdzie sie op3aci w danej chwili nie
[...]

Ja się nie gapie na seriale w tv ale szukanie oszczędności użytkując trzy telefony i przeglądanie ofert promocyjnych aby zarobić na doładowaniach promocyjnych uważam za głupsze ;)

Data: 2009-04-09 12:02:01
Autor: Tony
Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
Dnia Thu, 9 Apr 2009 11:51:11 +0200, BaX napisał(a):

nawet gdyby znalaz3a sie oferta ktĂłra daje mi podobn? stawke za minute to
[...]

Ja pierdzielĂŞ, 10 milionĂłw ludzi gapi siĂŞ codziennie na ogÂłupiajÂące seriale
w telewizji a Wy gnĂŞbicie goÂścia, ktĂłremu chciaÂło siĂŞ trochĂŞ pokombinowaĂŚ.
To nie jest czas stracony, to jest czas poÂświĂŞcony na analizĂŞ.

Ja siĂŞ nie gapie na seriale w tv ale szukanie oszczĂŞdnoÂści uÂżytkujÂąc trzy telefony i przeglÂądanie ofert promocyjnych aby zarobiĂŚ na doÂładowaniach promocyjnych uwaÂżam za gÂłupsze ;)

Twoje prawo :)

Ja mam czasem wrażenie, że leżenie i patrzenie się w sufit może być
mądrzejsze od serialu, bo a nuż przyjdzie Ci do głowy jakaś ciekawa myśl z
nudów. Zauważ, że ludzie rzadko wymyślają coś genialnego w korku albo przed
telewizorem - są wtedy na tyle zajęci, że myślenie mają na jałowym biegu.
Wiele ważnych pomysłów powstało poodczas rzeźbienia w brązie (sprawdź w
google) czy podczas kąpieli. To moje zdanie, mamy określone już różnice w
naszych poglądach, ja szanuję Twoje.

Pozdrawiam Tony

Data: 2009-04-09 09:32:52
Autor: Boombastic
[...]

Tanio może tak, ale wygodnie na pewno nie.

Data: 2009-04-08 19:16:27
Autor: Tony
Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
Dnia Wed, 8 Apr 2009 18:19:05 +0200, Mariano Italiano napisał(a):

Bebe napisaÂł(a):
oszczĂŞdnoÂści przy moim gadaniu naprawdĂŞ sÂą warte noszenia 3 cegieÂłek
w kieszeni i sprawdzania kto z jakiej sieci ma telefon. zeby nei byÂło
nieporozumien...

I zapewne, co kilka minut, sprawdzasz kaÂżdy telefon czy masz zasiĂŞg, czy siĂŞ
szybka nie pobrudziÂła (ewentualnie wtedy wycierasz w sweterek), lub czy
przypadkiem nie dostaÂłes sms-a...
GratulujĂŞ.

P.S.
W szortach kiedyÂś chodziÂłeÂś?

Okazywana pogarda, gdy ktoś zachowuje się niezgodnie z Twoim wyobrażeniem
(i nie robi tym nikomu krzywdy czy nie popełnia przestępstwa) świadczy
wyłącznie o Tobie.

Gdyby nie oszczędni ludzie, którzy analizują oferty, to do dziś dzwonienie
w prepaidach byłoby po 3 zł za minutę z naliczaniem minutowym:
http://www.nakarte.prv.pl/index.php?t=2 - to i tak nie najstarsze cenniki.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-04-08 19:44:02
Autor: Mariano Italiano
Tony napisał(a):

Okazywana pogarda, gdy ktoś zachowuje się niezgodnie z Twoim
wyobrażeniem (i nie robi tym nikomu krzywdy czy nie popełnia
przestępstwa) świadczy wyłącznie o Tobie.

Czyli co o mnie mówi?
Że nie przytakuję wszystkim dziwadłom?
Rozwiniesz?

[...]

Czyli im więcej telefonów będę nosił, tym tańsze będą rozmowy?
Co mają "oszczędni" ludzie do cen połączeń?

W ostatnich latach kilka innych rzeczy staniało. Nie oznacza to jednak, że
ktoś nosi przy sobie trzy telewizory, czy dwie zmywarki...

O konkurencji, czy o zasadach rynkowych słyszałeś?

Mariano Italiano

Data: 2009-04-08 21:21:55
Autor: SDD

Użytkownik "Mariano Italiano" <mariano.italiano@sejm.gov.pl> napisał w wiadomości news:grioab$onv$1nemesis.news.neostrada.pl...

Co mają "oszczędni" ludzie do cen połączeń?

To, ze gdyby nie bylo tych oszczednych, to by te zasady rynkowe nie dzialaly.
Kupilbys sobie w 1998 roku Tak-Tak-a.. I z wygoda oraz oszczednoscia czasu placilbys 3,66 za minute. Gdyz - jako czlowiek ceniacy sobie czas i wygode nie interesowalbys sie innymi ofertami.
Co z tego, ze jakis tam operator X zrobilby 10 gr za minute - gdyby wszyscy mysleli tak, jak Ty, to nikt przyzwyczajony do swego wygodnego Tak-Taka nawet nie spojarzlby na tamta oferte.
Natomiast poniewaz inni sa jednak oszczedni, to w takiej sytuacji, by zapobiec gremialnym migracjom do operatora X, takze i Twoj operator bedzie obnizal ceny. I tak to dziala wlasnie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-09 17:54:23
Autor: Mariano Italiano
SDD napisał(a):

[...]

