D. Tusk zna pojęcie członkostwa za kaĹźdą Polską cenę [Tako rzecze Europejska Partia Ludowo-PO-Demokratyczna]

Data: 2020-12-06 09:53:53
Autor: A. Filip
D. Tusk zna pojęcie członkostwa za kaĹźdą Polską cenę [Tako rzecze Europejska Partia Ludowo-PO-Demokratyczna]
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/donald-tusk-nie-chce-zeby-kaczynski-wyprowadzil-polske-z-unii/hpp9kw5
Donald Tusk: Nie chcę, żeby Kaczyński wyprowadził Polskę z Unii. To my
musimy go zastopować
; dzisiaj 06:05

Unia Europejska z palcem w dupie może dać/pogorszyć Polsce warunki
członkostwa tak że przestanie się to opłać o panie przewodniczący
Europejskiej Partii Ludowo-PO-Demokratycznej.

Ja (jeszcze) jestem za członkostwem w UE ale nie bezwarunkowo bez
względu na to co Brukselskie polityczne skurwysyny będą przepychać.
Kto tym euro-skurwysynom ustąpi raz będzie musiał to zaraz powtarzać bo
"przy okazji" będą przepychać o wiele więcej niż gołą praworządność.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-06 10:41:45
Autor: Runt
Uderz w stół czyli atak na D. Tusk'a
W dniu 2020-12-06 o 09:53, A. Filip pisze:
[...]

a fe! a fe! adorujesz zenusia? ;-)))

może dać/pogorszyć Polsce warunki
członkostwa tak że przestanie się to opłać o panie przewodniczący
Europejskiej Partii Ludowo-PO-Demokratycznej.

zazdrość was zżera? ;-)))

Ja (jeszcze) jestem za członkostwem w UE ale nie bezwarunkowo bez
względu na to co Brukselskie polityczne skurwysyny

a fe! a fe! zabrakło argumentów!? ;-)))

będą przepychać.

masz na myśli równiez tych z Pis którzy prysnęli do PE? ;-)))

Kto tym euro-skurwysynom

a fe! a fe! zabolało? ;-))))

ustąpi raz będzie musiał to zaraz powtarzać bo
"przy okazji" będą przepychać o wiele więcej niż gołą praworządność.

POważnie? 25-ciu nikt nie "przepycha" tylko PiS-owi i Orbanowi.
  Aj waj! ;-))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-12-06 10:43:19
Autor: boukun
D. Tusk zna pojęcie członkostwa za kaĹźdą Polską cenę [Tako rzecze Europejska PartQ1|B&‹šÚ0 óƒzj$­Ťrs9Úĺ
W dniu 06.12.2020 o 09:53, A. Filip pisze:
[...]

Kanis
6 min. temu
Żaden polski premier nie może się zgodzić na dyktaturę obcych państw w kwestii naszych wewnętrznych spraw. Nikt nam nie powinien układać ani życia ani rodziny ani kultury ani tradycji. Kto twierdzi inaczej albo jest zdrajcą albo głupkiem, jak ci co poniżej komentują. Sprzedaż Polski za pieniądze już przerabialiśmy, przed rozbiorami.
--
boukun

Data: 2020-12-06 11:27:16
Autor: Runt
D. Tusk - 25:2
W dniu 2020-12-06 o 10:43, boukun pisze:
[...]

Pozostałych 25

nie może się zgodzić na dyktaturę obcych państw

zgadza sie na "dyktaturę".

w kwestii naszych wewnętrznych spraw.

UE to nie tylko prawa ale i obowiązki. Jednym z nich jest przestrzeganie prawa czyli wydawanie unijnych pieniędzy zgodnie z przeznaczeniem a nie do kieszeni kolesi.

Nikt nam nie powinien układać ani życia ani rodziny ani kultury ani tradycji.

tylko biskupi. ;-)))

Kto twierdzi inaczej albo jest zdrajcą albo głupkiem,

czyli brak argumentów ;-)

jak ci co poniżej komentują.

silny argument! ;-)))

>Sprzedaż Polski
za pieniądze już przerabialiśmy, przed rozbiorami.

koles nie ma pojęcia o czym bełkocze.

po cholere kopiujesz tu takie "teksty"?

5G tez Polsce narzucono? KTO? ;-)))

Data: 2020-12-06 12:54:29
Autor: boukun
D. Tusk - 25:2
W dniu 06.12.2020 o 11:27, Runt pisze:

[...]

Chuj im w dupę ciemniakom, nie mają nawet pojęcia, że sami na siebie niemieckiego bata kręcą.
--
boukun

Data: 2020-12-06 14:30:12
Autor: A. Filip
D. Tusk - 25:2 v. Rozbiory Polski 3:1
boukun <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

Są chyba przekonani że nawet jak się mylą to będą mieli czas odkręcić.
Nadzieja jest matką głupich, nieprawdaż?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-06 15:50:26
Autor: boukun
W dniu 06.12.2020 o 14:30, A. Filip pisze:

[...]

Nic już nie będą mieli czasu odkręcić. Podpisują na siebie cyrograf praworządności po niemiecku, tylko Niemców i Francuzów nikt nie będzie mógł pociągnąć do odpowiedzialności, za łamanie ich prawa i ich własnej konstytucji.
--
boukun

Data: 2020-12-07 07:59:03
Autor: Runt
D. Tusk - 25:2
W dniu 2020-12-06 o 12:54, boukun pisze:
W dniu 06.12.2020 o 11:27, Runt pisze:
25

Chuj im w dupę ciemniakom,
a fe lucek, a fe! nie masz argumentów?

nie mają nawet pojęcia, że sami na siebie niemieckiego bata kręcą.

jasne. winni niemce. i tusk. i ue!