Czyżby w końcu odpowiedź Orange na ofertę Play Fresh?

Data: 2009-04-08 12:56:11
Autor: wiatrak
Czyżby w końcu odpowiedź Orange na ofertę Play Fresh?

Użytkownik "Szymon" <sch30WYTNIJ@op.pl> napisał w wiadomości news:grhvgu$aki$1mx1.internetia.pl...
Witam

Dostałem smsa od Orange następującej treści:
"Już wkrótce nowa, atrakcyjna oferta dla użytkowników ofert na kartę w Orange. Szczegóły od 16 kwietnia na orange.pl i pod *500"

Aż nie mogę się doczekać :-)

-- Pozdrawiam,
Szymon

Ja też nie mogę się doczekać. Nie korzystam z Orange, ale lubię się pośmiać. Podejrzewam ,że nie tyle spadną ceny, co wzrosśe PRESTIŻ!!! :):):)

wiatrak

Czyżby w końcu odpowiedź Orange na ofertę Play Fresh?