Nie kupiłbym sobie Tak-Taka. Cenię sobie wygodę posiadania abonamentu. Nigdy
nie musiałem zastanawiać się ile minut mi zostało, czy mogę wysłać MMS-a,
e-mail, czy też co muszę zrobić, abym mógł rozmawiać zagranicą.

Co z tego, ze jakis tam operator X zrobilby 10 gr za minute - gdyby
wszyscy mysleli tak, jak Ty, to nikt przyzwyczajony do swego
wygodnego Tak-Taka nawet nie spojarzlby na tamta oferte.

Na szczęście nie wszyscy mysla tak, jak ja - prawda?

Natomiast poniewaz inni sa jednak oszczedni, to w takiej sytuacji, by
zapobiec gremialnym migracjom do operatora X, takze i Twoj operator
bedzie obnizal ceny. I tak to dziala wlasnie.

Właśnie - tak to działa.

Ale przyczyna tego odłamu dyskusji był fakt, że ktoś nosi trzy telefony.
Skoro mu z tym dobrze, to jego sprawa. Mnie to nie bawi. I tyle.

Mariano Italiano

Data: 2009-04-09 09:27:21
Autor: BaX
[...]

Mnie to by się nie chciało wozić w aucie trzech telefonów nie mówiąc o tym żeby je nosić. Kiedyś zmuszony byłem nosić dwa całkiem zgrabne i małe telefony i wiem jakie to było upierdliwie szczególnie jak gdzieś się chciało wyskoczyć porą letnia, a kieszeni mało. Ale trzy?!

Data: 2009-04-09 09:33:13
Autor: Bebe

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:grk846$h4g$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

kwestia przyzwyczajenia - zresztą wymieniam własnie na dualsimowy i będą 2 tylko - noszenie 3 telefonów to też zalety... szansa że 3 baterie na raz padną jest niewielka

Data: 2009-04-09 17:55:03
Autor: Mariano Italiano
Bebe napisał(a):

[...]

No to zawsze można nosić przy sobie trzy ładowarki...

Mariano Italiano

Data: 2009-04-10 12:14:25
Autor: Ryszard Ochódzki
Bebe pisze:

kwestia przyzwyczajenia - zresztą wymieniam własnie na dualsimowy i będą 2 tylko - noszenie 3 telefonów to też zalety... szansa że 3 baterie na raz padną jest niewielka
Zmien teraz juz 2 aparaty na duale.
Bedziesz mial jeszcze jedno wolne miejsce na karte kolejnego operatora.

R.

Data: 2009-04-10 10:07:30
Autor: cpt. Nemo
[...]

Dotad madrze, dalej tragedia :)
Telefon ma mi sluzyc i to do jednego celu ma dzwonic.
Tymczasem Play tak kombinuje zeby telefon nie mnie sluzyl tylko temu do
kogo dzwonie i nie sluzyl tylko do rozmowy ale i do nabijania mu konta z
moich pieniedzy.
A to nie jest uczciwe.
Kiedys juz byly owiane zla slawa "oplaty za przychodzace" teraz Play
usiluje je zmienic na podwojna oplate za wychodzace, niech sie ta
dziadowska siec w dupe pocaluje.
Sam jestes chyba bezrobotnym dzieckiem liczygroszem, ze nie stac Cie na
normalna siec i musisz sepic na dzwoniacych do Ciebie dodatkowe
pieniazki, szczegolnie olewam firmy majace telefon w Playu.
Ja do Playa nie dzwonie bo nie lubie dziadowania.

Data: 2009-04-10 08:10:39
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 10 Apr 2009 10:07:30 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

Tymczasem Play tak kombinuje zeby telefon nie mnie sluzyl tylko temu do
kogo dzwonie i nie sluzyl tylko do rozmowy ale i do nabijania mu konta z
moich pieniedzy.

Nie, to nie Play tak kombinuje. To ludzie tak kombinują.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-10 16:19:55
Autor: Boombastic
[...]

No i bardzo dobrze że nie dzwonisz do tych firm, bo skoro nie stać cię na telefon to nie stać cię także na ich usługi i nie muszą się męczyć z centusiem.

Data: 2009-04-10 16:21:33
Autor: radekp@konto.pl
Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
Fri, 10 Apr 2009 10:07:30 +0200, w <grmupo$mgt$1@news.onet.pl>, "cpt. Nemo"
<cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Ja do Playa nie dzwonie bo nie lubie dziadowania.

Skoro nie stać ciebie na dzwonienie do Playa, to właśnie dziadujesz.
Być może twoi niedoszli rozmówcy z Playa są szczęśliwi, że do nich nie dzwonisz
-- bo nie lubią dziadów :).

