Czyżby w końcu odpowiedź Orange na ofertę Play Fresh?

Data: 2009-04-15 17:00:28
Autor: Darek
Czyżby w końcu odpowiedź Orange na ofertę Play Fresh?
Ta oferta zaczyna sie od 16 kwietnia czy dopiero będą reklamować ja od 16 kwietnia bo juz dzisiaj 15 a żadnej informacji ani reklamy nie widac o tej atrakcyjnej ogercie :)

Data: 2009-04-15 18:58:39
Autor: Darek

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:4a995fee-e8a4-43c6-95ca-5261639cfaefw9g2000yqa.googlegroups.com...
On 15 Kwi, 17:00, "Darek" <alibab...@poczta.gazeta.pl> wrote:
Ta oferta zaczyna sie od 16 kwietnia czy dopiero będą reklamować ja od 16
kwietnia bo juz dzisiaj 15 a żadnej informacji ani reklamy nie widac o tej
atrakcyjnej ogercie :)

przeciez jest informacja ze na pewno nie bedzie to 16ty kwietnia :)

Sami niewiedzą kiedy wypuścić ta oferte bo jeszcze wtym tygodniu było napisane że 16 kwietnia ta oferta wejdzie www.telepolis.pl/news.php?id=14503www.telepolis.pl/news.php?id=14518  a juz mozna przeczytać że prawdopodobnie w przyszłym tygodniu ona wejdzie www.telepolis.pl/news.php?id=14534
Jak narazie więcej szumu niż to może byc warte :)

Data: 2009-04-16 19:31:49
Autor: XXX

Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs4sqe$1vkv$1omega.artcom.pl...
Ta oferta zaczyna sie od 16 kwietnia czy dopiero będą reklamować ja od 16 kwietnia bo juz dzisiaj 15 a żadnej informacji ani reklamy nie widac o tej atrakcyjnej ogercie :)

Nie będzie żadnej nowej oferty: http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=22263&link=Orange,-,cenniki,ofert,prepaid

Stare cenniki. To się nazywa wiedza jak zarabiać na bandzie małolatów i niepiśmiennych, którzy nie wiedzą jak odróżniać oferty prepaid;)

Czyżby w końcu odpowiedź Orange na ofertę Play Fresh?