Czyzby znowu kartki ?

Data: 2009-03-11 20:44:23
Autor: konserwator
Czyzby znowu kartki ?

Użytkownik "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:gp8mv1$6pt$1news.onet.pl...
Ale jaja !!. Pracodawcy ustami swoich przedstawicieli zrzeszonych w roznych lobbujacych klubach wspierajacych poczynania ich rzadu uznali , ze rozwiazania rodem z socjalizmu w doskonaly spsob podreperuja ich budzet !.
Co proponbuja ?
Proponuja ni mniej ni wiecej tylko kartki zywnosciowe i to nie jako element uzupelniajacy rynkowe braki , tylko ponsje pracownikow !.
Ma wiec byc tak .
Pracodawca da pracownikowi pnsj ograniczona , no bo przeciez kryzys !!! a panstwo z pieniedzy podatnika a wiec okradzionego pracownika da jako uzupelnienie pensji kartki zywnosciowe !!.
No niech ktos mi powie , ze nie ma w Polsce geniuszy ? .
Wychodzi na to , ze ja bede placil pracownikom Kulczyka pensje w postaci zywnosciowych kartek a on za zaoszczedzone na nich w ten sposob pieniadzach uzupelni swoj osobisty i calkiem prywatny park samolotow , ktorych jest faben !.
Niech zyje biznes i wolny rynek !!.

cyc

to sie nazywa liberalizm w/g PO!

rym