Data: 2009-04-08 17:25:21
Autor: Mane
silesiac pisze:

[...]

Gratuluje zmajomych ktorzy przed zadzwonieniem, lub w trakcie rozmowy zastanawiaja sie do ktorej sieci dzwonia :)

Data: 2009-04-08 17:39:48
Autor: zly
Dnia Wed, 8 Apr 2009 15:40:19 +0200, silesiac napisał(a):

Dla mnie normalnym odruchem byloby powiedzenie - "ej, uważaj, bo ja z tej sieci, do której drożej..."

dla mnie:
ej przenosze sie do sieci w ktorej jest taniej, tobie polecam o samo

:)

--
marcin

Data: 2009-04-08 16:05:39
Autor: SDD
Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?

a mnie sie wydaje ze 60 zl to jest niewiele w sytuacji kiedy zarabiasz na

Play "zwraca" koszt przeniesienia - w takim sensie, ze dostajesz przez 3 miesiace po20 zl na miesiac darmowego doladowania.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-08 16:15:35
Autor: Tony
Dnia Wed, 8 Apr 2009 06:13:08 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

[...]

Play zwraca te 60 zł, dodatkowo daje jakieś tam bonusy za przeniesienie
numeru, 40 zminut gratis do wszystkich albo 10 zł albo jeszcze trzecie coś.

Ponieważ należy kupić starter za 30 zł (do wykorzystania), to ma się na
koncie w sumie 90 zł na początek. Więc bez korzystania z jakiejkolwiek
dodatkowej promocji wystarczy to na rok rozmów 50 sekund dziennie. Przy
zainwestowaniu jednorazowo 3 zł i odbieraniu 5 minut rozmów dziennie spoza
sieci (licząc minimalistycznie) ma się w sumie ponad 3 minuty dziennie
przez rok za te 90 zł. Piszę o roku, bo taki jest okres ważności konta.
Więc gdy ktoś nie rozmawia dużo, to może nawet rok pociągnąć po
zainwestowaniu w przejście.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-04-09 19:45:28
Autor: Darek

Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gri7fp$kt$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wnioskując z Twojej wiadomości że osoby nie będące studentami nie liczą kasy i szastaja kasą na lewo i prawo :)

Data: 2009-04-10 09:31:10
Autor: Bebe

Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grlc7q$2682$1omega.artcom.pl...
[...]

z mojej wypowiedzi wynika że studenci szybciej reaguja na dobra promocję

Data: 2009-04-08 15:58:43
Autor: Tomek
BearBag pisze:

[...]

dużo ludzi ma jeszcze premie ze świątecznych doładowań i po prostu muszą to wygadać, podejrzewam że za ok miesiąc część ludzi będzie opuszczać swoje sieci
az

Data: 2009-04-09 15:30:57
Autor: J.F.
[...]

A tak swoja droga - UKE powinno miec chyba raport ilosciowy przenosin ?
Tylko znalezc nie moge..

J.

Data: 2009-04-15 17:00:28
Autor: Darek
Czyżby w końcu odpowiedź Orange na ofertę Play Fresh?
Ta oferta zaczyna sie od 16 kwietnia czy dopiero będą reklamować ja od 16 kwietnia bo juz dzisiaj 15 a żadnej informacji ani reklamy nie widac o tej atrakcyjnej ogercie :)

Data: 2009-04-15 18:58:39
Autor: Darek

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:4a995fee-e8a4-43c6-95ca-5261639cfaefw9g2000yqa.googlegroups.com...
On 15 Kwi, 17:00, "Darek" <alibab...@poczta.gazeta.pl> wrote:
Ta oferta zaczyna sie od 16 kwietnia czy dopiero będą reklamować ja od 16
kwietnia bo juz dzisiaj 15 a żadnej informacji ani reklamy nie widac o tej
atrakcyjnej ogercie :)

przeciez jest informacja ze na pewno nie bedzie to 16ty kwietnia :)

Sami niewiedzą kiedy wypuścić ta oferte bo jeszcze wtym tygodniu było napisane że 16 kwietnia ta oferta wejdzie www.telepolis.pl/news.php?id=14503www.telepolis.pl/news.php?id=14518  a juz mozna przeczytać że prawdopodobnie w przyszłym tygodniu ona wejdzie www.telepolis.pl/news.php?id=14534
Jak narazie więcej szumu niż to może byc warte :)

Data: 2009-04-16 19:31:49
Autor: XXX

Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs4sqe$1vkv$1omega.artcom.pl...
Ta oferta zaczyna sie od 16 kwietnia czy dopiero będą reklamować ja od 16 kwietnia bo juz dzisiaj 15 a żadnej informacji ani reklamy nie widac o tej atrakcyjnej ogercie :)

Nie będzie żadnej nowej oferty: http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=22263&link=Orange,-,cenniki,ofert,prepaid

Stare cenniki. To się nazywa wiedza jak zarabiać na bandzie małolatów i niepiśmiennych, którzy nie wiedzą jak odróżniać oferty prepaid;)

Czyżby w końcu odpowiedź Orange na ofertę Play F resh?