Czyżbym wykrakal?

Data: 2020-03-01 00:19:14
Autor: Adam
Czyżbym wykrakal?
Citroen AMI. Elektryczny mały dwuosobowy samochód miejski za chwile będzie do kupienia za 26 tysięcy złotych. Prędkość maksymalna 45km/h zasięg na ladowaniu 70 kilometrów. Koszt ładowania do pełna 2-3,50 zł w zależności od taryfy. Do duzego miasta nic wiecej nie jest potrzebne. Oby cieszył się popularnością to za chwilę inni producenci wprowadza do sprzedaży podobne. Przy Twizy AMI to limuzyna klasy Lux.

A ja myślałem, że Multipla jest brzydka ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-03-01 01:00:00
Autor: Budzik
Czyżbym wykrakal?
Użytkownik Adam a.g@poczta.onet.pl ...

A ja myślałem, że Multipla jest brzydka ;)

Sam jestes brzydki! ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Czyżbym wykrakal?