[PORD] D1+T6a

Data: 2013-06-20 11:26:36
Autor: Maruda
[PORD] D1+T6a
W dniu 2013-06-20 08:43, Adam Klobukowski pisze:
Wczoraj napotkałem na jednym słupie D1+T6a no i zastanawiam się jak to zinterpretować.

(moim zdaniem T6a w tej sytuacji jest bez znaczenia, więc proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli w nim jestem)

AdamK
Normalnie, bez T6a, po D1, jeśli byś skręcał w lewo, to musiałbyś ustąpić pierwszeństwa nadjeżdżającym z przeciwka.
Przy T6a - juĹĽ nie.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-06-20 02:44:59
Autor: Adam Klobukowski
[PORD] D1+T6a
On Thursday, 20 June 2013 11:26:36 UTC+2, Maruda  wrote:
> [...]

> (moim zdaniem T6a w tej sytuacji jest bez znaczenia, więc proszę mnie wyprowadzić z błędu, je¶li w nim jestem)

Normalnie, bez T6a, po D1, je¶li by¶ skręcał w lewo, to musiałby¶ ust±pić pierwszeństwa nadjeżdżaj±cym z przeciwka.

Przy T6a - już nie.

Dobra, meaculpa zaćmienie umysłu miałem. Przecież D1+T6a to specjalne combo ;)

AdamK

[PORD] D1+T6a