D...kracja

Data: 2011-11-08 10:28:35
Autor: Grzegorz
D...kracja
Nie lubię bardzo Ruchu Palikota. Byłem zdziwiony, że ten wykształcony
Lepper został trzecią siłą w Sejmie i wprowadził tylu posłów. I to w
takim składzie. Nie lubię w zasadzie żadnych bieżących ugrupowań
parlamentarnych i z tych też powodów nie uczestniczyłem w "wyborach".
Nie musiałem. "Demokracja" zadecydowała za mnie. Jeszcze się dobrze
kadencja nie zaczęła, a już się okazało, że miałem rację. Demokracja
ma tyle wspólnego z życzeniami obywateli, co pobory posłów do ich
pracy.
Na marszałka Sejmu były/obecny premier Donald Tusk desygnował byłą
minister zdrowia Ewę Kopacz. Siąść i płakać. Służba zdrowia leży,
ludzie umierają na ulicy, pielęgniarki zarabiają jałmużnę. Co będzie z
Sejmem? Za co i po co taki marszałek? Jak znam życie, to po to, żeby
uciec od odpowiedzialności za "nieróbstwo" w zdrowotni.
Na wicemarszałków powołano jednogłośnie wszystkich zgłoszonych
kandydatów z przegranych kół. Prawie jednogłośnie. Nie wybrano
kandydatki od trzeciej siły. Można nie lubić pedałów, ale z demokracją
trzeba się zgodzić. No chyba nie chodziło o te 10% dla Ruchu Palikota?
Bo SLD kandydat musiałby otrzymać 7% głosów. Niestety mamy wiecznie do
czynienia z sejmem kontraktowym. Pokazali wam wyborcy demokrację za
pomocą środkowego palca.
socjolog

Data: 2011-11-08 19:57:43
Autor: Bogdan Idzikowski
D...kracja

Użytkownik "Grzegorz" <lew1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:dc6a695d-8037-415c-9c8f-de4a8a1bff30l19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Piszesz o służbie zdrowia. Powiedz kiedy ostatnio byłeś w szpitalu?
Kiedy ostatnio byłeś u lekarza?
Napisz gdzie ludzie umierają na ulicy i dlaczego?
Gdzie pielęgniarki zarabiają jałmużnę? Przedstaw dowody.

Od marca tego roku miałem wiele i mam wiele do czynienia ze służbą zdrowia.
Byłem w kilku szpitalach, w tym w szpitalu prywatnym.
Wieziono mnie karetką pogotowia na sygnale, a gdyby zaszła taka potrzeba, byłbym przetransportowany śmigłowcem.
Nie przewożono mnie od szpitala do szpitala szukając dla mnie miejsca. Przed wyjazdem z domu obsługa karetki porozumiała się ze szpitalem i gdy przyjechaliśmy czekało na mnie miejsce. Nikt ode mnie nie żądał łapówki. W prywatnym szpitalu nikt nie żądał ode mnie opłaty za pobyt w szpitalu.
Miałem operację na otwartym sercu (wstawienie zastawki i protezy aorty) w umówionym dniu (następnego dnia po przyjęciu mnie na oddział kliniczny). Termin na wykonanie operacji był 6 tygodniowy, a to z uwagi na zabiegi jakie musiałem przebyć, by przygotować się do operacji.
W szpitalach była aparatura, jaką dotychczas widziałem na filmach amerykańskich.

Chyba opisujesz służbę zdrowia w innym kraju.
Acha - jestem z zachodniopomorskiego.

Data: 2011-11-09 09:53:53
Autor: Bambaryła
D...kracja
[...]

Skoro nie uczestniczyłeś to się przymknij.

BBR

D...kracja