:-D Uwaga! Komorowski znowu nadaje!

Data: 2010-05-21 22:01:42
Autor: Wasz Drogi Bronisław
:-D Uwaga! Komorowski znowu nadaje!
Pożyczone z pręgierza:
"Komorowski, 21.05.2010. 21:24. oświadczenie po posiedzeniu rządowego
zespołu zarządzania kryzysowego: Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."
:-D

--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-21 22:03:48
Autor: Piotr
Dnia Fri, 21 May 2010 22:01:42 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

[...]

Rany... :-)
Toż rodzi się nam kalamburnik taczkowy!
Widzowie "Szkła kontaktowego" będą lać po nogach? Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-21 22:11:31
Autor: Wasz Drogi Bronisław
:-D Uwaga! Komorowski znowu nadaje!
Użytkownik... he he - Piotr raczył napisać:
[...]

O ile się do Miecugowa, albo do tego komika ze szczurzymi ząbkami dodzwonią.

Data: 2010-05-21 23:42:59
Autor: Tytus

"Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hydrolog.kraju@bronek.bula.wsi.pl> wrote in message news:ht6or6$mp2$5news.onet.pl...
Pożyczone z pręgierza:
"Komorowski, 21.05.2010. 21:24. oświadczenie po posiedzeniu rządowego
zespołu zarządzania kryzysowego:

Miałem przyjemnośc być dzisiaj na <<

Dojebal znowu idiota :)

Data: 2010-05-21 23:48:00
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-21 22:01, Wasz Drogi Bronisław pisze:
[...]

gosciu jest bezbledny, chyba taktyka milczenia ale JArek bylaby lepsza w jego przypadku.

--
the_foe

Data: 2010-05-22 14:52:54
Autor: cirrus
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ht6v2f$g82$2news.dialog.net.pl...
[...]

Nie dołuj go, kundel ujadać musi, inaczej się udusi.

--
stevep

:-D Uwaga! Komorowski znowu nadaje!