D Z I S I A J !!!!!!!!!

Data: 2009-02-26 09:50:21
Autor: ColgatesBilly
D Z I S I A J !!!!!!!!!

Data: 2009-02-26 09:08:14
Autor: Neko
D Z I S I A J !!!!!!!!!
O ktorej ?

Data: 2009-02-26 10:01:01
Autor: jadrys
D Z I S I A J !!!!!!!!!
Neko pisze:
O ktorej ?

20.45..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 11:04:32
Autor: ColgatesBilly
D Z I S I A J !!!!!!!!!

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:go5lol$fpj$1news.onet.pl...
Neko pisze:
O ktorej ?

20.45..

Jak dla kogo, a i czas... wzgledny jest!

Wg. mnie to gdzies kolo... 21.45  ;)

P-Kol

PS ale lubie patrzec na WARM-UP i posluchac "dzwonkow",
     wiec... 15 minut wczesniej  ;)

Data: 2009-02-26 10:15:15
Autor: jadrys
D Z I S I A J !!!!!!!!!

Neko pisze:
[...]

Wg. czasu udinesowskiego.. :-)

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 10:13:36
Autor: ColgatesBilly
D Z I S I A J !!!!!!!!!

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:go5j6a$hja$1nemesis.news.neostrada.pl...
O ktorej ?

Dowiesz sie... we wlasciwym czasie!

Kol

Data: 2009-02-26 09:53:01
Autor: awe
D Z I S I A J !!!!!!!!!
ale co>?
awe

Data: 2009-02-26 10:02:04
Autor: Neko
D Z I S I A J !!!!!!!!!
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

ale co>?

Używanie...

Data: 2009-02-26 11:02:16
Autor: ColgatesBilly
D Z I S I A J !!!!!!!!!

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:go5l99$e6m$1news.onet.pl...
ale co>?
awe

Nie udawaj ze nie wiesz!!!

P-Kol

Data: 2009-02-26 19:50:29
Autor: awe
D Z I S I A J !!!!!!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:wUspl.6815$cu3.827uutiset.elisa.fi...

[...]

-- -- -- -- --
Nie udaje, nie wiem, pewnie jakis mecz? Boze na sama mysl robi mi sie niedobrze
awe

Data: 2009-02-26 21:01:06
Autor: ColgatesBilly
D Z I S I A J !!!!!!!!!

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:go6o7s$m6m$1news.onet.pl...

[...]

A dlaczego tylko my, z Jadrysiem mamy dzis  c i e r p i e c ?  ;)

P-Kol

Data: 2009-02-27 00:53:42
Autor: awe
D Z I S I A J !!!!!!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:WFBpl.7050$cu3.6342uutiset.elisa.fi...

[...]

kiedsy Ci opowiem dalczego pilka nozna zle mi sie kojarzy;-)
awe

Data: 2009-02-26 10:13:27
Autor: rAzor
D Z I S I A J !!!!!!!!!
No weźmy taki ColgatesBilly! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

Sam klimat, murawa i ściany nie wystarczą. Przydałyby się jeszcze uniejętności. he he
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-02-26 11:28:31
Autor: ColgatesBilly
D Z I S I A J !!!!!!!!!

"rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote in message news:go5mg4$i3o$1news.onet.pl...
No weźmy taki ColgatesBilly! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

Sam klimat, murawa i ściany nie wystarczą. Przydałyby się jeszcze uniejętności. he he

Malej wiary jestes, oj malej i pelnej.... gorczycy!
TRZEBA WIERZYC w zwyciestwo!
- przeciez... zawsze jest... NADZIEJA, zwl. ze...
bramki byly dwie ;)

P-Kol

Data: 2009-02-26 10:34:52
Autor: rAzor
D Z I S I A J !!!!!!!!!
[...]

Sam klimat, murawa i ściany nie wystarczą. Przydałyby się jeszcze umiejętności. he he

Malej wiary jestes, oj malej i pelnej.... gorczycy!
TRZEBA WIERZYC w zwyciestwo!

Wiarę trzeba umacniać. Praktykujecie umacnianie poprzez rozmowę z sędziami odnośnie prawidłowego sędziowania, czy ten obyczaj jednak powoli zanika?

- przeciez... zawsze jest... NADZIEJA, zwl. ze...
bramki byly dwie ;)

Ja czytałem, ze .. cztery!

Data: 2009-02-26 12:48:18
Autor: ColgatesBilly
D Z I S I A J !!!!!!!!!

"rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote in message news:go5nnr$lti$1news.onet.pl...

[...]

Jak by nie bylo...
My Polacy powinnismy dzis trzymac kciukow za  n a s z y c h
bo poki co, nie nazwaja sie jeszcze...
LOCOMOTIV POSEN  ;)

P-Kol

PS a Stadion na ulicy,,, Buu.. ndesfery