D750i

Data: 2009-07-15 09:48:59
Autor: mc ruchacz
D750i
Witam.
Dzisiaj ten tel zaczął się dziwnie zachowywać. Po naciśnięciu włącznika pokazuje się logo SE ale potem już tylko miga biały ekran. Po podłączeniu ładowarki to samo tzn. mrugający biały ekran. Co się mogło stać? Da się to naprawić? I czy wogóle warto?

Data: 2009-07-15 14:11:05
Autor: Woj
D750i
Wyłączyć (choćby i wyjmując baterię) - włączyć. A potem - jeśli nadal nie tak - podłączyć kablem do kompa. Dziwne - ale mnie w podobnej (chyba?) sytuacji z paruletnim D750i to pomogło.

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4244 (20090715) __________

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4244 (20090715) __________

Data: 2009-07-15 14:40:51
Autor: mc ruchacz
D750i
Ciekawostka. Pomogło dopiero wyjęcie karty pemięci (1 GB jeżeli to ma znaczenie). Dziwne. Już jest ok. "Są rzeczy o których się fizjologom nie śniło:)"
 Ważne, że już ok.