[PORD] D1+T6a

Data: 2013-06-20 15:23:25
Autor: Gotfryd Smolik news
[PORD] D1+T6a
On Wed, 19 Jun 2013, Adam Klobukowski wrote:

Wczoraj napotkałem na jednym słupie D1+T6a no i zastanawiam się jak to zinterpretować.

(moim zdaniem T6a w tej sytuacji jest bez znaczenia, więc proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli w nim jestem)

  Czy może Ci wyszło, że jak masz D1 to WSZYSCY mają psi obowiązek
Ci ustępować? ;)
  Znaczy się przekonany jesteś, że nie da się tak pojechać żeby Twój tor
jazdy przecinał się z torem jazdy pojazdu który jedzie *również po
drodze z pierwszeństwem*, tyle że w przeciwnym kierunku?

pzdr, Gotfryd

[PORD] D1+T6a